Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Ik (ja sorry je vroeg het aan iemand anders) vind dit een case waarbij beide partijen fout zijn, hij wilt nu alleen zijn eigen hachje redden voor zijn VOG.

2 likes

Ik zou hier eerder gewoon zo’n lichtjesgordijn in gemonteerd hebben dan dit :’)

1 like

Ik vind ook echt dat daar eens naar gekeken zou moeten worden, die mensen hebben zoveel verantwoordelijkheden die ze volgens mij niet eens aan kunnen psychisch gezien. Imo zijn het altijd mensen die heel lichtgeraakt zijn en er inderdaad op kicken dat ze macht over anderen kunnen hebben

43 likes

Maar het is ook onterecht dat hij dit gezeik met vog en strafblad nu heeft. Natuurlijk wil hij zijn hachje redden en hij ontkent ook nergens dat hij iemand beledigd heeft of iets.

Wat ik begrijp is dat ze in het station de rompslomp hadden met beledigingen, gekibbel, boetes en al. Vervolgens hem eruit gestuurd. Hij denkt, het is afgehandeld, die boetes zijn onderweg, fuck die shit, ik ga iets te eten halen. En dan sleuren die mannen hem naar buiten en werpen hem op de grond. Onnodig. Wat is er mis met nog eens dringend verzoeken naar buiten te gaan?

Ik ben heel benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren maar ik geloof wel 100% dat hij in zijn recht staat anders had Boos er wellicht niet zo’n item over gehouden.

En ik vind het goed dat het etnisch profileren ook wel zichtbaar wordt hiermee.

23 likes

Ik ben nu toch echt unsubscribed van Lotte. Erger me kapot aan dat gegiechel. En de troep. En dat eindeloze gezever over welke outfit ze aan heeft. Ga haar moeder wel missen, vind haar fantastisch❤️

1 like

Vind ik niet. Het is niet ok dat hij die boa’s heeft uitgedaagd en uitgescholden maar de manier waarop hij is aangepakt en wat de gevolgen zijn, zijn echt disproportioneel. Ik denk dat hij er best een zaak van had kunnen maken. We moeten echt nooit accepteren dat iemand zo’n disproportionele straf krijgt ‘omdat diegene ook wat fout deed/begon’.

34 likes

God nou heeft Alwin het weer over ròlo in zn nieuwe video.

Goh hij heeft gescholden - niet handig, maar niet onbegrijpelijk. Dus dat hij daar een boete voor kreeg heeft nog enigszins grond, al vind ik het wel overdreven.

Skateboarden in de stationshal is niet verboden, en hij heeft gewoon zijn ID-kaart getoond (en terecht gevraagd naar die van de BOA’s), dus ik vind deze boetes niet terecht. Daarbij vind ik echt dat er disproportioneel veel geweld gebruikt is. Ik kan me voorstellen dat hij zich behoorlijk in het nauw gedreven voelde, des te meer omdat hij POC is (je hebt gewoon meer risico onrechtvaardig bejegend te worden dan).

21 likes

Ja en mocht je daar nu wel of niet skaten, of werd dat gedoogd normaliter? Dit werd mij niet echt duidelijk

Er staat nergens dat het niet mag en aan de telefoon zei de NS: het mag wel maar we hebben het liever niet, oid.

5 likes

Maar jij zegt ‘laten we niet doen of’ maar niemand doet dat toch? Zelfs Tim niet. Hij heeft zich nogal asociaal gedragen. Helaas* kun je daar geen klappen voor krijgen.

*Grapje

4 likes

Hangen er tegenwoordig geen bordjes meer van de NS met de huisregels van het station? Daarop word aangegeven wat wel of niet mag. (https://community.ns.nl/op-het-station-17/longboarden-op-het-station-36052) Maarja, dat moet je ook maar net weten en zien te vinden. Daarbij vind ik het ook echt niet kunnen om dan vol op iemand in te gaan meppen of enige vorm van mishandeling te gebruiken.

Toen/waar hij het deed, hing niet zo’n bordje.

1 like

Spuit 11 hoor maar jeeeemig al die reclames in die video’s :tired_face: echt bij die van co binnen 2 minuten en dan amper 4 minuten later weer. Zo irritant

Haha en zei hij nou ‘geagendeerd’? Dat vond ik grappig taalgebruik voor iemand die stelselmatig als en dan verkeerd gebruikt

2 likes

Toch is dit wel waarop je een zaak zou kunnen bouwen, als skateboarden niet verboden is dan heeft de boa ook geen grond om dit te doen. Ik denk dat zijn huidskleur wel degelijk heeft uitgemaakt voor de behandeling van deze boa.

18 likes

Ik vind dit zo vreemd?

Enzo gaat een sneltest doen, zijn broer appt hem al van yo is niet betrouwbaar bevonden door het RIVM.
Die man van de sneltest zegt ja hoor we zijn wel betrouwbaar volgens het RIVM (alsof zo’n man gaat zeggen nee klopt voor geen meter deze test).

De testuitslag is negatief en Enzo gaat lekker winkelen erna. Dit is toch raar?
En ja ik kijk soms zijn vlogs mijn quarantaine mijn levu

https://youtu.be/kM5HEZ_RjLc

3 likes

Ik ben vaak op arnhem station waar het stikt van die boa’s en daar word vaak genoeg geskate. Heb nog nooit gezien dat daar iemand werd aangesproken dat het niet mag.

8 likes

Klopt, maar daar zie ik ze vaak op dat gedeelte buiten de binnen hal. Ook echt zn perfecte skate plek. en die boa’s daar bah. vind ze maar engerds. altijd hangen bij de starbucks. pfft.

Ja en die test kost €145 terwijl een test bij ggd gratis is? En die man die daar staat, staat gewoon lekker met zn kopje koffie zonder bescherming maar “wel 1,5 afstand houden hoor hehe”, de test is wel veilig en goedgekeurd maar vervolgens krijgt ie de uitslag en met een link en als hij positief is moeten ze daar melding van maken bij de ggd. Vond het echt shaaaaaady. Ook dat Myron gewoon mee gaat, bij ggd móet je alleen komen? En ze gaan er meteen vanuit dat zij dan ook geen Corona heeft, maar er zijn toch wel wat gevallen waarbij de een het wel heeft maar de partner niet terwijl ze wel 24/7 samen zijn.

13 likes