Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Even heel erg offtopic. Maar ik heb altijd gedacht dat deze poster die bij ons ergens in een lokaal hing, gemaakt was door leerlingen en niet een standaard poster is die je kunt bestellen als school ofzo.

2 likes

Ja echt exact deze hing op mijn middelbare school!

1 like

“Waar komen jullie toch vandaan?
UIT DE KUT VAN TANTE SJAAN”

26 likes

Wij hadden ook heftige liedjes rond sinterklaas. Iets met piet achter de tralies en een mes in de rug van sinterklaas ofzo

2 likes

Nee nu zeg ik dat ook niet maar het punt is toch de jonge doelgroep van Jiami? Toen ik 13 was zei ik het ook weleens, dat was toen ‘een ding’

Ik zat laatst nog te denken dat er vroeger zoooveel reclame en dingen waren rond om zinloos geweld. En nu helemaal niet meer. Dus nu mag t gewoon weer?

1 like

Ik weet nog wel dat ik gepest werd op de middelbare en deze steen bij ons op het schoolplein lag. Toen mijn moeder naar school kwam om verhaal te halen over het pesten schreeuwde ze keihard over het plein ‘‘DEZE STEEN LIGT HIER GVD NIKS TE DOEN WANT JULLIE DOEN ER GEEN TERING AAN’’ Nou omg, ik schaamde me dood haha

150 likes

Zeker waar! Degene die mij gepest hebben kregen uiteindelijk een schorsing.

12 likes

Zal wel een leeftijdsdingetje zijn dan. Stuur nooit dingen als ‘ik haat je’ naar m’n vriendinnen :thinking:

13 likes

Hahaha wat ik vooral herinner van het pestcontract is dat toen ik ermee thuis kwam ik een preek kreeg van m’n ouders dat ik niet zomaar m’n handtekening op documenten mocht zetten, dat kon ~vervelende juridische gevolgen~ hebben. Ok mam, dit papiertje houdt inderdaad vast volledig stand in een rechtszaak.

106 likes

Ik ben 27 en als mn vriendin me ergens mee plaagt dan stuur ik : Kutwijf :slightly_smiling_face:

Inclusief die emoji want die is mn fave

3 likes

Tegenwoordig hebben alle 14-jarigen een machete op zak dus als ze elkaar wekelijks neersteken is het niet meer zo’n hot item als in onze tijd.

21 likes

Ja echt niet okay, snap niet dat sommige scholen/docenten er zo laks mee om kunnen gaan. Terwijl iemand er echt voor het leven getekend mee kan zijn.

2 likes

Ben trouwens nog steeds benieuwd wat dan zinvol geweld is

6 likes

Hmm ja zoiets doe ik heel soms ook nog wel. Of een middelvinger :joy:
Alleen dan moet inderdaad er wel aanleiding naar zijn als we elkaar dus zitten te etteren. Zal nooit random ik haat je sturen ofzo

1 like

Daarbij, als je als kind zijnde dat soort nummers zong stond je er totaal niet bij stil dat het een ander ook echt pijn kon doen. En als je wat ouder wordt zie je pas in dat het eigenlijk niet okay is. Maar Jiami is een volwassen meid (maar gedraagt zich niet zo) dus ook al is het als grap bedoelt, het kan zeker aansporen tot pest gedrag.

2 likes

Nee he heb ik vandaag een kantoordag zit ik nietsvermoedend dit topic te lezen a.k.a. iets harder uit te ademen dan normaal omdat ik moet lachen om de kut van sneeuwwitje. M’n collega’s zullen wel denken yooo blijf thuis met je corona

31 likes

Zin moet je maken :slightly_smiling_face:

1 like

Er zijn wel eens mensen die gewoon een mep of twee verdienen.

1 like

Het is een paar keer in de comments al gevraagd maar geen antwoord. Weet iemand waar de broek van Monica van is die ze draagt op 7:02?