Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Oh neee, wat sneu voor die kinderen. Ik volg dapper zijn zwembad/pretpark video’s, geen idee waarom, maar best vermakelijk

Vind de muur van bonnie’s kantoor, dat hysterische behang, een stuk kalmer geworden zo met die plankjes en het bureau er voor.

Alleen het kaartrekje achter de deur lijkt me niet heel handig.

1 like

Nee 3 kwart pot maar!!!

5 likes

Lekker een bruynzeel keuken in je boshut

15 likes

Dat klopt, Emma Wagemans heeft een prachtvideo met dit recept

14 likes

Ik ken die koetlife mensen ergens van… zon ipad filmpje ofzo wat hier gedeelt werd.

Oh ik kan er zo niet tegen als mensen Makroonie zeggen.

4 likes

Aaah de eerste 2 minuten en ik ga al kapot.

‘Helemaal in het zuiden van het land’ Girrrllll je rijdt Nederland door in 4,5 uur stel je niet zo aan.

En waarom praat ze als een kleuterjuf?

7 likes

Omg inderdaad zeg. En die reactie op dat de met de hand afwast :hushed: alsof ze vertelt dat ze nog met paard en wagen rijdt en nog nooit in een auto heeft gezeten.

5 likes

Dat was naast de rauwe kip aanraken en daarna in de besteklade graven mijn grootste ergernis aan de hele video

8 likes

Niet eens dat ze haar vinger aflikte nadat ze rauwe kip aan had geraakt

4 likes

Dat vind ik nog het ergste.

1 like

Oh dat heb ik dan gelukkig niet gezien :nauseated_face:

Bo nnie in dr nieuwe verhuisvlog: ‘Het kantoortje is nu echt bijna af. Ik wil nog nieuwe gordijnen, maar daar wil ik echt even de tijd voor nemen’ oftwel ‘ik wacht even de Veneta spon af’

21 likes

Ik was even niet helemaal scherp en dacht dat “Makroonie” een soort troetelnaam voor president Macron is.

12 likes

weeeehhh ik wil ook een gesponsorde keuken

3 likes

“Echt een slimme kraan, als je de knop omhoog doet komt het water uit de kraan en als je’m omlaag draait komt het uit de douchekop”.
Die verbazingen van Bonnie verbazen mij altijd weer. :joy:

59 likes

Ja het was dan ook een heeeeeeeele DURE kraan

3 likes

Ze heeft inderdaad niet veel gespond gekregen, dat klopt. Ze verdient wel gewoon goed geld met influecen en dit kwam echt over als vissen naar spon.

Vloer, badkamer en keuken had ik zeker wel geregeld. Je hoeft daarvoor niet je spaargeld te gebruiken. Dat scheelt zoveel.

2 likes

Vooral omdat ik me echt zou generen om een bedrijf te vragen iets gratis te geven omdat “ik” (met mijn 50k volgers) het ben. En me dan vervolgens nog meer zou generen om mezelf als reclamebord te etaleren om mensen te overtuigen iets te kopen wat ze niet nodig hebben, omdat ik het gratis heb gehad. Het hele idee van het verkopen van (een deel van) jezelf als merk staat me tegen, maar ik ben dan ook geen influencer. :sweat_smile:

2 likes