Hahah ja duh
Het Mascha-heeft-een-baby-topic-en-kan-alleen-daar-over-gaan topic?
Ondertussen wil ze haar kinderen liever niet naar school want in de supermarkt enzo kun je afstand houden, maar je gaat je kids toch niet middenin een brandhaard zetten? (Zoals ze in de reacties op YT schrijft)
En echt, daar heeft ze een punt mee hoor, dat dat dubbel is zeker met haar gezondheidssituatie. Maar het staat toch lijnrecht tegenover al het andere wat ze in die video verkondigd
Nee hij gaat nog niet samenwonen, maar hij geeft haar gewoon een sleutel van zān huis. Dus was clickbait.
Hij gaat niet samenwonen, is clickbait. Ze hebben sleutels uitgewisseld van hun huizen
Edit: wat hierboven gezegd wordt dus haha
Wel ander verhuisnieuws wantttt Jamie Li (volgt iemand haar nog eigenlijk?) gaat naar Almere verhuizen
Hij word wel steeds wanhopiger om meer views te krijgen he? Of ligt dat aan mij.
En al zou hij wel gaan samenwonen, wie ben jij om voor hen te bepalen dat dat te snel is?
Almere? Is dat leuk?
Zij komt daar vandaan dacht ik? Dus misschien weer soort van terug naar het thuishonk.
Nee.
Je loopt zelf te janken hoor.
Nee echt verskrikkelijk, misschien wel leuk als je familie er woont
Sanny van sanny zoekt geluk is nu bij koffietijd
Heb nog nooit zoveel blabla gehoord
1 van haar tips was als je extra geld in het laatje wilt brengen kan je bv spullen verkopenā¦
briljante tip waar je nooit op komt natuurlijk
En als je wel werk hebt maar je wilt iets anders tussendoor doen /meer tijd voor je āeigen dingā / plannen , dan moet je maar met je baas gaan praten want die wilt je vast niet kwijt als je je werk goed doet en is er bv onbetaald verlof enzo
Serieus reality check misschien? We zitten in een pandemie waar je blij mag zijn überhaupt nog werk te hebben en inkomstenā¦
Ik volg haar niet maar dacht ga eens kijken op dr profiel. Zie ik een foto van haar met een hond en deze reactie:
Wtf! hoe krijg je het uit je handen.
Een vraag die in mij opkwam uit nieuwsgierigheid. Het valt me op dat Almere best wel multicultureel is of dat daar in ieder geval meer dan gemiddeld veel mensen wonen met Surinaamse of Antilliaanse komaf. Heeft dat een reden /komt dat ergens vandaan of is dat toevallig?
Eigenlijk te debiel voor woorden.
Wij posten als vrouw toch ook niet onder een foto van een willekeurige man op Insta:
"Wat zou ik graag op jouw gezicht willen zitten
"
geweldig
Dit lijkt meteen alweer hengelen naar spon? of zou het niet ZO makkelijk zijn?
Ik dacht uit het oosten.
Omdat ze zo (voor de gein) weleens praat, met Alain (?), of is dat ook onderdeel van de grap?