Wauw nu ik weet dat ik bij sommige van dat soort sportschool-lesjes andere mensen moet aanraken heb ik nog meer reden waarom t niets voor mij is. Die voeten tegen elkaar OMG downward facing doei
Haha eerlijk gezegd geloof ik bij Bonnie wel meteen dat ze eerst over een uitgave na gaat denken.
Ik kijk al de hele dag uit naar de aflevering, bakje paprikachips erbij, helemaal prima

Haha zeker waar! Maar ze ging ook zo @dys.on taggen zodat zij het zouden zienâŠ
Ik vond het hoofd van die Dennis wel mooi toen ie Tim zag bij dat hotel
Oh komt er dan uitleg dat het fake was?
ik kijk nu die aflevering van boos en wel goede edit hoor, moest lachen om boossad
Waarom zou het fake zijn?
Mag ik weten waar en wanneer de Lady Gaga theme ride is? Ik ben bereid daarvoor het OV te pakken 
Hahaha al die mensen die (terecht!) gieren bij het idee om andere mensen aan te raken tijdens het sporten: ga nooit boksen!
Of juist wel, want ik was precies zo totdat ik ging boksen en er sindsdien letterlijk op mij gezweet werd
ik stel mezelf maar altijd gerust dat ik daarna direct douche.
Ps. Sinds corona niet meer geweest, dus weet niet hoe ze dat geproofd hebben 
Maar bij boksen verwacht je het nog! Het ergste vind ik niet eens dat het vies is, maar dat je er duidelijk allebei niet op zit te wachten en dan gedwongen heel ongemakkelijk de interactie aan gaat
De sporten die ik doe zou ik ook als mân hobbyâs omschrijven, maar ik heb de discipline ook niet om een sport die ik niet echt leuk vind vol te houden 
Weet ik niet omdat het nep leek en hier werd gespeculeerd dat het misschien voor een campagne was
Bij een sportschool kan ik me dit zo niet voorstellen! Maarja, ik ga ook naar zoân massale budgetsportschool. Heb je dan ook daadwerkelijk mensen leren kennen die je vaker spreekt op die manier, of blijft het binnen de lessen?
Dit is het smerigste woord ooit 
Vind het beetje overdreven dat je zegt dat je een trauma krijgt van naakte vrouwen van ja wel 40- 50 jaar. Zijn ook gewoon lichamen
ik denk het wel
Ik kwam Joey (van Vita) vanmiddag tegen!
Ik was onderweg naar de kringloop in Rdam centrum en hij zat op een bankje (met nog iemand te praten) voor bij Rocycle
ik zei hallo âik kijk naar je vlogs, mam ik kijk naar zijn vlogs!â Tegen mijn moeder (die echt dacht waar heb je het over).
Ik vertelde over zijn vlog van laatst dat hij zo enthousiast en trots was op zijn vriendin die een eigen huis had gekocht
Hij was heel hartelijk, luchtkusjes alles 
Thanks, je hebt me geholpen om geld te besparen. Ik wilde soulcycle proberen maar na je laatste alinea ben ik daar helemaal van genezen 
Als er 1 ding is wat ik haat is het als je meteen âgedwongenâ wordt (tijdens een introductie bij welke groepsactiviteit dan ook) om âAls leuke opdracht iemand in de ruimte te zoeken om mee te gaan pratenâ. Fuck off echtâŠik vind het eigenlijk gewoon een soort aanslag op je intimiteit dat je dat dan zou moeten doen en als je het niet durft je dus als enige ergens in de ruimte ongemakkelijk staat te zijn en je er dan nog een soort van âschuldigâ over moet voelen dat je het niet durft.
Ze moeten dat echt per direct afschaffen bij elke vorm van bijeenkomst, in ieder geval op de eerste dag.