Hij was niet te zien in de foto’s en ze ging ook alleen naar daar. Kan natuurlijk zijn dat hij verkoudheidsklachten heeft of het ging niet met het maximale aantal gasten, maar door die geheimzinnigheid errond is het interessant voor mij. In de comments vragen mensen het zich ook af en ze zegt gewoon: “hij was inderdaad niet mee”.
Jézus wat práát tiger Vita toch IRRITANT.
Ik word zo onpasselijk van die tong altijd 
Ja Joey doet dat ook altijd, doe normaal. En dan zo’n gek klakje met zn tong

Ik vind sowieso dat ze een gekke relatie hebben. De verhoudingen in die relatie zijn zo niet gelijk. Ik volg haar al jaaaaaaren en ik denk dat je dan best een aardig beeld hebt. Kan ernaast zitten uiteraard.
Volgens mij wil hij gewoon niet graag op camera. Vind niet dat je kunt claimen dat je na jaren haar vlogs kijken een beeld hebt van hun relatie, want ze laat weinig van hem zien en dat is haar goed recht om haar relatie nog enigszins privé te houden
Wel cute Jennie en d’r nieuwe vriend. Vind een ‘oudere’ man ook wel bij haar passen ofzo
Is hij zoveel ouder dan?
Jemig ik maak er ook echt gewoon bijna clickbait van, hij is 37!
Ik heb hetzelfde en kan mn vinger er ook niet precies op leggen wat me nu zo irriteert. Ze is de laatste tijd zo opvallend snel verontwaardigd over normale dingen of door meteen een conclusie te trekken over iets. Misschien doordat dat nu een aantal vlogs achter elkaar is met daarbij de saaiheid van veel praten en niets laten zien.
ohhhh de cringe als teske selfies maakt in dr vlog
ok ze krijgt even een jas van 280 euro cadeau.
En de rest van al die mensen
Waarschijnlijk. Toch vind ik dat ze zichzelf heel onderdanig opstelt en dat hij haar vaak op een nare manier toespreekt. Dat zal iedereen dan wel anders ervaren.
Mascha ook trouwens, wist je dat al?
Ik heb weer een youtubekanaal gevonden waardoor ik gefascineerd ben haha. Ze heeft heel weinig abonnees maar ze stond bij mijn aangeraden video’s. Ik vind haar best prettig omdat ze heel rustig en vrij nuchter overkomt, maar wow zij moet inmiddels omkomen in de adventskalenders?! Ik snap niet waarom je er zoveel zou willen, ze heeft inmiddels ook al zoveel dubbel
Bonnie is wel lekker bezig de laatste weken??
Hahaha die laatste “Succes met de aiefryer
”
Er komt echt zo veel vieze lucht uit zo’n airfryer. Echt niet vergelijkbaar met een oven. Het ‘plafond’ van haar kast zal bedekt worden met een vette laag vieze drab. (Bij mij stond hij ooit onder een kastje en toen had ik dat al.)
Reden waarom ik hem niet meer gebruik, stonk als een malle naar plastic met eten, en dat blaast ie dan letterlijk uit, lrritant schoonmaken, etc. Wat is er mis met een gewone oven?
Ik vind dat snacks en frietjes wel echt veeeel lekkerder uit de airfryer en ik zou hem iedereen aanraden, maar al die gezonde dingen die je er mee kunt maken en die baksels heb ik echt maar 2 weken gemaakt. Dat het naar plastic smaakt lijkt me niet ok eigenlijk. Bij mij komt er meer gewoon vette lucht uit omdat de meeste friet en snacks voorgebakken zijn. Je kunt hem beter onder een afzuigkap zetten dan in/onder een kastje.