Ja ik had er ook geen slaapkamer van gemaakt maar eerder een kantoor/inloopkast. maargoed, zij hebben inderdaad dit probleem niet, ik zou het zelf gewoon persoonlijk niks vinden.
Ze heeft er zelf volgens mij nooit een geheim van gemaakt dat dat âhaar grootste droomâ is
Ik vind haar zo irritant. Bij zo veel van wat ze doet wilt ze profiteren voor gratis dingen of tegen lage vergoedingen. Laatst was ze ook al op zoek naar een freelancer die Pinterest voor haar naar een hoger level kon tillen en strategie daarvoor kon doen, maar het moest wel een junior zijn want weinig budget.
In ruil voor een fles wijn!!! Wat een lef.
En dat voor een influenza, die werkelijk nóóit iets in ruil voor een fles wijn zouden doen.
Wtf, ik haat dit intens. Een fles wijn?!
#tegendebakker
Hij maakt wel vaker van dat soort opmerkingen, ook in zân vlogs. zo van âOf mag dat OOK al niet meerâ als hij ergens een kutopmerking over wil maken.
Vast een fles wijn die ze gratis gehad heeft. Ze rijdt al gratis geloof ik, kapper was een barterdeal, vakanties gratis, huis inrichting gespond en nu dit. Gier
Vacature (Junior) Freelance Pinterest Expert
Hoe bestaat dit haha?? Zijn er ĂŒberhaupt mensen die dit fulltime doen.
Ben eens benieuwd wat ze antwoordt.
Ik heb een balkon bij mân badkamer nodig
Ik durf toch te zweren dat er gisteren, toen ik de video aanklikte, nog âalles veranderdâ in de tumbnail stond. Kan hij dit later aanpassen? Ja toch? Ik begin nu aan mezelf te twijfelen haha
edit: jammer dat ik nu zelf tumbnail schrijf i.p.v. thumbnail
Halleluja! Ik vind dit soort vragen zo bizar, en zeker van influencers die nou niet echt heel zielig zijn als het op inkomsten aan komt. En het sneue is dat er inderdaad mensen zijn die dit doen.
Ik kom het in mijn werk ook met enige regelmaat tegen: mensen die bijv. in het buitenland trouwen dan iemand zoeken die het in ruil voor verblijfskosten wil vastleggen. Hou toch op. Maat het flesje wijn is nog wel een paar graadjes erger.
Wat een lang gezever over dat Liefs, Lotte. Groundbreaking hoor my god!!!
Dit idd. En influencers klagen zelf altijd het hardst met hun " Bij de bakker" en " Je doet het toch wel gratis" maar vervolgens overal schooien voor gratis dingen ja daag.
Het ergste is dat ze waarschijnlijk nog reacties krijgt van mensen die dit wel willen doen (please let me be wrong!!)
Ja dat kan gewoon!
Ze zei dat ze mensen zoekt die dit niet voor hun werk doen maar als hobby. Want het is voor haar ook maar gewoon een hobby project en ze verdient er niks mee.