Volgens mij bedoelde ze daarmee dat ze de smaken/soorten repen kon uitzoeken om de box mee samen te stellen
Ik vind het zo zielig dat die schattige diertjes goor worden genoemd haha.
Ookal zijn ze dat ook wel hahaha
Familielid werkt bij een grote zorgverzekeringsmaatschappij, en ze ziet bijna wekelijks dossiers van mensen of vooral kinderen die verwondingen hebben van hondenbeten. (maar dat terzijde) ik vind honden ook best wel vies, en katten (de meeste) dan weer niet. Ligt er ook aan wat voor ras etc. een boerderijkat vind ik ook wel weer anders dan onze tegen alles ingeƫnte en niet buitenkomende raskat.
Honden hebben 9/10 keer veel kwijl, en eten poep (of bijna alles wat ze tegenkomen op straat zoals peuken etc) maar dat ligt natuurlijk ook weer aan het type hond. Denk dat het ook deels is waar je mee opgroeit ofzo wat je wel of niet vies vind en of hond/kat je voorkeur heeft, of niet van dieren houd?
Maar een verwonding of op de intensive care liggen is nog wel even een verschil.
Edit: Dacht dat dit een reactie was op @Rainbow maar zie nu dat dat helemaal niet zo is.
Huh dat is raar. Zorgverzekeringen zien namelijk helemaal geen medische dossiers?
Ik heb ivm privacy het verhaal niet exact verteld, ze werkt bij een medisch adviesbureau,met juristen, medisch adviseurs etc in opdracht van die verzekeringen. (dit haal ik miss weer weg straks)
Ah oke, dat klinkt logischer ja!
Ik vind dit soort discussies altijd grappig om te lezen, want de meeste mensen hebben voorkeur voor een van de twee en daar komen dan meteen allerlei ideeƫn bij om de hoek kijken. Je geeft hier zelf al een voorbeeld: je kat mag uit je waterglas drinken, want ze wast zich vijf keer per dag, maar honden zijn vies want die eten poep. Maar lang niet iedere hond eet poep en een kat wast ook haar anus met diezelfde tong als waar ze je water mee drinkt.
Ik denk dat vooral uitmaakt wat je eigen normen zijn. Ik heb een hond gehad en heb nu een kat. Ik vind beide even leuk en ook van allebei dat ze vieze dingen hebben. Dus dat nam ik mee in de opvoeding. De hond at nooit iets van de straat en de kat mag niet op de tafel of het aanrecht. Tuurlijk ging/gaat het wel eens mis, maar met wat training kom je een heel eind.
Ik krijg echt de rillingen van al deze gore huisdier verhalen.
Ik ben door alle verhalen hier ook maar eens Bonnie gaan kijken. Ik moet toch wat nu ik mijn koffiepauzes niet meer kan delen met de andere kantoortrutten.
Ik kwam er pas na een paar vlogs achter dat Nick haar vriend is⦠whoops.
Ik vind hem echt op die acteur Cas Jansen lijken haha
Wow inderdaad haha!
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.