Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Romane is heel erg bezig met hoe ze eruit ziet, hoe ze overkomt op camera, hoe ze praat, etc. Het is een beetje neppig. Vind het wel heel goed dat ze tweedehands meubels shopt. Doet Bonnie nu ook! Kan dat alleen maar aanmoedigen.

9 likes

Zou ze de medewerker aan de telefoon ook verrot hebben gescholden?:joy:

Die meid blijft me verbazen.

1 like

Ik quote uit de vlog: “ik moet en zal op vakantie gaan”

4 likes

Omg :woman_facepalming:t3:

Ga lekker naar Drenthe dan! Vermoeiend hoor al die egoïstische mensen


3 likes

Haha ja ze zei ook in de vlog dat ze best veel geld had moeten bijleggen om om te boeken naar mykonos, nu dus weer omgeboekt naar Italië, zal vast ook niet gratis zijn geweest
 Blijkbaar kan ze het missen.

YouTube en insta zullen ook wel wat opleveren, maar nee ik vind het ook knap hoor. Ik weet wel dat ze rijke ouders heeft (Oud Zuid) maar geen idee of die bijdragen.

Dat idee heb ik ook, alsof ze een beetje een “dommig” typetje veinst. Ik snap dus niet waarom je dat zou doen.

Een tijdje geleden postte iemand een foto van een story van Billierose denk ik dat ze weer aan het werk was in een koffieplek en niet thuis. En ik dacht toen wat een leuke koffieplek maar kan mij niet meer herinneren welke het was, kan iemand het zich nog herinneren? (zoekmachine al geprobeerd).

Nog even een pareltje in de comments van Jill (en wel schattig):

Het gaat dus om emetofobie haha.

148 likes

Hahahahahaha 1 meter fobie

11 likes

Bijna hetzelfde als 1.5 meterfobie #viruswaarheid

44 likes

Hahaha. 1 meter fobie, de angst dat mensen maar 1 meter afstand houden ipv 1,5 meter :sweat_smile::joy:

22 likes

Door die filters die Billie gebruikt lijkt alles ineens een leuke plek.

5 likes

Billie Rose zit elke dag op een andere pastelkleurige koffieplek

2 likes

Ik krijg intense jeuk elke keer als zij t woord boys zegt, en helaas is dat nogal vaak

4 likes

"Ik MOET zeggen :ok_hand: :ok_hand: :ok_hand: :ok_hand: "

Degene die raad wie ik hiermee bedoel wint niks.

6 likes

Alwin

3 likes

Wow hoe WIST je het :wink:
Vind het soms net een typetje met al die terugkerende woorden en gebaren.

1 like

Ik las het automatisch in zijn stem dus ik gokte op hem

1 like