Ja maar eerlijk, ik vind het wel goed. Lorenzo had ook een advocaat kunnen inschakelen maar dan had half jeugdig Nederland niet gezien dat een hoge NS medewerker schaamteloos ‘all lives matter’ zegt.
Nja dat was toen een hele docu en daar was meer om te doen. Ze hebben zeker wel serieuze zaken gehad enzo. Maar ik vind de laatste paar afleveringen meer op een rtl programma lijken met grimmige zaken enzo. Dan op hoe boos het eerst deed. Ookal vind ik het verder goed dat ze het doen moet ik er denk ik aan wennen ofzo. Misschien willen ze een wat serieuzer imago.
Ja zij woonden daar toen toch? Dan merken ze vanzelf wat als je naar de verloskundige gaat en bijv misselijk/moe bent.
Sowieso vind ik Boos een stuk minder jolig dan het in het verleden was, toen zaten er meer grappige edits en geneuzel over Kutmarije in. Was ook leuk, maar de weg die ze nu inslaan is wel heel waardevol voor de doelgroep denk ik.
Ik (ja sorry je vroeg het aan iemand anders) vind dit een case waarbij beide partijen fout zijn, hij wilt nu alleen zijn eigen hachje redden voor zijn VOG.
Ik zou hier eerder gewoon zo’n lichtjesgordijn in gemonteerd hebben dan dit :’)
Ik vind ook echt dat daar eens naar gekeken zou moeten worden, die mensen hebben zoveel verantwoordelijkheden die ze volgens mij niet eens aan kunnen psychisch gezien. Imo zijn het altijd mensen die heel lichtgeraakt zijn en er inderdaad op kicken dat ze macht over anderen kunnen hebben
Maar het is ook onterecht dat hij dit gezeik met vog en strafblad nu heeft. Natuurlijk wil hij zijn hachje redden en hij ontkent ook nergens dat hij iemand beledigd heeft of iets.
Wat ik begrijp is dat ze in het station de rompslomp hadden met beledigingen, gekibbel, boetes en al. Vervolgens hem eruit gestuurd. Hij denkt, het is afgehandeld, die boetes zijn onderweg, fuck die shit, ik ga iets te eten halen. En dan sleuren die mannen hem naar buiten en werpen hem op de grond. Onnodig. Wat is er mis met nog eens dringend verzoeken naar buiten te gaan?
Ik ben heel benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren maar ik geloof wel 100% dat hij in zijn recht staat anders had Boos er wellicht niet zo’n item over gehouden.
En ik vind het goed dat het etnisch profileren ook wel zichtbaar wordt hiermee.
Ik ben nu toch echt unsubscribed van Lotte. Erger me kapot aan dat gegiechel. En de troep. En dat eindeloze gezever over welke outfit ze aan heeft. Ga haar moeder wel missen, vind haar fantastisch❤️
Vind ik niet. Het is niet ok dat hij die boa’s heeft uitgedaagd en uitgescholden maar de manier waarop hij is aangepakt en wat de gevolgen zijn, zijn echt disproportioneel. Ik denk dat hij er best een zaak van had kunnen maken. We moeten echt nooit accepteren dat iemand zo’n disproportionele straf krijgt ‘omdat diegene ook wat fout deed/begon’.
God nou heeft Alwin het weer over ròlo in zn nieuwe video.
Goh hij heeft gescholden - niet handig, maar niet onbegrijpelijk. Dus dat hij daar een boete voor kreeg heeft nog enigszins grond, al vind ik het wel overdreven.
Skateboarden in de stationshal is niet verboden, en hij heeft gewoon zijn ID-kaart getoond (en terecht gevraagd naar die van de BOA’s), dus ik vind deze boetes niet terecht. Daarbij vind ik echt dat er disproportioneel veel geweld gebruikt is. Ik kan me voorstellen dat hij zich behoorlijk in het nauw gedreven voelde, des te meer omdat hij POC is (je hebt gewoon meer risico onrechtvaardig bejegend te worden dan).
Ja en mocht je daar nu wel of niet skaten, of werd dat gedoogd normaliter? Dit werd mij niet echt duidelijk
Er staat nergens dat het niet mag en aan de telefoon zei de NS: het mag wel maar we hebben het liever niet, oid.
Maar jij zegt ‘laten we niet doen of’ maar niemand doet dat toch? Zelfs Tim niet. Hij heeft zich nogal asociaal gedragen. Helaas* kun je daar geen klappen voor krijgen.
*Grapje
Hangen er tegenwoordig geen bordjes meer van de NS met de huisregels van het station? Daarop word aangegeven wat wel of niet mag. (https://community.ns.nl/op-het-station-17/longboarden-op-het-station-36052) Maarja, dat moet je ook maar net weten en zien te vinden. Daarbij vind ik het ook echt niet kunnen om dan vol op iemand in te gaan meppen of enige vorm van mishandeling te gebruiken.
Toen/waar hij het deed, hing niet zo’n bordje.
Spuit 11 hoor maar jeeeemig al die reclames in die video’s echt bij die van co binnen 2 minuten en dan amper 4 minuten later weer. Zo irritant
Haha en zei hij nou ‘geagendeerd’? Dat vond ik grappig taalgebruik voor iemand die stelselmatig als en dan verkeerd gebruikt
Toch is dit wel waarop je een zaak zou kunnen bouwen, als skateboarden niet verboden is dan heeft de boa ook geen grond om dit te doen. Ik denk dat zijn huidskleur wel degelijk heeft uitgemaakt voor de behandeling van deze boa.