Allemaal reacties dat ze daar geen puppy moeten halen, wedden dat ze het toch doen en net doen alsof er geen honderden reacties zijn geweest dat het niet moet.
Wat betreft Sanny en ziektes, ze heeft op Youtube corona ‘opschonen’ genoemd. Ik vond het echt onbegrijpelijk dat daar niet massaal over gevallen is.

Ja erg he. Bah wat een domme mensen dit
Ja dit zou wat mij betreft echt reden zijn om iemand meteen te cancellen.
@Alchemy en @NoTime ik hoop dat ik mis zit en dat ze wel naar de reacties luisteren maar ben er bang voor.
Holy shit wat ziet dit eruit 

arme beestjes 

Waarom is dit niet strikt verboden.
En ik kan er ook niet tegen hoe er over puppy’s wordt gesproken alsof het een handtas is ofzo.
Je kan toch niet zon foto van jezelf plaatsen en denken " Hier sta ik echt leuk lachend en vrolijk op"
Ugh ik zie nu alweer allemaal adventkalender-unboxings in m’n recommended staan, hou op met me hoor
Vanaf 3:20
“Het is tijd om schoon schip te maken en op te schonen.”
Dit gaat over mensenlevens, trut
Hahahahaha ja heerlijk dit
Neee man, ze zat in een te lage frequentie!!! Daarom werd ze ziek. Ze moest meer in liefde leven = de hoogste frequentie = het beste! (zoiets was haar verhaal)
Ook mijn twee lievelingslanden 
Ah goss misschien moet ze die arme mensen in Afrika ( wat een land is met alleen maar arme mensen. Dat weet iedere witte gek) helpen.
Dat zullen ze vast fijn vinden.
Dit soort koortsdromen heb je alleen als je HSP bent he! Want dan ben je heel sensitief en dan trek je je dit soort onrecht gewoon ENORM aan.
Misschien hoopte ze dat famke stopte met muziek maken.
In dat geval ben ik er ook voor dat Femke niet meer meedoet in de muziekwereld.
Een nieuwe evolutie tot nog meer geld en nog meer geluk en nog meer succes, geheel gemanifesteerd en aangetrokken door zichzelf.
Mwah, dat komt ook wel naar voren in haar video. Ik denk dat haar Famke stancard vooral sarcastisch is in de zin dat Famke altijd wel weer een idioot moment heeft en dat dat entertainment/irritainment oplevert.