Net als Whitney en Romaine, heel beigy nude rotanny allemaal
Als ik nog een stengel pampasgras zie 
Ik vond het wel goed dat ze Jill lieten zien van âkijk zo kan het ookâ. Sowieso zijn zij en Teske de enige influencers die ik nog volg, en Teske lijkt ook altijd wel transparant te zijn daarin.
Ik neem al het negatieve commentaar op het klussen van Bonnie en Nick terug. Die kwast op die stok is echt geniaal.
Ik ben normaal echt een Widya fan en zij is ook de enige Nederlandse vlogger die ik volg. Maar de laatste tijd gebruikt ze zoveel Engelse woorden ipv gewoon Nederlands en begin mij er echt enorm aan te ergeren. Net de what i eat gekeken en dan zegt ze de pan met de deksel te coveren
.
Ik mis iets persoonlijks in al die huizen. Het heeft misschien iets hips, maar zo onpersoonlijk.
Ik moet ook huilen van die rotan ladekastjes. Mijn ouders hadden die vroeger en die laadjes glijden voor geen meter 
Queen of Jetlags gaat haar huis ook verbouwen (zegt ze in haar stories). Ben benieuwd of ze ook de rotan&
leverkleur route gaat. 
Klopt maar daar zie je op the gram niks van en daar gaat het natuurlijk allemaal om 
Nee denk meer Kim K bij haar. Travertine en off-white futuristic
Ik was zo verbaasd dat zij een samenwerking had mijn nivea. Terwijl zij oppert enkel merken te gebruiken die natuurlijk/vegan/dierproefvrij te zijn. Ik heb overigens niets tegen gesponsorde content, maar maak het wel geloofwaardig.
Ja dat is inderdaad lekker geloofwaardig.
Vind het ook erg dom dat ze gestopt is met school terwijl ze nog maar een jaartje moet. En dan onder het mom luister naar je intuĂŻtie de keuze rechtvaardigen. Oke meit hoop dat je met die intuĂŻtie de boodschappen kan betalen als de influencer bubbel ooit eens knapt.
Ik vond/vind het inderdaad ook een slechte argumentatie om te stoppen. Ik denk dat menig student de eerste week van het studiejaar stress ervaart en het overzicht kwijt is. Influencer zijn/worden hoeft toch het studeren niet uit te sluitenâŠ
Gelukkig heeft ze het financieel goed voor elkaar.
Ja denk het ook! Of zoals Negin harchuis heeft!
Travertine zie ik OVERAL nu. Ik keek ook naar Aimee Songâs video, zij heeft ook alles travertine genomen.
Maar bij Serena is alles tegenwoordig #ad, #partner, #colab of #samenwerking. Ze kan het beter vermelden als dit een keer niet het geval is.
Wie is Whitney?
Whitney Valerie op yt
idd vriendin van Aimee en ze gaat ook met Widiya om tegenwoordig. Ze werkt weleens voor Interiorjunkie (filmen/editten)
Haar verhuisblogs waren wel leuk omdat ze boeiende gebeurtenissen opspaarde, ipv iedere deur die ze verft te filmen. En ze heeft een goeie sneaker-game! Maar wel veel van hetzelfde, zowel interieur als fashjion
Heb ik âWitniemandâ gegoogled om te kijken of dat haar accountnaam is? Misschien.
Maar ik heb haar gevonden hoor, thanks 
Jiami gaat lekker hoor. 

Hoe oud is zij nu eigenlijk? Hier doet ze alsof ze 15 is.