Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Almere? Is dat leuk?

4 likes

Zij komt daar vandaan dacht ik? Dus misschien weer soort van terug naar het thuishonk.

Nee.

37 likes

Je loopt zelf te janken hoor.

3 likes

Nee echt verskrikkelijk, misschien wel leuk als je familie er woont :joy:

1 like

Sanny van sanny zoekt geluk is nu bij koffietijd
Heb nog nooit zoveel blabla gehoord :joy:
1 van haar tips was als je extra geld in het laatje wilt brengen kan je bv spullen verkopen…
briljante tip waar je nooit op komt natuurlijk :joy:
En als je wel werk hebt maar je wilt iets anders tussendoor doen /meer tijd voor je ā€˜eigen ding’ / plannen , dan moet je maar met je baas gaan praten want die wilt je vast niet kwijt als je je werk goed doet en is er bv onbetaald verlof enzo
Serieus reality check misschien? We zitten in een pandemie waar je blij mag zijn überhaupt nog werk te hebben en inkomsten…

84 likes

Ik volg haar niet maar dacht ga eens kijken op dr profiel. Zie ik een foto van haar met een hond en deze reactie:

Wtf! :triumph: hoe krijg je het uit je handen.

13 likes

Een vraag die in mij opkwam uit nieuwsgierigheid. Het valt me op dat Almere best wel multicultureel is of dat daar in ieder geval meer dan gemiddeld veel mensen wonen met Surinaamse of Antilliaanse komaf. Heeft dat een reden /komt dat ergens vandaan of is dat toevallig?

Eigenlijk te debiel voor woorden.
Wij posten als vrouw toch ook niet onder een foto van een willekeurige man op Insta:
"Wat zou ik graag op jouw gezicht willen zitten :sweat_drops: :eggplant: :smirk: "

12 likes

:joy: geweldig

Dit lijkt meteen alweer hengelen naar spon? of zou het niet ZO makkelijk zijn?

2 likes

Jouw manier van posten doet me echt denken aan EGF van tien jaar geleden

25 likes

Ik dacht uit het oosten.
Omdat ze zo (voor de gein) weleens praat, met Alain (?), of is dat ook onderdeel van de grap?

Ik snap niet zo goed wat het etentje met zijn ex (waar ook andere mensen bij waren) hiermee te maken heeft? Volgens mij is hij gewoon nog vrienden met haar.

Ik zag bij Undercover in Nederland dat die gore comments lijden naar een account met vrouwen, die mannen heel veel geld aftroggelen.

1 like

Ja volgens mij ook. Ze was laatst een weekendje weg en toen zei ze dat ze daar geboren was, en dat was niet Almere. En toen was ik verbaasd, want ik heb altijd onthouden dat ze in Almere opgegroeid is (en ingevuld dat ze daar ook is geboren)

1 like

Volgnes mij opgegroeid in Bijlmer en toen verhuisd naar Almera. Haar ouders wonen daar nog steeds.

Amersfoort dus! Maar daar hebben ze helemaal geen accent toch?

2 likes

Wat was dat gedoe nou ook alweer met Jamie Li.
Was het niet zo dat ze in een vlog zei dat mensen op het forum heel negatief over haar deden (en dat we zure kantoortrutten waren?), terwijl de meesten grotendeels juist heel positief waren geloof ik.
Maar daarna vonden de meeste mensen hier haar niet meer zo sympathiek daardoor.
Iets met doei kay’tje??

edit: al gevonden

1 like

Oh moeten we dat echt weer gaan oprakelen… :sleeping: :sleeping: ik vind die vrouw toch zo intens saai

8 likes