Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Ik cringe ook wel eens bij influencers die heel gemaakt blij op een foto of op een filmpje staan. Maar iemand manisch noemen vind ik niet oke.

3 likes

Iedere keer als jij wat post, denk ik dat Jorg van Sanny hier meepost vanwege je foto haha.

1 like

Hahahahahah lol, hoe dan? De man op mijn plaatje heeft een dikke snor.

2 likes

Is dat Peter R???

11 likes

Haha die zie nu ook pas dat deze man met snor Peter is.

Edit: wellicht door dezelfde opvallende haarlijn.

3 likes

Ja, Young Pete R met een kittig sjaaltje

16 likes

HAhaha die zoon van Peter ging toen meelezen op dit forum om dat gedoe met Annic toch? Ik bedenk me nu ineens dat het super surrealistisch moet zijn als je op een random vrouwenforum een jeugdfoto van je vader tegenkomt als avatar van een random chick.

98 likes

Haha gaat ons Royce ineens zijn eigen vader uit het verleden aanklagen :joy:

13 likes

Ik heb toevallig een bipolaire stoornis, maar herken dit gedrag niet.

2 likes

Ja en ook linzen

Nee dat zou ik niet durven doen

Ja, heb wel eens paprikasoep gemaakt met een kuipje smeerkaas erin, recept van oud vrouwtje gekregen, haha. Maar vind het erg lekker, het maakt het gewoon romig en de kaas proef je niet (voor zover ik me kan herinneren)!

1 like

Ja ik ook! Receptje van AH smeerkaas in de paprikasoep. Erg lekker hoor! Wordt heel romig, maar op een andere manier dan roomkaas

4 likes

Ze heeft wel echt een prachtige mond!
Maar ik vind het wel erg special snowflake dat ze knipt met een zakmes-schaar terwijl ze in het shot erna ook een normale schaar blijkt te hebben :joy::sweat_smile:

Toch wel een terugkerend patroon na een persconferentie: Influenza’s die oude griepen er bijhalen en aangeven dat we toen ook niet alles dichtgooiden

11 likes

Ik heb alle aanhangers van doutzen en tisjeboyjay unfollowed doeg

2 likes

Omg die video van alice :joy::flushed: diy queen

Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik nog nooit gekeken hebben naar een diy tattoo setje

6 likes

Oké klèr is officieel mijn BEC. Waarom moet ze hier nou zonodig benoemen dat ze in Amerika was toen Trump en Obama gekozen werden? Wat voegt het toe aan dit verhaal. Leuk meid, wil je nu een sticker? Is dit om te bewijzen dat ze een echte ~New Yorker is? En ja ik zou haar kunnen ontvolgen maar alles voor de irritainment

20 likes

Huh ik wist helemaal niet dat Klèr in Amerika heeft gewoond?? Daar heeft ze het echt NOOIT over

127 likes

Haar hele persoonlijkheid heeft ze gebaseerd op het feit dat ze een paar jaar in Amerika heeft gewoond, zeker omdat ze nu niet zoveel te vertellen heeft (omdat ze volgens mij niet zoveel doet) blijft ze erop terugkomen.

13 likes