Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Me too hoor. Dat mormel heeft 2 waterbakken (!) en drinkt toch 9 vd 10 toch alleen maar uit mn glas. Blijf bezig anders bezig. Zou wel erg zijn als ik een parasiet krijgt maarja #livingontheedge :joy:

1 like

Ik ben 26, dus inderdaad wel een stukje ouder dan zij. Maar op de edits na vind ik het leuke videos hoor! Ook omdat ze nog niet een grote/full time influencer is maar het vlogen gewoon doet naast een normaal leven.

1 like

Yup

Ik kijk hier ook echt mee uit.

1 like

Handen die in je huis lopen:

(Sorry, heel flauw)

20 likes

Zullen we anders alle extreem zeldzame manieren waarop je de pijp uit kan gaan opsommen? :roll_eyes:

12 likes

Ik vind dit zo’n non-argument. Zo kun je bij alles wel een extreem voorbeeld noemen waarom het gevaarlijk is.

@Shadina je begrijpt dat je als mens ook wel eens met je mond aan dingen zit die niet geheel hygiƫnisch zijn?

3 likes

Jongensss ff lekker subjectief maar ik heb in 12 jaar intensieve care ervaring hooguit vijf mensen gehad die daar lagen ivm een honden of katten beet (dus geen gelebber!). Waarvan er 1 is overleden. Uit mn hoofd he.

25 likes

Ok misschien ben ik te sceptisch geworden doordat ik al een half jaar op dit forum zit hhaha, maar Bonnie heeft vandaag in haar video zo’n stukje over arzu (en die bars daar), en ze laat het net overkomen alsof ze alles zelf heeft betaald en gewoon vanuit zichelf positieve reclame wil maken. Maar Alwin had gisteren toevallig ook al een precies dezelfde soort stukje van arzu in zijn vlog zitten en die had die bars geloof ik gratis gekregen? Zou dat dan echt stom toeval zijn of zou bonnie ook stiekem gewoon al dat eten gratis hebben gekregen en is het dikke sluikreclame

7 likes

Hmm ik dacht dat ze bedoelde dat die bars een cadeau waren in de zin van een cadeau voor die vriend van haar, niet een cadeau van arzu. Maar goed misschien is het wel echt toeval.

1 like

Haha ja wel ironisch omdat ze juist deze ochtend op instagram zette dat ze het heel goed vindt dat influeners nu transparanter moeten zijn over spon/#gekregen :sweat_smile:

Volgens mij bedoelde ze daarmee dat ze de smaken/soorten repen kon uitzoeken om de box mee samen te stellen

3 likes

Ik vind het zo zielig dat die schattige diertjes goor worden genoemd haha.
Ookal zijn ze dat ook wel hahaha

12 likes

Familielid werkt bij een grote zorgverzekeringsmaatschappij, en ze ziet bijna wekelijks dossiers van mensen of vooral kinderen die verwondingen hebben van hondenbeten. (maar dat terzijde) ik vind honden ook best wel vies, en katten (de meeste) dan weer niet. Ligt er ook aan wat voor ras etc. een boerderijkat vind ik ook wel weer anders dan onze tegen alles ingeƫnte en niet buitenkomende raskat.
Honden hebben 9/10 keer veel kwijl, en eten poep (of bijna alles wat ze tegenkomen op straat zoals peuken etc) maar dat ligt natuurlijk ook weer aan het type hond. Denk dat het ook deels is waar je mee opgroeit ofzo wat je wel of niet vies vind en of hond/kat je voorkeur heeft, of niet van dieren houd?

2 likes

Maar een verwonding of op de intensive care liggen is nog wel even een verschil.

Edit: Dacht dat dit een reactie was op @Rainbow maar zie nu dat dat helemaal niet zo is.

1 like

Huh dat is raar. Zorgverzekeringen zien namelijk helemaal geen medische dossiers?

Ik heb ivm privacy het verhaal niet exact verteld, ze werkt bij een medisch adviesbureau,met juristen, medisch adviseurs etc in opdracht van die verzekeringen. (dit haal ik miss weer weg straks)

Ah oke, dat klinkt logischer ja!

Ik vind dit soort discussies altijd grappig om te lezen, want de meeste mensen hebben voorkeur voor een van de twee en daar komen dan meteen allerlei ideeƫn bij om de hoek kijken. Je geeft hier zelf al een voorbeeld: je kat mag uit je waterglas drinken, want ze wast zich vijf keer per dag, maar honden zijn vies want die eten poep. Maar lang niet iedere hond eet poep en een kat wast ook haar anus met diezelfde tong als waar ze je water mee drinkt.

Ik denk dat vooral uitmaakt wat je eigen normen zijn. Ik heb een hond gehad en heb nu een kat. Ik vind beide even leuk en ook van allebei dat ze vieze dingen hebben. Dus dat nam ik mee in de opvoeding. De hond at nooit iets van de straat en de kat mag niet op de tafel of het aanrecht. Tuurlijk ging/gaat het wel eens mis, maar met wat training kom je een heel eind.

12 likes

Ik krijg echt de rillingen van al deze gore huisdier verhalen.

7 likes

Ik ben door alle verhalen hier ook maar eens Bonnie gaan kijken. Ik moet toch wat nu ik mijn koffiepauzes niet meer kan delen met de andere kantoortrutten. :roll_eyes:
Ik kwam er pas na een paar vlogs achter dat Nick haar vriend is… whoops.

2 likes