Ik denk dat je je hierin ernstig vergist, helaas.
Het was de nieuwe vloer, zegt ze ook 10 seconden later. Dan heeft ze de deur ook dicht dat hij niet meer zichtbaar is. Deze krijgen we vrijdag in de vlog te zien.
Woensdag gaat ze de kledingkast in elkaar zetten. En ik dacht alleen, maar je hebt toch al een mega kast op de slaapkamer?
Ik vind het huis zo niet praktisch in meerdere opzichten.
Dat was de (tromgeroffel)⦠visgraatvloer!
Want dat is natuurlijk een enorm geheim en die mag pas in grande premiere in de vloervlog van komende vrijdag want anders is het niet spannend genoeg.
Ik snap op zich wel dat ze het niet wil laten zien, maar had dan gewoon dat shot eruit gelaten. Nu was de trap (waar het om ging ook volledig geblokkeerd) ook helemaal niet te zien.
@puntjes ze wilde nog een grote extra kast omdat ze niet wilde proppen zei ze
Ah ik moet ook beter opletten!
Dus nu wordt de slaapkamer volgepropt met kasten. Of komt hij ergens anders?
Never forget Echt zoān totaaaal niet opvallend blok ervoor dat meebewoog. Knip het er dan uit hahah
Of toen Lars gedoe had op voetbal omdat ie zn dick liet zien in de vlog
Zo die halve maantjes zijn echt lelijk inderdaad! Zo zonde. Net die trap helemaal netjes geschuurd en gelakt, gaan die goedkope vellen erop. Willen ze het ook nog gaan lijmen omdat het slechte kwaliteit is! Ik had denk ik gewoon gespaard voor een mooie loper als je graag een zachte ondergrond wilt voor de trap naar boven.
Voor mijn gevoel liggen de trapmatten ook best wel scheef?
Mijn ouders hebben de trap laatst wit geschilderd en ik kan je vertellen dat het niet chill is. Je ziet alles aan vuil liggen. Alle haren, alle stofjes, alles.
Naja voor de trap naar boven kan je nog zorgen dat je nooit met schoenen gaat. Maar voor tijdelijk kan het prima toch. Ik zou ook graag āietsā op de trap willen hebben, of lekker vloerbedekking of een mooie loper. Maar niet wat zij nu hebben.
Jeeezus die vlog van Elise. Half uur lang ellende over die corona test en al DRIE KEER dat schijtirritante Gutenmorgen liedje. Echt reden voor mij om niet meer te kijken, man man man
De āgrapā ontgaat mij volledig. Dit moet wel de meest humorloze soort grap zijn dan.
Die ringen van Monica vind ik mooi over het algemeen maar het lijkt me zo mega onpraktisch . 4 van die grote dikke ringen om 1 hand. Ik zou echt overal aan blijven haken.
Oh die trapmatten zijn echt afschuwelijk!! DIe Nick mooi vond hadden VEEL beter gestaan.
Maargoed, ik vind trapmatten überhaupt afgrijselijk.
Uit ervaring; een witte trap is kut. Echt kut. Heb er best spijt van, maar anderzijds; een andere kleur maakt onze gang zo ontzettend donker. Dus ja, voor de komende jaren zolang de kinderen klein zijn blijft de trap wit met afschuwelijke grijze maantjes erop haha.
Aanzetten tot geweld
āIk schop je naar Irakā
Jonge wie zong er niet op de basisschool zulke onzin, alsof iemand van ons überhaupt de kracht had iemand naar een land 6 tijdzones verderop te schoppen.
Hahaha, dit doe ik echt nooit. Dit zou ik dus ook iets heel erg kinderachtigs vinden.
Ik heb wel de kanjercursus en pestcursus gehad vroeger: āstop, hou op, ik vind dit niet leukā.
Het gaat er toch niet om of je het letterlijk gaat doen of überhaupt kan doen. De gemiddelde pestkop op school doet allemaal kleine dingen waar ze mee wegkomen omdat niemand het ziet. Jij was zeker ook zoān kind.
Ah ik verwachte al een ongefundeerde ājij bent zelf een pester /je maakt je titel waarā.
Waarom komen zulke dingen altijd vanaf mensen die roepen dat je niet gemeen moet doen. Dit is ook een aanval he haha
Waarom is die Niet, niet te lezen. Voor mijn gevoel staat hier gewoon wij schelden elkaar helemaal de pleuris
Maar zij zit toch niet op de basisschool of wel?