Dit is het bestaansrecht van al mijn negatieve gevoelens.
Ik was benieuwd of er nog gesprekken over 't forum te horen waren in de achtergrond maar alles werd overstemd door die Sims muziek die ze ook bij Chateau meiland gebruiken
LOL. Misschien kan iemand t geluid even isoleren, hoor je opeens âZUREâŠâ âKUTWIJVEâŠâ âTRAP INâŠVAGINAâŠâ tussen de ruis door
Ik kijk deze mensen niet maar als insider tegen wil en dank kan ik bevestigen dat âonze relatie is veranderdâ (ook wel: âour relationship is transitioning into friendship/a new formâ) inderdaad spiriwiri polyamoristen-lingo is voor âhet is uitâ.
Die maniacale/enthousiaste manier van praten moet ergens denk ik hun ongemakkelijkheid en irritatie naar elkaar verbergen?
Heb het idee dat Connor ook een beetje uit de zak geschut is?
alwin benoemt t wel in de tekst onder zijn vlog:
In deze weekvlog hebben we het over onze eerste whatsapp gesprekken en heb ik het over dat ik nog geen orgaandonor ben. Verder maak ik een fout door naar een restaurant te gaan voor Vegan eten, bedankt ik kamera express voor het lenen van een camera, ga ik met Ghislaine naar Den Haag op een deelscooter van Go Sharing, maak ik een nieuw recept voor op vetgezelligeten.nl en heb ik opnames voor een nieuwe video.
Hij zegt er ook gewoon wat over in de vlog vanaf 1:47, wel heel lafjes
Het is in de vlog van vandaag trouwens 28 oktober bij Bonnie. Dat Rotown akkefietje was 26 okt. Ze vlogt altijd chronologisch. Dus er zal wel geen Rotown-vlog komen, toevallig joh
Zoals ik al een paar posts geleden zei, hij gooit het op âRotown verdient de reclameâ en zegt verder helemaal niks inhoudelijks over de backlash.
Vind het een vreemd arrogant mannetje, ookal beweert hij zelf totaal niet arrogant te zijn komt hij wel constant zo over. Bij alles wat hij voor de camera verteld zit een soort âIk weet het beterâ toontje, kan t niet goed uitleggen maar het is er wel.
En als ooit iemand zin heeft om een compilatie te maken hoe vaak hij dit gebaar maakt, doe het
Ja Bonnie is er gewoon ĂŒberhaupt overheen geskipt , t moet wel leuk en positief blijven voor haar volgers natuurlijk.
Opzich zegt ie niet veel anders dan Teske en Bonnie toch? Dat ze een inschattingsfout hebben gemaakt en dat het niet slim was.
Hebben jullie Alwins foodblog al gezien? Nou bespaar jezelf de moeite, ik vond er geen klap aan. Zag op de homepage 3 dezelfde gerechten voorbij komen en dan stond bij ontbijt een gerecht met soep?! (Het kon ook als lunch, maar het staat toch raar).
Gelukkig hoeven we zân goddelijke smeerkaasklassieker niet te missen, het is het eerste gerecht op de site:
Nou, dat was de insteek van Teske en Bonnie, maar Alwin gebruikt dat als openingszin en gaat vervolgens door op het feit dat hij de reclame voor Rotown belangrijker vind. Hij is ook de enige die de beelden alsnog in zijn vlog gebruikt waarin je duidelijk een groep mensen met elkaar in een restaurant ziet zitten terwijl dat niet mag.
Echt hé. Je ziet in de vlogs hoeveel werk hij erin steekt en hoe leuk hij het vooral vindt. En dan zoiets. Laat m gewoon lekker.
Ja, en dat staat ook los van zijn persoonlijkheid/wat we van hem vinden, dat is trouwens het verschil tussen kritiek en vals/zuur zijn, de vraag die heel vaak hier gesteld wordt is waarom t ene wel kan en t andere niet.
Heb ook wel gezien dat zijn schilderijen hier worden afgekraakt dat ik denk nouâŠga zelf schilderen als je t beter kan. Dat is dus zuur gezeik.
Is dat niet juist om zijn onzekerheden te maskeren? Hij vindt nieuwe dingen/situaties/mensen eng dus missch een vorm van coping, om het aan te kunnen gaan? Zijn social mask. Vul ik even in als buitenstaander want ja dat kan gewoon (niet eigenlijk)
Hmm vind het niet anders dan Bonnie en Teske. Vind die post van Bonnie misschien nog wel erger.
Vind het een mooie site van Alwin! De fotoâs zien er ook mooi en fris uit. Hij heeft alleen sommige recepten onder meerdere categorieĂ«n gezet, waardoor die vaker terugkomen op de homepage. Maar denk dat zodra er meer recepten op staan dat ook minder gebeurt.