Dit is zo kut. Speculeren over iemands relatie en of dat wel of niet goed zit terwijl die persoon er helemaal niet om vraagt, vooral Lotte die haar relatie op beeld heel prive lijkt te houden, is gewoon not done. Dat staat buiten het feit dat ze een influencer is. Sommige dingen moeten mensen gewoon hun bek over houden.
Snap niet dat je dat niet snapt.
Nee ze heeft er 1 van haar ouders gehad. vind het wel grappig.
Ik vind dat inderdaad niet not done. Ik vind overigens ook niet dat ze haar relatie prive houdt want die jongen is vaak genoeg op beeld. Vloggers leven van het feit dat mensen naar ze kijken en over ze praten. Je creëert je eigen content, dus je hebt zelf in de hand wat mensen zien. Ze zou er bijv. ook voor kunnen kiezen om haar relatie helemaal buiten haar vlogs te houden.
Er zijn echt wel onderwerpen die ik not done vind hoor die hier wel eens besproken worden, zoals bijv. iemands gewicht of welke termen uit de DSM op diegene van toepassing zouden zijn, maar dit vind ik er niet een van.
Ik vind het ook altijd een beetje dubieus als mensen het zo gaan ‘opnemen’ voor een vlogger/bekend iemand/etc. Wie zegt dat diegene daar wel op zit te wachten?
Ik heb echt hetzelfde. Het ging hier eerder over of bonnie kritisch of niet, maar wat mij vooral stoort is dat ze echt een dubbeltje eersterangs wil zitten.
Het mag allemaal niets kosten en het is al snel zoooo belachelijk duur. En dan wel zoooo enorm. verontwaardigt zijn als het niet de Allerbeste kwaliteit ooit is Dat gebeurt gewoon vaak niet?!
Die maccie vegaburger voorbeeld met “krijgen we niet eens iets gratis?!” vind ik daar ook een voorbeeld van.
De normale zo gezellig- en kneuterigheid, is voor mij nu verplaatst door een combi van zuinigheid, wereldvreemd zijn en ongepaste verontwaardiging die ik ff niet trek. Ik neem een pauze tot de vlogmas en dan kan ik het vast weer aan
Hahaha allebei?! Dat zoutlampje was “maar €6” dus die fixt ze dan liever zelf, maar “deze burger was wél €6”, dus die moet vervangen worden met een gratis mcflurry/tegoedbon/friet.
Bonnie koopt heel veel prullaria, maar vind óók heel veel dingen “echt heel prijzig”.
Ik weet niet hoor, maar de airfryer moet bij ons wel echt onder de afzuigkap staan sowieso? Los van hoe brandgevaarlijk het is om hem in de kast te laten staan. Anders ruik je het echt door het hele huis.
??? Dat is toch ook zo. Hahah zes euro voor een burger is veel, zes euro voor een lampje niet.
ja met katten die dat ding kunnen likken en dat het niet goed voor ze is.
volgens mij was die lamp sowieso even een hype geweest hier, maar niet eens zo zeer dat ding van de action volgens mij.
Dat lampje was inderdaad ergens ontploft.
Het gaat vaak over Bonnie en coronaregels maar Josh kan er ook wat van. Haar fans een hart onder de riem steken en ondertussen op vakantie naar Belgie, afspreken met de foefs zonder afstand te houden. Zij hebben al corona gehad, dat wel.
Ja maar zij hebben een huis in België dus dan is het geen vakantieeeeeee
Lorenzo is zeker geen heilige maar NS heeft fouten gemaakt en proberen dat met man en macht goed te praten pff.
Hoezeee! Vanaf volgende week verhuisvlogs van Lotte. Hoeveel verf vlogs zouden er komen?
(Kan wel zo leuk sarcastisch doen maar vind verhuisvlogs leuk ok bye)
Wellicht, maar ze bestelt het toch zelf? Niemand dwong haar en als er dan iets goed mee is en je krijgt gewoon een nieuwe is dat ook ok. Ipv een gratis extra burger oid te eisen, omdat het prijzig is.
Het gaat nu even over een lampje of burger, maar zij klaagt toch over alles? Een bureaupoot van Ikea, zoveel qua eten, een bed. Als je een bed van een scheintje koopt is het idd niet zo mooi afgewerkt als een swiss sense oid? Waarom klagen daarover?
Haha, nja als ze in dat huis waren had ik niks gezegd denk ik (ook al mag dat ook niet). Ze waren in een hotel.
Toen met die ‘bacon-gate’ bij Mcdonalds had ik nog gereageerd onder haar vlog dat ik niet zo goed snapte dat ze naast een nieuwe burger ook nog verwachtte iets gratis te krijgen. Het probleem is met een nieuwe burger toch opgelost? Waarom wil je dan nog extra compensatie? Jammer genoeg had ze daar niet op gereageerd.
Het verbaasde mij toen hoeveel mensen in haar comments het wel normaal vonden om dan iets gratis te krijgen.
Stel er gaat iets mis met je eten in een willekeurig restaurant. Vanaf welke oplossing ben je tevreden?
- Een welgemeend excuses is voor mij genoeg
- Een nieuw gerecht
- Een nieuw gerecht én je krijgt iets extra’s gratis (kopje koffie bijv.)
- Een nieuw gerecht én het gerecht wordt van de rekening gehaald
- Een nieuw gerecht, het gerecht wordt van de rekening gehaald én je krijgt iets extra’s gratis
0 stemmers
Ik denk dat Joey en zijn maten in 2 weekenden dat huis verven joh.
Max 1,5 vlog. Wedje leggen?
Lol ging t letterlijk om 1 burger van de Mac twv 5 euro ofzo?
Haha denk het ook wel! muziek op en gaan.
En; lotte is that u? (grapje)