Ja en nee, als in: vind het nog best subtiel ofzo. Mooi
Die Erik lulde zichzelf ook helemaal klem met dat filmpje. Wat een zwak verhaal was dat zeg.
Ik vraag me nu af… is er ooit een aflevering van Boos geweest waarbij de persoon / het bedrijf het netjes en zonder problemen heeft opgelost? Ik kijk eigenlijk vooral als het er hier over gaat en dat zijn natuurlijk vooral de opmerkelijke afleveringen. Overigens is een klacht pas oplossen als Boos langskomt eigenlijk sowieso al niet netjes / zonder problemen, natuurlijk.
Ik was alweer vergeten dat boos vroeger zo’n choas was haha.
Wel leuke choas btw.
Haha heerlijk en toch ook wel weer lekker awkward.
Ik vind een restaurant wel wat anders dan de Mac. Bij de Mac zou ik een nieuwe burger prima vinden, bij een restaurant zou ik het netjes vinden als ze bijv. een kopje koffie van het huis aanbieden. Als ze dat niet doen zou ik er ook niet mee zitten, maar zoiets kan wel bepalen hoe je gevoel/ervaring over het restaurant was achteraf. Als er iets mis zou zijn met mijn gerecht en ik krijg een nieuw gerecht plus ze bieden een koffie van het huis aan dan is dat foutje met het gerecht alweer vergeven en vergeten omdat het zo netjes opgelost is. Terwijl als ze alleen een nieuw gerecht geven en iemand vraagt achteraf hoe het was zou ik misschien toch iets hebben van ‘Ja lekker gegeten alleen kreeg eerst het verkeerde gerecht/te gare biefstuk/whatever er mis was dus dat was jammer’.
Haha oke ik had dit nog niet gelezen toen ik mijn reactie plaatste maar precies dit bedoel ik!
Manon Tilstra heeft een hometour opgenomen (natuurlijk een samenwerking). Zou ze dat nu pas plaatsen omdat het huis verkocht is?
Nee het is spon van westwing
Ze heeft er nog niks over los gelaten?
Hoe bedoel je? Er staat toch bij spon van westwing. Of niks los gelaten over een verhuizing?
Een aantal weken geleden stond hun huis op funda.
Manon tilstra. Cringe vind ik altijd als milamoon dan een foto van haar deelt. A.k.a ze deelt zelf die foto dus dan staat er zoiets bij van Bossbabe manon.
Wie zijn deze mensen?
Is dit een groot kanaal? Het zegt me wel wat maar misschien van mijn nichtje ofzo.
Oh god ik vond Angel (van Serena) altijd heel leuk. Ook nog toen een paar mensen hier al vielen over haar uitspraken, zoals met haar verjaardag laatst. Maar in haar laatste story noemt ze vrouwen die bevallen zijn “fokvarkens”. Ehhh nee.
Wat ís dit
Lekker rauwe kip snijden en met je kiphanden in je besteklade en alles aanraken en rauwe knakworstjes in je salade en je kinderen kipspiesjes laten maken en je vingers aflikken en wtf
Gingen mensen dit recept niet ooit namaken (omdat het zo bizar is)? Of was dat een ander vreemd recept haha