Bonnie die moeilijk doet als haar vader vraagt of het raam ff open mag voor de aerosolen
Maar dat geeft toch niet want ze heeft zo’n gunfactor en is blij met kleine dingen!
Lotte heeft soms zo een rare kronkels in haar hoofd. Dan gebeurd er eens iets in haar leven (trouw van haar zus) en dan bedenkt ze niet dat dat leuk is om te filmen? “Oh ik kreeg er berichtjes over en ja misschien is dit leuk om te laten zien”.
Normaal filmt ze al haar outfit en make up als ze naar de winkel gaat of met de honden gaat wandelen, maar nu denkt ze daar niet aan? En haar vriend gaat niet mee?
Ik zou echt niet blij zijn als mn zusje mijn bruiloft zou filmen voor haar YouTube kanaal. Vind het dus helemaal niet zo raar dat ze dat niet deed.
i dont get itttttt
Misschien was haar vriend niet mee vanwege corona?
Nee sorry ondanks de cadeaupapier opberger ben ik toch team Til en Wim
Altijd als het over de ouders van Bonnie gaat, lees ik de eerste letters en denk ik dat het over wil en tien gaat.
Ik moest ook goed opletten bij het typen haha
Dat snap ik, maar ik bedoelde eerder dat ze niet uitgebreid haar eigen outfit, haar en make up laat zien! Omdat ze dat normaal wel vaak doet.
Nu wil ik Til en Wim unlimited
Die van Nick, snap de grap niet met de IC?
Ja eens… vond ik ook zo merkwaardig. En begreep ook de basic kleding niet… maargoed dat is persoonlijke stijl maar je je inderdaad jezelf klaarmaken en je outfit niet deelt vond ik jammer!
och ja zo. jeetje. tijd voor koffie -.-
Ja en ook fascinerend dat ze dan zegt “ja nu begrijp ik het wel hoor na 30 comments!!!”
Terwijl al die comments van minions zijn die gewoon willen waarschuwen.
haha ja “mn ouders hebben hem ook in een kast staan!!!”
Net zoals haar fysio die zei dat het ergonomisch beter was voor haar rug om opgevouwen in de auto te zitten
Ik vind het zo irritant dat iedereen altijd zo
begripvol
en lief
reageert en als iemand dan zegt: ‘wie zet er in godsnaam een elektrisch apparaat aan terwijl het IN een keukenkastje staat’ komen daar gelijk minions op af met: ‘Dit kun je ook wel aardig zeggen hoor!!!’ Zo’n saaie comment section altijd.
Waar zie ik dit? Heb de laatste 2 vlogs doorgescrold en insta bekeken maar ¿¿
Ik dacht dat die nagels boven in haar tumbnail haar nagels waren. Die vind ik wel cool haha.
Wat heb je liever?
- Je hele persoonlijkheid is gebaseerd op het feit dat je enkele jaren in Amerika hebt gewoond
- Je hele persoonlijkheid is gebaseerd op het feit dat je heel erg zuinig bent.
0 stemmers