Check boulevardtopic
Wat achterlijk zeg
Echt bizar hoe je zo trots kan zijn op zoân rip off. Ik zou me echt schamen om nu ook nog met een planner te komen. Het past op zich best bij de vibe van Sanny maar dat had ze toch jaren geleden moeten doen.
âwat niet in je planner staat gebeurt ook nietâ Chill ik laat mn werk even weten dat het niet in de planner stond vandaag dus helaas.
Ik snap deze negativiteit eigenlijk niet zo. Ik zou zelf no fucking way 50 euro voor een planner neerleggen, maar als mensen dat wel doen, leuk voor hun. En leuk voor Sanny. Blijkbaar zag Sanny dat hier geld te verdienen viel en speelde ze daar op in. Iedereen blij toch?
Tuurlijk mag ze dat verkopen. Het is wat de zot ervoor betaalt natuurlijk. Alleen blijf ik het een gigantisch bedrag vinden maar good for her dat er klaarblijkelijk mensen het er voor over hebben
Vraag me wel af hoe goed het verkocht had als ze geen influenza was geweest.
Edit: sanny heeft voor mij ook gewoon geen grote gun factor aangezien ze altijd doet alsof al haar âsuccessenâ puur door het manifesteren komen en je dus slechte dingen over je zelf afroept. Plus dat ze die laatste excuus post van Annie Ten Duis geliked heeft.
Dat bestaat al jaren, het heet een agenda.
Dit. En van planners krijg ik altijd het gevoel dat je moĂŠt je volledige leven plannen of je zou niet goed bezig zijn/niet streven naar een hoger doel ofzo?
Is natuurlijk volledig mijn eigen interpretatie.
Welnee joh, er bestaan toch agendaâs met honderd verschillende formats, echt weer zoân influenzading om het een zogenaamd sjieke naam te geven en te doen alsof ze baanbrekend bezig zijn.
Het concept van die planner vind ik an sich wel leuk met die videos. Waar ik wel erg moe van word is dat het (zeker b ij Sanny) altijd gaat over het dat je meer uit je leven moet halen, doelen bereiken en dat alles maar binnen handbereik is als je er voor werkt. Ik ben echt voor positiviteit en dankbaar zijn, maar heb zelf heel veel moeite met die maakbaarheidsdenken en dat het altijd meer/beter moet/kan en dat je daar ZELF verantwoordelijk voor bent. Tegenslag komt door je slechte gedrag oid. Heel gevaarlijk. Ik denk dat dit denkbeeld echt een DE reden is dat zo veel mensen in een burn-out belanden. (Althans, ik herken bij mijzelf en mensen om mij heen wel dat een burn-out hier deels wel mee te maken heeft)
De Mascha Planner?
Wow die kan ook een hydraterend crèmepje gebruiken⌠Stond niet in haar planner zeker?
Huh, je kunt toch niet zien of iemand een hydraterende creme ânodig heeftâ? Misschien heeft ze gewoon wat lijntjes rondom haar ogen, en zullen die blijven ongeacht welke creme. Lekker geval van onnodig iemands uiterlijk bekritiseren.
Vraag me vooral af wat dat kopje âwaterâ is? hoeveel het geregend heeft op een dag?
Dat ze influencer is speelt natuurlijk mee in haar bereik en daarmee de verkoop van de planner. Maar dat is logisch toch, dat ze dat strategisch inzet?
Misschien een flauwe vergelijking hoor, maar een Gucci trui is toch ook debiel duur? En mensen betalen het omdat het Gucci is, niet omdat een kwalitatief goede trui 1500 euro waard is, want daar betaal je misschien max 300 voor. Maar daar valt niemand over. Misschien omdat Gucci geen mens is op wie je je kunt afreageren? Ik proef hier vaak afgunst wanneer influencers veel geld verdienen en ik probeer ook gewoon te begrijpen waarom.
Dat van Annic wist ik niet. Fuck Sanny dan!
Nee hoeveel glazen je per dag hebt gedronken
Hahaha nee ik denk hoeveel je hebt gedronken die dag? En nu voel ik me een kneus want ik doe dat dus ook altijd. Ik teken 's ochtends een aantal hokjes op mijn to do lijst die staan voor het aantal flessen/glazen water die ik moet drinken. (Niet dat het werkt want ik drink altijd te weinig.)
Nog nooit van gehoord! Maar interessant haha
Dit opzoeken was echt de grootste deceptie in mân leven
Is zeker logisch dat ze dat strategisch inzet. Zou ik ook doen in haar plaats.
Alleen is het zo dat veel influenzaâs bepaalde zaken inderdaad goed kunnen verkopen (zoals de cursussen van Kel, de onzintesten van Annic, dat boek van Rachel, de planner van sanny) aan bedragen die ze nooit hadden kunnen krijgen indien ze geen influenza waren geweest.
Opnieuw: niks mis mee. Echter laten zij wel uitschijnen alsof ze dat allemaal bereikt hebben met hun hard werk en ´echt iedereen dat kanâ als je er maar hard genoeg voor werkt en het maar hard genoeg wilt. En dĂĄt vind ik dan weer niet kloppen want het kan goed zijn dat onbekende persoon X een veel betere planner uitbrengt maar dat die planner het nooit zo goed zal doen omdat het bereik veel kleiner is.