Ik snap openstaande ramen in de slaapkamer vanuit interieurperspectief (), maar als doorloop naar het terras moeten mensen dan toch alsnog door een woonruimte?
Ik zie net dat de vriend/man van Roosmarijn zijn eigen voor- en achternaam (toch?) op zijn arm heeft getatoeëerd. Vind dat altijd best een aparte keuze haha. Al is het misschien wel handig als je een keer kwijt raakt/knetter dronken bent/je tig keer voor moet stellen. Gewoon arm omhoog en joe!
Haha ik kende ook ooit iemand die zijn eigen voornaam op zijn hand had, precies op de plek waar ik dingen schrijf die ik moet onthouden. Zijn naam was ook iets in de trant van ‘Kyle’.
Achternaam vind ik nog wel kunnen. Misschien dat je erg trots bent op je herkomst/familienaam. Maar je voornaam erbij? Dat snap ik ook niet helemaal.
Huh is dat Conor? Nee toch?
Geen idee wie Conor is, maar dit is Moses, de broer van Hila van H3H3.
Dat openbreken van ramen is wel een flinke kostenpost.
Ja is ook zeker zo! Maar ik vind het een beter alternatief dan met z’n alle door een badkamer heen moeten! Ik had persoonlijk er dan ook geen slaapkamer van gemaakt maar eerder een inloopkast of kantoor ofzo .
@Quinn haha klopt is ook heel duur! Maar ik zou hier persoonlijk wel voor gaan sparen want ik zou het vreselijk irritant vinden als ik eerder uit mn bad moet stappen omdat wat vrienden van mijn vriend het balkon op willen . Maar heej, het is niet mijn huis en zij hebben waarschijnlijk die irritatie niet
Ik denk dat je er wel aan went dat mensen door je badkamer lopen naar het dakterras.
Mij lijkt het dan weer irritant dat je niet eerder naar bed kan als je vrienden/vrienden van je vriend nog op het balkon zitten. Maar geloof dat dat bij Bonnie en Nick nooit gebeurt. Die doen alles samen en gaan altijd tegelijk naar bed geloof ik
Dit zou voor mij wel een reden zijn om m’n badkamer altijd netjes te houden
Bij kruidvat net als die troepjes van Disfordazzle
Binnenkort in de kortingbak
Wat voor bullshit/rotzooi lijnen gaan Monica nog meer lanceren?
een planner om je productiviteit te verhogen.
Net zo geloofwaardig als de rest idd. Lijkt me een goeie
Huh? Vind het wel opvallend dat het een samenwerking met Danique is. Naar mijn idee was het ten tijden van Like Monica nog haar eigen project
Dit is een ander project
Ohh dan heb ik niks gezegd
Ze vertelt er ook kort over aan het eind van de vlog van gisteren, er komt een kleine collectie ism met meaux meaux bij kruidvat maar dat staat los van haar eigen project. Haar eigen lijn wordt als het goed is ook betaalbaar. Ik ben benieuwd!
Jammer dat al die 13 jarige bakvisjes weer overal gaan intrappen en die rommel wrs gaan inslaan.
had hier iemand op het forum overigens niet gegokt dat Monica ook een make up lijn ging doen? staat me iets van bij…