Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Goed nieuws, een van de instructeurs in Rotterdam vertelde dat ze in Den Haag ook een vestiging willen openen.

En eentje extra in Rotterdam. Weet alleen niet of ze daar de Annabel locatie mee bedoelde of dus een nieuwe vaste locatie erbij in Rotterdam.

2 likes

Ik zat laatst bij de fysiotherapeut op een spinfiets, my body does not compute. Kijk als ik op een fiets zit en ik stop met trappen, dan horen de trappers stil te staan.

Hoe vaak ik bijna van dat ding gedonderd ben omdat ik mezelf wou herpositioneren (kunnen we het over die zadels hebben? op wat voor zitvlakken worden die gemodelleerd?), niet te geloven.

14 likes

Wacht even die trappers blijven doorgaan???
Horror fiets

24 likes

Wat eng hahaha. Dat je niet kan stoppen. Ook al sta je al stil🤭.

2 likes

Ja je kan niet even #ikdoenietmeermee.

87 likes

Ik ben echt bijna 5x gelanceerd bij m’n eerste (en laatste) rocycle les. Heel intens!!!
Vond de setting verder wel tof, ik snap wel dat je hooked kan raken, maar die voeten waren voor mij echt een no-go

Ben 2 weken geleden geweest, vond het echt fantastisch haha

1 like

Ik ben wel heel blij met de social distance regels mbt rocycle, nu hoef ik mn neighbour tenminste geen high five’s meer te geven. Zo ongemakkelijk of je dat dan wel of niet ging doen met zo’n onbekende en of je keihard genegeerd werd als je het eigenlijk wel wilde doen haha. En een beetje ruimte is wel fijn, geen ellebogen van je buurman tegen je aan met push-ups ofzo.

De buitenlocatie vind ik veel leuker ook maar die stopt helaas deze maand. Ze gaan als t goed is in Utrecht ook een club in dus ben benieuwd of dat wat is.

11 likes

Even een polletje tussendoor.
Zie jij sporten als 'entertainment’of 'ontspanning’of ā€˜leuk tijdsverdrijf’?

• Ja
  • Soms
  • Nee
  • :joy::joy::joy:

0 stemmers

Elke keer als ik rocycle zie staan, lees ik het als royke (van royce de vries uit het mommybloggers topic) in m’n hoofd :sweat_smile:

74 likes

Door alle verhalen hier ben ik super nieuwschierig geworden

3 likes

Ik ervaar het tijdens meer als doodgaan maar dan wel een lekker verkwikkende dood waarbij je daarna reĆÆncarneert in een tien keer betere versie van jezelf.

11 likes

oh nu wil ik het eigenlijk wel eens proberen dat rocycle

1 like

Hahah jaa herkenbaar. Ik heb een elektrische fiets :rofl:
De verzuring in mijn benen, ik kan het me helemaaaal voorstellen, verschrikkelijk.
Ik kan me wel voorstellen dat je festival vibes krijgt, een soort losgaan/dansen op de fiets, dat de muziek je ophyped.
Maar helaas woon ik in een gat waar dingen als Rocycle echt niet bestaan.

Oh nee die surprise interactie met de persoon naast je lijkt me vreselijk. Heel soms gebeurt het ook bij een yogales dat je ineens een partner moet zoeken en dan met een onbekende bezwete persoon een houding moet doen, zo ongemakkelijk :sob:

41 likes

Haha ja dit is ook DE reden waarom ik nooit acroyoga zou doen. Het lijkt me echt leuk, maar ik kan dergelijke aanrakingen met vreemden niet aan.

10 likes

Acroyoga zou ik alleen doen als ik samen zou gaan met iemand die ik ken. En dan nog liever niet, want ik laat diegene ongetwijfeld doodvallen

8 likes

Ik had me een tijd geleden ingeschreven voor een lesje broga, maar dat was gewoon acroyoga. Ik vond het zo ongemakkelijk dat ik halverwege maar ben gestopt :cry:

6 likes

Ik moet bij een gewone spinningles ook soms mijn buren high-fiven. En dan later, als je nóg wat bezweter bent, nog een keer.
Sinds corona uiteraard niet meer, een uitstekende ontwikkeling.

25 likes

Bonnie vraagt op insta naar stofzuiger tips.
Conclusie, de Dyson wordt het meest aangeraden maar is wel heel prijzig, hier moet ze even goed over na denken (AKA afwachten tot ze het gratis krijgt).

58 likes