Ik zou echt niet blij zijn als mn zusje mijn bruiloft zou filmen voor haar YouTube kanaal. Vind het dus helemaal niet zo raar dat ze dat niet deed.
i dont get itttttt
Misschien was haar vriend niet mee vanwege corona?
Nee sorry ondanks de cadeaupapier opberger ben ik toch team Til en Wim
Altijd als het over de ouders van Bonnie gaat, lees ik de eerste letters en denk ik dat het over wil en tien gaat.
Ik moest ook goed opletten bij het typen haha
Dat snap ik, maar ik bedoelde eerder dat ze niet uitgebreid haar eigen outfit, haar en make up laat zien! Omdat ze dat normaal wel vaak doet.
Nu wil ik Til en Wim unlimited 
Die van Nick, snap de grap niet met de IC?
Ja eens⊠vond ik ook zo merkwaardig. En begreep ook de basic kleding niet⊠maargoed dat is persoonlijke stijl maar je je inderdaad jezelf klaarmaken en je outfit niet deelt vond ik jammer!
och ja zo. jeetje. tijd voor koffie -.-
Ja en ook fascinerend dat ze dan zegt âja nu begrijp ik het wel hoor na 30 comments!!!â
Terwijl al die comments van minions zijn die gewoon willen waarschuwen.
haha ja âmn ouders hebben hem ook in een kast staan!!!â
Net zoals haar fysio die zei dat het ergonomisch beter was voor haar rug om opgevouwen in de auto te zitten
Ik vind het zo irritant dat iedereen altijd
zo
begripvol
en lief
reageert en als iemand dan zegt: âwie zet er in godsnaam een elektrisch apparaat aan terwijl het IN een keukenkastje staatâ komen daar gelijk minions op af met: âDit kun je ook wel aardig zeggen hoor!!!â Zoân saaie comment section altijd.
Waar zie ik dit? Heb de laatste 2 vlogs doorgescrold en insta bekeken maar ¿¿
Ik dacht dat die nagels boven in haar tumbnail haar nagels waren. Die vind ik wel cool haha.
Wat heb je liever?
- Je hele persoonlijkheid is gebaseerd op het feit dat je enkele jaren in Amerika hebt gewoond
- Je hele persoonlijkheid is gebaseerd op het feit dat je heel erg zuinig bent.
0 stemmers
Haha ja omg dat wilde ik ook net komen posten. Is toch echt niet handig in verband met brandgevaar.
Ik moet echt stoppen met kijkenâŠ
Ik snap ook niet dat ze zo over de top reageert bij het uitpakken van die airfryer, je weet toch hoe dat ding er uitziet?
Een opbergdoos speciaal voor cadeaupapier
dit is me echt too much