Vloer, badkamer en keuken had ik zeker wel geregeld. Je hoeft daarvoor niet je spaargeld te gebruiken. Dat scheelt zoveel.
Vooral omdat ik me echt zou generen om een bedrijf te vragen iets gratis te geven omdat “ik” (met mijn 50k volgers) het ben. En me dan vervolgens nog meer zou generen om mezelf als reclamebord te etaleren om mensen te overtuigen iets te kopen wat ze niet nodig hebben, omdat ik het gratis heb gehad. Het hele idee van het verkopen van (een deel van) jezelf als merk staat me tegen, maar ik ben dan ook geen influencer. 
Maar waarom eigenlijk? Is toch ergens best een rare en gretige houding? Om maar alles voor niks te willen krijgen terwijl ze het waarschijnlijk prima kan betalen. Ik snap het ook ergens wel, maar eigenlijk vind ik het aan de andere kant ook weer vreemd.
Het lijkt mij zelf ook vervelend als je dan dingen krijgt die niet je smaak zijn, maar ik weet niet goed hoe dit werkt. En ik zou me denk ik ook generen als ik influencer was en dus opeens zo van thema verander en allerlei gordijnen en tegels ga aanbevelen. Maar dat is misschien weer het hele punt van een influencer zijn, mensen nemen dingen van je aan niet omdat je er per se verstand van hebt, maar gewoon doordat ze jou als persoon leuk/cool vinden
Wauw wat praat zij irritant!
Het is net schoolTV week journaal van vroegah 
Ben ik weer met een update van m’n BEC, maar waarom houdt ze dat mondkapje niet gewoon op dr smoel. In de volgende story zie je ook gewoon anderen in de coupe zitten. Lekker voorbeeld weer 
Dat weten we niet! Misschien kun je het vragen? Wie weet kan ze wel een video opnemen over hoe het leven daar was.
God echt zo’n type die ook een keer de Koning ontmoet heeft en vervolgens pretendeert inner circle te zijn.
Als het je helpt wil ik best wat vertellen over die ene keer dat ik een tussenstop van 3 uur had op JFK
Het was toen zó anders.
NYC I will be back whenever you‘te ready, promise 
Nou ik ben wel ín de Trump Tower geweest hoor
Ik ben ook zo als het over NY gaat. Maar meer omdat dat de enige verre reis die ik heb gemaakt. Plus het is ook raar als ik tegen mn vriendinnen ga opscheppen over barcelona waar ik met hen ben geweest…
Dus als jullie me van dat imago af willen helpen dan kan ik wel een crowd funding starten. Om andere reizen te maken.
Als je belooft ook te gaan vloggen 
Tuurlijk schat!
Ik ook. Ik ben zelfs van de befaamde roltrap geweest. Ik baal alleen nog wel dat ik geen Trump kerstbal heb gekocht, maar ik heb wel een echte MAGA-pet.
Oké nu even op alle socials mijn analyses posten met mijn MAGA-pet op.
Ik heb daar dus gevlogd en t op mn insta gepleurd. En soms ook in t engels en elke x als ik die engelse stukjes terug kijk cringe ik me helemaal de tyfus
Omfg die screenshot ook… Ik voel razernij opborrelen en ik ken die meid nie eens.


make America gay again 


Vind iedereen wel van zichzelf denk ik! In mijn hoofd praat ik heel goed Engels en t gekke is als ik zing klinkt het ook gewoon goed, maar echt praten/converseren…weet niet of ik dat terug zou willen horen.
Heb soms ook als iemand me in t Engels de weg vraagt, sta ik opeens van : “Oh…yes you have to go right through” terwijl ik met m’n arm een ‘ga rechtdoor’ beweging maak, kan ik er helemaal niks meer van.
Ik heb anders gepoept op het vliegveld daar. Is veel unieker dan de roltrap, toerist
.
