Een gelakte trap lijkt me wel heel glad, als je een keer op sokken loopt, kun je zo naar beneden glijden
meer voor grip dus
Oh cool! dat wist ik niet.
Ik woon al 3 jaar met zo’n trap en ik heb t maar gewoon omarmd
Heb je zeker geen anti slip voor nodig
Ohhh maar dat voelt toch heel naar aan je voeten? En blijven je sokken/sloffen er niet aan plakken?
Ik heb toen we hier kwamen wonen wel een poging gedaan, maar het was verschrikkelijk gedaan. Maar eigenlijk helemaal niet. En het ziet er zo rommelig uit (waar we nu helemaal aan gewend zijn) dat je t stof enzo ook niet ziet
Ik zou het met alle liefde wel doen hoor, maar we hebben daar echt het geld niet voor. Dan maar zo.
Ik snap niet waarom Jennie zichzelf in haar vlogs altijd van onderaf filmt terwijl ze praat? Dat kijkt echt niet prettig.
Verder gaat haar vlog wel vooruit vind ik, je ziet dat het al beter gaat dan de eerste keer.
Het valt me op dat ze het woord ‘dat’ echt voor bijna elke zin gebruikt terwijl dat helemaal niet nodig is. Of dat ik… straks ga koken
Zal vast Brabants zijn 
Misschien in Limburg
God Sanneke. Ze had vandaag een match met iemand die ook cavia’s heeft en was helemaal lyrisch. Natuurlijk niet langer dan een paar uur; hij presteerde het om niet genoeg te reageren op dat ze zei dat haar vader overleden is. (En had een open relatie, snap dat dat waarschijnlijk kut is). Maar zoals sanneke betaamt komt er natuurlijk een screenshot van het gesprek met commentaar en daarna nog 10 stories. En dat het “fucking creepy” is om iemand op te zoeken op social media blablabla terwijl ze notabene zelf een screenshot deelt van zijn facebook (gegevens afgeschermd).
Echt hou toch eens op. Ze maakt t zo moeilijk allemaal.
Overigens post ik vgm bijna alleen maar over haar in dit topic hahaha. Maar volg niet zoveel YouTubers verder, iig geen die me zo irriteren 
Edit: en ze heeft dat meisje waarmee hij in een open relatie zat een berichtje gestuurd my god. Ze wist ervan en ze zaten idd in een open relatie.
en daarvan heeft Sanneke natuurlijk óók een screenshot gedeeld.
Ze zegt tegen hem " Ik zoek iemand waarmee ik kan praten"
Ja sorry maar dan moet je therapeuten ofzo gaan liken.
Ik heb het gezien inderdaad. Ik vind het echt niet oké van haar om dit soort privé berichten te posten, mensen vervolgens opzoeken op Facebook, zijn vriendin aanspreken en vervolgens dat OOK nog publiekelijk te posten. Een privé conversatie blijft privé, ondanks dat je de naam hebt doorgekrast.
Nou ze laat in ieder geval weten dat ze verkeerd zat, toch?
Girls support girls, right 
Ik wil Sanne’s verdriet niet onderkennen, maar het overlijden van haar vader en broer zijn wel echt haar identiteit. Natuurlijk is dat zwaar, maar ik heb het idee dat ze bij elk nieuw contact meteen het overlijden bovenhaalt en dat mensen dan meteen getest worden op hoe ze daarop reageren.
Ik vind ook altijd dat ze enorm generaliserend doet over mannen, maar zichzelf wel lijkt te profileren als feminist. Dat wringt ook een beetje
Het is wel echt kut om niet de melden dat je al een relatie hebt op een dating app. Ook al is dat een open relatie.
Ik ging haar naar aanleiding hiervan even opzoeken, maar daaaamn hoe kun je zo veel stories plaatsen? Heb nog nooit zoveel “slides” gezien. Ain’t nobody got time for that
Nou Cynthia kan er ook wat van 
Ja precies, in mijn tinderperiode was mijn vader ook nog geen jaar overleden. Maar echt niet dat ik dat zomaar aan iedereen ging vertellen, laat staan om ze te “testen”. Dat was iets van mij. En als ik het al vertelde, nam ik het jongens niet kwalijk als ze even niet wisten hoe te reageren. Het is niet niks wat je zomaar even op ze dropt. Alsof ze dan gelijk uren over je vader gaan praten met je. Dan moet je inderdaad een therapeut zoeken.
En ik snap goed dat je het af en toe even kwijt wilt. Zeker als je het nog niet (goed) hebt verwerkt wil je er soms de aandacht op leggen en ik heb nog steeds dat ik ontzettend graag over mijn vader praat.
Maar niet al na een paar uur… en dan mensen compleet afschrijven omdat ze niet goed genoeg reageren. De meeste mensen moeten nou eenmaal even wennen aan het idee. Vind Sanneke daar zo gek in denken. En dat buiten het delen van alle screenshots natuurlijk

