Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Ik dacht dat het gedoe was dat ze een boek had geschreven over hoe vrouwen sexy moeten blijven voor hun man en zin moeten maken in seks omdat hun man nu eenmaal zijn zaad kwijt moet. Maar ik heb nog nooit iets van d’r gezien dus zijn maar forum herinneringen.

8 likes

@Calypso ojaaa dit was ik helemaal vergeten

dit was later volgens mij maar toen vonden veel mensen haar hier al niet meer leuk door die blogpost eerder dat we zuur waren, maar daarna al helemaal niet meer

2 likes

Was vast “MeT EeN KniPoOG!!1!1” bedoeld :woman_facepalming:

3 likes

excuus! had idd meteen zelf even beter kunnen zoeken

1 like

Hahahaha ik wou het weer helemaal uitleggen maar toen zag ik daar al mijn uitleg staan :joy:

1 like

Lotte vertelde in dr vlog dat de containers werden geleegd en dat ze dat super fijn vind. Ik ben dus super benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ze gaat klagen dat de kliko’s te snel vol zitten met al dat karton van alle pakketjes.

3 likes

Wel lekker dat we hier een feministisch pamflet en een podcast aan overgehouden hebben!

https://www.instagram.com/p/BnPJFtDi50p/?utm_source=ig_web_copy_link

19 likes

Doet ze het in een Papier container? Want dat karton gaat toch niet in de gewone container hoop ik.

1 like

Jaaa thanks Jamie Li

1 like

Ja dat weet ik haha. Ik vroeg daarom of lotte een papier kliko had of het in de gewone kliko propte.

2 likes

Haha @ hoe Lotte met de behangtool aan het klooien is (zo ben ik ook met klussen lol).

1 like

Volgens mij heeft Lotte (liefslotte) reacties verwijderd want er stonden straks meerdere reacties over waar Joey op de bruiloft van haar zus was, maar al deze reacties zijn verdwenen.

4 likes

Ik vergeet steeds dat dat boek bestaat tot mijn vriend weer een grapje maakt over dat ik toch echt wel te allen tijde ~fuckable~ moet zijn, en dan doen we samen een sarcastische roast-sessie waarna het boek weer wegzakt in m’n geheugen. Heeft het m’n relatie toch iets goeds gebracht :ok_hand:t2:

33 likes

ja voor mijn gevoel gaat het de laatste tijd eigenlijk alleen maar over nietszeggende burgerlijke types als Bonnie, Lotte, charlotte etc. Met name de discussies die Bonnies filmpjes oproepen zijn echt geestdodend. Anderzijds heb ik zelf ook weinig interessants te melden

12 likes

Ik snap ook niet dat mensen dit mega interessant vinden.

Who cares?

1 like

Mja, ik sla dit topic tegenwoordig regelmatig over. Mis er weinig aan :laughing: Maar blijkbaar is dit het saaie stadium waar velen van ons, LOL grapje jullie, zich in bevinden en mee identificeren ofzo.

8 likes

Haha, och ja:
Ik hang gerust het huisvrouwtje uit in een zwerversoutfit, maar ik blijf fuckable at all times. (Strijken in een iets te hoog opgetrokken onderbroek. T-shirt zonder beha. Nochalante knot – He likes that.)

is goed joh :+1:

9 likes

Damn Honey? :rofl:

4 likes

Ik las de eerste twee zinnen en wist meteen dat dit jouw uitleg was haha :heart:

1 like

Jaa die (Dit is geen Nederlands he) verraad het hahaha

1 like