Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Samenvatting

Bonnie is met een paar anderen uitgenodigd bij een restaurant in Rotterdam om te komen eten (PR). Horeca is alleen dicht, waardoor men verontwaardigd is over haar keuze om te gaan. Bonnie vangt de meeste klappen omdat ze een slechte uitleg bij haar keuze geeft en het lijkt erop dat ze reacties verwijderd heeft.

Thanks!:slight_smile: Inderdaad niet handig van haar. Dat had ze beter niet kunnen doen.

Ik kreeg in de middag nog een bericht met iets van; bedankt voor alle informatie ik heb het doorgestuurd naar mijn collega’s.

Dus helaas niks spannends :smirk:

Edit; mijn posts heeft 142 likes. Zegt genoeg over hoe fout het gisteravond allemaal was :roll_eyes:

3 likes

Hopelijk slingeren ze haar op de bonnie

:confounded: sorry ik heb ook mn smaak verloren

157 likes

Waar reageren ze dit dan? Sorry dat je hier anders over denkt?!?!!??111!!

Hallo, Corona is geen mening maar een feit :roll_eyes::woman_facepalming:

4 likes

Monica weet nu wie de foto’s heeft gedeeld van haar dochtertje. Toch wel erg dat je dus niet iedereen meer kunt vertrouwen…

Je zou het eventueel nog onder ā€˜representatiekosten’ kunnen doen, maar dat mag volgens de 2e link ook niet.

Tsjah en waarom zou je dan dingen zakelijk kopen? Geen idee… maar ik ben geen boekhouder.

Als ik klik op de tekstballon zie ik de reacties wel weer

Oh als ik doorklik wel idd (voorbehoud van insta noob wederom)

Haar laatste post. GRATIS tip! Nee zou wat zijn als we hier ook nog eens voor moesten betalen

1 like

Bon is wel bezig met een charmeoffensief op insta zeg

7 likes

Lijkt me niet want ze dragen die kleding prive ook. Je zou het dan 50/50 moeten aangeven.

Nou ik wil dit dus net zeggen.
Er is niks gebeurt, compenseer het even met 20 verhalen over mijn planten, bananensnacks en andere gezellige huiselijkheid.
Had niet verwacht dat ik dit zo irritant zou vinden, maar blijkbaar was die kutactie van gister kut genoeg.
Ik hoop toch dat ze dit hele ding in ieder geval even gaat bespreken in een vlog. Als dit puur een gevalletje doofpot gaat worden verliest ze toch wel wat sympathie.

8 likes

Wow 6 maanden cel of een enorm boete. Holy shit.

Maar ja, als je familie op een belastingparadijs hebt wonen zal die boete je niet veel doen.

1 like

Leonie van gwesse altijd met die semi sexy foto’s van haar haha. Valt me altijd zo op. Nu weer met dat nieuwe kookboek en laatst had ze een foto met een laag topje aan in dr dagboekpost en stond er op stories echt zo: dit, koken, borsten, blabla. We zien het hoor, wees niet bang.

3 likes

Nog nooit van gehoord

12 likes

Gewoon wat een studentje savonds eet :joy:

1 like

Wahaha ging al googlen, wilde al snel mn comment verwijderen :rofl:

1 like

Haha dat zeker! Maar voelt soms zo geforceerd

Huh ja zij heet toch ter Veld? Of is ze getrouwd of is het haar artiestennaam.

3 likes

Hahaha ja ze heet inderdaad ter Veld, maar gwesse gebruikt zij als afkorting voor haar blog

3 likes