Same ik zou dan vet chaggie de ober roepen en dan. “Mn eten is niet te nassen.”
En dat de ober dan zegt “Het spijt ons zeer mevrouw wilt u anders een nieuw gerecht”
Me “eh… hehe nou nee hoor hoeft niet hoor hihi , het is wel een klein beetje te nassen, ik eet het wel op hoor haha niet boos worden please , ik hou van jou”
Man man man, die Erik. Je zal maar hoofd mediarelaties zijn bij een groot bedrijf als de NS en geen enkele weet hebben van de connotatie van ‘‘All lives matter’’
Het ging toch om pasta van Vapiano ook? Ze kreeg volgens mij geld terug om opnieuw die pasta te bestellen maar dat vond ze niet genoeg ze wilde meer geld of een voucher ofzo.
Met die burger kreeg ze ook gewoon een nieuwe toch en at Nick die oude op, volgens mij verwachtte ze toen ook 10 gratis Happy Meals erbij ofzo.
Bij zulke restaurants heb ik zoiets van ok lama, in een echt restaurant verwacht ik wel meer service maar ik hoef geen cheque ofzo, nieuw gerecht is prima. Koks zijn ook maar gewoon mensen.
Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik vond dat hij zo onprofessioneel en respectloos met Lorenzo omging. Heb af en toe echt met open mond zitten kijken.
Ik heb alleen nieuw gerecht gestemd, maar ik heb ook wel eens een niet vegetarisch gerecht gekregen terwijl ik dat wel had besteld en als ik dan helemaal op een nieuw gerecht moet gaan wachten terwijl de persoon met wie ik uit eten ben al klaar is met eten dan zou ik iets van een goedmakertje wel op prijs stellen.
Ja hij raakte echt heel opgefokt.
Ironisch ook wel omdat dat volgens mij ook de kern was van het probleem waar het allemaal om te doen is. Namelijk dat die boa’s opgefokt raakten van het gedrag van Lorenzo. Terwijl ze daar, hoe irritant Lorenzo misschien ook geweest is, boven hadden moeten staan.
Ja precies, kom op als je echt excellente service wil moet je naar een goed restaurant met bediening gaan
Een nieuw gerecht én excuses vind een welgemeend sorry echt belangrijker dan een gratis kopje koffie/toetje, en wil wel gewoon alsnog m’n goede eten haha
Ja de vega versie!
Ligt echt helemaal aan de situatie, is het de MCdonalds dan is een nieuwe hamburger prima, is het een chique restaurant waarbij de rest hun eten al half op heeft verwacht ik wat extra’s. Ook bij bijvoorbeeld notenallergie en er zitten toch noten op /in verwacht ik iets extra’s. Vaak kun je zoiets wel aanvoelen wat wel of niet netjes of een gepaste oplossing is.
Ik at bij Happy Italy en mijn pasta was niet goed gekookt, toen is het van de rekening gehaald. Ik was aangenaam verrast door die service. Ik had niks extra’s gehoeven. Je hoeft er niet beter van te worden toch?
Het ligt er een beetje aan. Over het algemeen excuses, maar als ik een vegetarisch gerecht bestel en ik krijg een biefstuk dan wil ik wel graag een nieuw gerecht.
Als ik dan wel iets extra’s krijg (voorkeur: een glaasje limoncello) dan kom ik wel eerder terug, maar bij de Macd verwacht ik niks.
Ik bestelde ooit een vegetarische pastei en kreeg er toen een vleespastei voor terug. Daar kwam ik achter omdat ik ineens ham proefde. Als troost wilden ze me enkel een kopje koffie van het huis aanbieden (geloof ik, ik kan me herinneren dat ik daarover twijfelde en dacht dat ze gewoon vroeg of ik dan ‘iets anders zou willen’), maar ik drink geen koffie… Zo slecht.
Ja ik was zeer verbaasd dat hij dat voorbeeld met dat varken naar voren haalde op die manier. Het lijkt nu een beetje op moddergooien. Door simpelweg beelden te tonen wat er is gebeurd met geblurde NS medewerkers en vervormde stemmen, kon de situatie toch nog getoond worden. Wellicht niet voor het grote publiek, maar voor boos zonder camera.
Ik geloof echt wel dat Tim dan zou aangeven of het dan ongepast gedrag was geweest vanuit Lorenzo, vanuit NS of beide partijen.
Vind ik een hele mooie instelling.
Hoe hard mensen altijd roepen (vooral online) dat ze een compensatie of iets extra’s verwachten wanneer het niet helemaal gaat zoals gepland. Soms gaat het niet zo en that’s life. Maar men wordt als consument steeds brutaler helaas.
De woordvoerder van de NS “snapt ook niet dat als een geüniformeerd iemand tegen hem zegt dat hij moet afstappen, dat hij dat niet gewoon doet”. Ik vind dit echt zo’n VVD uitspraak, hehe. Je hoeft echt niet te doen wat iemand ‘in een uniform’ zegt als je in je recht staat.
Ja exact. Ik zat ook te denken dat ik me heel goed voor kan stellen dat als er een boa tegen je te keer gaat met dezelfde toon als die Erik, dat je jezelf opeens dingen terug hoort zeggen die je normaal niet zou zeggen. Vond het echt bizar gedrag voor een volwassen man wiens beroep het is om mensen te woord te staan. Ook Lorenzo onderbreken door sarcastisch voor hem te klappen, hoe fucking kinderachtig.
En ik vond het inderdaad jammer dat ze niet verder ingingen op het vermogen om te deëscaleren dat boa’s zouden moeten hebben.
Aw Queen of Jetlags is verloofd.
Zo late to the party maar de nieuwe neus van Selma Omari
Lijkt wel een ander mens
https://www.instagram.com/p/CHGHkStl7_n/?igshid=d3frs9m54aiq
Edit hallo waarom komt er geen voorbeeld
maar dit is dus precies waar ik op doelde bij Bonnie’s gedrag wat mij irriteert. Als je bij de mac zit en er gaat iets fout is het toh echt anders dan in een
restaurant, maar daar betaal je ook naar.
Bonnie vind het allemaal snel superduur of prijzig, maar verwacht top notch service of kwaliteit. Zo werkt het nu eenmaal heel vaak niet