Nee denk meer Kim K bij haar. Travertine en off-white futuristic
Ik was zo verbaasd dat zij een samenwerking had mijn nivea. Terwijl zij oppert enkel merken te gebruiken die natuurlijk/vegan/dierproefvrij te zijn. Ik heb overigens niets tegen gesponsorde content, maar maak het wel geloofwaardig.
Ja dat is inderdaad lekker geloofwaardig.
Vind het ook erg dom dat ze gestopt is met school terwijl ze nog maar een jaartje moet. En dan onder het mom luister naar je intuĂŻtie de keuze rechtvaardigen. Oke meit hoop dat je met die intuĂŻtie de boodschappen kan betalen als de influencer bubbel ooit eens knapt.
Ik vond/vind het inderdaad ook een slechte argumentatie om te stoppen. Ik denk dat menig student de eerste week van het studiejaar stress ervaart en het overzicht kwijt is. Influencer zijn/worden hoeft toch het studeren niet uit te sluitenâŠ
Gelukkig heeft ze het financieel goed voor elkaar.
Ja denk het ook! Of zoals Negin harchuis heeft!
Travertine zie ik OVERAL nu. Ik keek ook naar Aimee Songâs video, zij heeft ook alles travertine genomen.
Maar bij Serena is alles tegenwoordig #ad, #partner, #colab of #samenwerking. Ze kan het beter vermelden als dit een keer niet het geval is.
Wie is Whitney?
Whitney Valerie op yt
idd vriendin van Aimee en ze gaat ook met Widiya om tegenwoordig. Ze werkt weleens voor Interiorjunkie (filmen/editten)
Haar verhuisblogs waren wel leuk omdat ze boeiende gebeurtenissen opspaarde, ipv iedere deur die ze verft te filmen. En ze heeft een goeie sneaker-game! Maar wel veel van hetzelfde, zowel interieur als fashjion
Heb ik âWitniemandâ gegoogled om te kijken of dat haar accountnaam is? Misschien.
Maar ik heb haar gevonden hoor, thanks
Jiami gaat lekker hoor.
Hoe oud is zij nu eigenlijk? Hier doet ze alsof ze 15 is.
21 :â(
Echt dat kind wordt steeds dommer.
True
Al was haar youtube ook niet echt van hoog niveau. Die bestellen bij thuisbezorgd enz video bijv. Jammer want ze kan denk ik echt veeel meer.
Wat is dit voor een infantiel gedoe joh? God het wordt met de dag triester met dit soort figuren.
Lekker voorbeeld ook voor haar (jonge) volgers. Dat het normaal is dat je dit soort dingen tegen mensen zegt of naar mensen stuurt. En scholen maar inzetten op anti pest beleid en lessen daaraan besteden. Of misschien neem ik het allemaal te zwaar op hoor.
Eens. Ik heb het gemeld als intimidatie of pesten
Ik vind het niet te zwaar ik ben het helemaal met je eens. Vrees dat zoân idioot filmpje van een influenza ook vele malen meer invloed heeft dan een schoolcampagne ertĂ©gen helaas. Zie er echt de humor niet van in.
Hi Jiami, leuk dat je mee leest. Verstandig dat je het filmpje op Tiktok verwijderd heb. Dat filmpje kan namelijk écht niet.
Hoe denk je er nu zelf over? Hopelijk kom je gezellig mee posten!
Wat voor filmpje was het?