Loll whut?! Ik realiseer mij nú pas dat er mensen zijn die het anders opvatten,
Ja misschien kwam het door mijn zinsopbouw grappend over, dat kan ik me voorstellen
Ja dus?
Dat illustreert dat lang niet iedereen voorzien had dat de situatie nu nog zo ernstig zou zijn. Zoals ik al zei, wellicht achteraf naïef maar in mijn ogen niet onbegrijpelijk.
Edit: Overigens zijn de vakanties van die mensen dus ook allemaal niet doorgegaan omdat hun bestemmingen nu nog steeds/weer rood of oranje zijn.
Klopt maar dan vind ik het wel grappig om tijdens een pandemi die nog steeds bezig is “Ja maar ik had aan het begin van de pandemi geboekt” als exuus te gebruiken om het voor je zelf goed te praten dat je nu op vakantie gaat.
Oja, ze hebben daar wel meer verdiensten toch?
Ik snap dat jij heengaat hoor; als het gaat om het afscheid nemen van je schoonvader en dus de vader van je partner. Dat is verschrikkelijk en dus logisch dat jullie de keuze maken. Ik zou niet anders hebben gedaan.
Maaaaaaar dat is niet te vergelijken met Dee. Dee en dr ‘Ruttuhhh geeft als advies ga naar het Caribisch deel van het koninkrijk ja tog veilig vakantie’ dat is gewoon… ik heb daar geen woorden voor.
Whoah ik dacht even dat ik in het carona topic zat. We hebben echt nieuwe youtubers nodig!
Hoe vita door haar haar heen ragt in die laatste video. Jjeeeezuss… Doe eeeeven normaal. (insert haar stem)
Bonnie gaat binnenkort beginnen met Reels, misschien brengt dat wat leven in de brouwerij
Nooooo please nooo. Ik denk dat we een Bonnie maximum moeten instellen per dag. Na vijf posts gaat er een slot op en kan er niet meer over haar gepost worden
Als dat gebeurt, dan stel ik voor dat we dat ook voor Masha instellen in het beutybloggerstopic. Daar gaat het op een enkele post over niets anders…
Je weet hoe dat topic van origine heet?
Hahah ja duh
Het Mascha-heeft-een-baby-topic-en-kan-alleen-daar-over-gaan topic?
Ondertussen wil ze haar kinderen liever niet naar school want in de supermarkt enzo kun je afstand houden, maar je gaat je kids toch niet middenin een brandhaard zetten? (Zoals ze in de reacties op YT schrijft)
En echt, daar heeft ze een punt mee hoor, dat dat dubbel is zeker met haar gezondheidssituatie. Maar het staat toch lijnrecht tegenover al het andere wat ze in die video verkondigd
Nee hij gaat nog niet samenwonen, maar hij geeft haar gewoon een sleutel van z’n huis. Dus was clickbait.
Hij gaat niet samenwonen, is clickbait. Ze hebben sleutels uitgewisseld van hun huizen
Edit: wat hierboven gezegd wordt dus haha
Wel ander verhuisnieuws wantttt Jamie Li (volgt iemand haar nog eigenlijk?) gaat naar Almere verhuizen
Hij word wel steeds wanhopiger om meer views te krijgen he? Of ligt dat aan mij.
En al zou hij wel gaan samenwonen, wie ben jij om voor hen te bepalen dat dat te snel is?