Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Dat is zo overtrokken. Je kan er eventueel aan overlijden als een hond wonden likt en dan moet het beest ook nog een specifieke bacterie hebben. Ik krijg ook wel eens een lebber van mn hond in m’n gezicht, dat doe ik niet expres maar God je wast je gezicht en t is weer weg.

3 likes

Haha ik snap wel wat je bedoelt, ook al weet ik natuurlijk niet hoe oud je bent. Rachel is 19, dus dat is ook wel vrij jong. Ik zit zelf wel nog in die levensfase dat ik echt kan lachen om gekke edits en geluidseffecten.

Echt een reden om daar niet meer te komen. Word er onpasselijk van

1 like

Wisten we al dat Noor verloofd is? En ik zag dat Monica dat bericht had geliked, hebben ze geen ruzie meer? Wordt ze uitgenodigd op de bruiloft? Spanning en sensatieeee

11 likes

Ik vind het zo lekker als mijn katten aan mijn armen likken, soort van scrub maar dan liefdevol. Van mijn gezicht blijven ze wel want dat vind ik goor.

10 likes

Ja en een keurmerk voor de “goedgekeurde vlogger” :white_check_mark::moneybag:

1 like

haha wat leuk, zou ze dan ook stiekem meelezen hier ^^

2 likes

Goed idee, misschien kan Debbie dat gaan beheren! Hoe heette dat toen ook alweer?

3 likes

DBB: Dutch beauty bloggers. Helemaal top!

5 likes

Ik ben Bonnie haar vlog van vandaag aan het bekijken maar ik krijg echt beetje de kriebels van die kat die bij het eten loopt als ze laat zien wat er in die tas zit.

(Edit: Oh ik scroll nu naar boven en ik zie dat ik niet de enige ben lol)

3 likes

Me too hoor. Dat mormel heeft 2 waterbakken (!) en drinkt toch 9 vd 10 toch alleen maar uit mn glas. Blijf bezig anders bezig. Zou wel erg zijn als ik een parasiet krijgt maarja #livingontheedge :joy:

1 like

Ik ben 26, dus inderdaad wel een stukje ouder dan zij. Maar op de edits na vind ik het leuke videos hoor! Ook omdat ze nog niet een grote/full time influencer is maar het vlogen gewoon doet naast een normaal leven.

1 like

Yup

Ik kijk hier ook echt mee uit.

1 like

Handen die in je huis lopen:

(Sorry, heel flauw)

20 likes

Zullen we anders alle extreem zeldzame manieren waarop je de pijp uit kan gaan opsommen? :roll_eyes:

12 likes

Ik vind dit zo’n non-argument. Zo kun je bij alles wel een extreem voorbeeld noemen waarom het gevaarlijk is.

@Shadina je begrijpt dat je als mens ook wel eens met je mond aan dingen zit die niet geheel hygiënisch zijn?

3 likes

Jongensss ff lekker subjectief maar ik heb in 12 jaar intensieve care ervaring hooguit vijf mensen gehad die daar lagen ivm een honden of katten beet (dus geen gelebber!). Waarvan er 1 is overleden. Uit mn hoofd he.

25 likes

Ok misschien ben ik te sceptisch geworden doordat ik al een half jaar op dit forum zit hhaha, maar Bonnie heeft vandaag in haar video zo’n stukje over arzu (en die bars daar), en ze laat het net overkomen alsof ze alles zelf heeft betaald en gewoon vanuit zichelf positieve reclame wil maken. Maar Alwin had gisteren toevallig ook al een precies dezelfde soort stukje van arzu in zijn vlog zitten en die had die bars geloof ik gratis gekregen? Zou dat dan echt stom toeval zijn of zou bonnie ook stiekem gewoon al dat eten gratis hebben gekregen en is het dikke sluikreclame

7 likes

Hmm ik dacht dat ze bedoelde dat die bars een cadeau waren in de zin van een cadeau voor die vriend van haar, niet een cadeau van arzu. Maar goed misschien is het wel echt toeval.

1 like

Haha ja wel ironisch omdat ze juist deze ochtend op instagram zette dat ze het heel goed vindt dat influeners nu transparanter moeten zijn over spon/#gekregen :sweat_smile: