Het andere YouTubers/bloggers topic #14

ohhhhh hahahaha

2 likes

Heb je het over deze foto? Want ik kan echt weinig borst ontdekken op haar foto’s haha (voor de duidelijkheid: niet dat ze ze niet heeft maar meer dat ze ze volgens mij niet heel prominent in beeld brengt?)

https://www.instagram.com/p/CG4QwV0FFql/?igshid=11vyua4e0mwzg

5 likes

Nederland wordt ook gezien als belastingparadijs, toch wonen hier genoeg mensen die zo’n boete niet kunnen ophoesten.

Meld misdaad anoniem via mijn DMs!!!

5 likes

Ik erger me ook altijd enorm aan die rare knipoog die ze altijd doet

3 likes

Maximaal 20% inkomstenbelasting (Jersey) tov max 49.5% (NL) is toch wel een andere orde van grootte. Daarnaast zijn de meeste inwoners van Jersey immigranten, rijken die ergens anders geen belasting willen betalen. Dat geldt voor Nederland niet.

Ik irriteer me daar ook altijd aan bij haar maar ik weet niet precies waarom

4 likes

ik vind jennie’s vlogs echt leuk om te kijken, maar soms praat ze zo zacht :confounded: iemand hier omschreef het alsof ze naast iemand zit die ze niet wakker wil maken haha, dat vond ik wel treffend.
wel leuk voor d’r dat ze een vriendje heeft!

oh dat moest niet als antwoord op jou @Molotov excuus

2 likes

En @Intoxicated

SAME! Ik volgde haar echt al heel lang (start van haar blog), maar die halve knipoog ook altijd in combinatie met een :ok_hand: en “LOF IT” kon ik echt niet meer aan en was reden om te ontvolgen

4 likes

Jaa precies dat! Ik ga haar ook ontvolgen. Er komen ook bijna nooit meer recepten voorbij, jammer…

Ja ik weet het ook niet, want bij Debbie bijvoorbeeld als die met haar borsten vol in beeld lekker loopt te vertellen of foto’s plaatst (vanochtend in ondergoed) dan denk ik yassss vrouw. Ik denk dat ik me er bij Leonie aan irriteer omdat ze het altijd zó benadrukt. Een foto dat ze in bikini zit met watermeloen en dan: gek op meloen(en). Dan denk ik ja :joy::joy: oké.

Precies hahahaha

En ik denk dat daar ook bij komt dat ze inderdaad veel minder recepten plaatst (@Intoxicated) en ik de blogs van die Elske leuker vind. Dus ja ik ga ook maar ontvolgen denk ik.

Ik moet echt mijn best doen om Teske te kunnen verstaan. Het geluid is zo zacht en klinkt heel hol. Zuuucht

Ik vind het juist fijn een keer iemand die niet extra hard en overenthousiast gaat praten als de camera aan gaat. Naar mijn idee praat ze gewoon normaal maar we zijn het niet meer gewend op YouTube.

7 likes

Ik luister er ook juist graag naar. Zou zo een luisterboek van haar aanzetten haha

3 likes

Hahaha dat stukje over de baard van nick had bijna een slechte ingestudeerde poging tot spon kunnen zijn

1 like

What de fuk :confused:

Wat is dit voor geile bende :woozy_face:

6 likes

van rechtsboven word ik zenuwachtig. Doe die koelkast dicht!!
Linksonder is gaan baden in zelfbruiner?

8 likes

Nou zo Brabants praat ze niet eens