Dat kan je wel zien hoor, zeker aan de hand van de manier waarop de huid beweegt wanneer je mimiek verandert. Ouderdomsrimpels zien er heel anders uit.
Ah nee, dat is wel echt zielig
Wacht wacht⊠Dit boek zegt letterlijk dat je geen slachtoffer kan zijn van de daden van een ander omdat je een co-creator bent van dat probleem? What the actual fuck? Dus verkrachting, kindermishandeling, hate crimes⊠is allemaal een wisselwerking tussen beide partijen?
Wauw.
Het grappige aan Sanny was dat ze zelf ziek werd nadat ze had verkondigd dat je niet zou ziek worden als je maar genoeg zei dat je gezond bent.
En toen bleek het leven toch niet zo maakbaar en leuk als je iets overkwam waar je niet alle grip op hadđ¶ vond dat toen zo hypocriet
Ik ga echt bad op die story van sara ras. Ze is zo nep
Ik vond sanneke op twitter altijd heel vervelend maar net even haar stories gekeken en daar komt ze nu echt goed over! Ook dat ze zegt als je de regering weg wilt ga de volgende keer stemmen + verdiep je in de partijen.
Allemaal reacties dat ze daar geen puppy moeten halen, wedden dat ze het toch doen en net doen alsof er geen honderden reacties zijn geweest dat het niet moet.
Wat betreft Sanny en ziektes, ze heeft op Youtube corona âopschonenâ genoemd. Ik vond het echt onbegrijpelijk dat daar niet massaal over gevallen is.
Ja erg he. Bah wat een domme mensen dit
Ja dit zou wat mij betreft echt reden zijn om iemand meteen te cancellen.
@Alchemy en @NoTime ik hoop dat ik mis zit en dat ze wel naar de reacties luisteren maar ben er bang voor.
Holy shit wat ziet dit eruit arme beestjes
Waarom is dit niet strikt verboden.
En ik kan er ook niet tegen hoe er over puppyâs wordt gesproken alsof het een handtas is ofzo.
Je kan toch niet zon foto van jezelf plaatsen en denken " Hier sta ik echt leuk lachend en vrolijk op"
Ugh ik zie nu alweer allemaal adventkalender-unboxings in mân recommended staan, hou op met me hoor
Vanaf 3:20
âHet is tijd om schoon schip te maken en op te schonen.â
Dit gaat over mensenlevens, trut
Hahahahaha ja heerlijk dit
Neee man, ze zat in een te lage frequentie!!! Daarom werd ze ziek. Ze moest meer in liefde leven = de hoogste frequentie = het beste! (zoiets was haar verhaal)