Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Nu aan het kijken :eyes:
Ik vind het toch een beetje raar/dubbel. Ze vindt het raar dat ze herkend wordt en ziet zichzelf niet als een celeb maar ze is zelf actief aan de slag gegaan met socialmedia en q&a’s.
Ze is hiermee toch aan haar eigen bekendheid aan het werken(?).
Verder lijkt zij mij een standaard meisje van 18. Doet al heel wijs maar is dat natuurlijk nog niet echt. En veel ‘sowieso!’ ‘Totaal niet!’ ‘letterlijk’ en ‘ziek’, zoals iedere jongere.
Dat ‘gravinfluencer’ was wel om te lachen :joy:

15 likes

Ik vind het zo leuk dat klusser/schilder Geert van Bonnie haar vlogs kijkt. En dan ziet dat het kozijn kapot is en dan komen opdraven om het te repareren. Hoe lief.

80 likes

Haha alles gekregen maar no spon hoor! :woman_shrugging:

4 likes

Ik erger mij meer dan zou moeten.

9 likes

Ik vind dit toch minder erg dan onze plantenfluisteraar.

1 like

Dat haar is toch gewoon mega vet bovenop?
Kon ze dat nou niet even wassen voor de foto of is dit een nieuwe mode hype ofzo :joy:

18 likes

Volgens mij wil Dutch Performante graag de Nederlandse MrBeast worden. Zag ook dat er nog een video komt met wie het langst in een bad kan blijven zitten voor 5000 euro.

Jezus wat een kinderachtig gegil en gekloot, voel me ook echt een oma haha @Reflect

1 like

Ik vind die vent echt zo irritant, zie hem ook vaak in Enzo zn vlogs en dan denk ik ga weegggggggg. Wie is hij? En hoe kan hij zn lambo en dat dikke huis betalen.

1 like

Hij is eigenaar van een paar goedlopende bedrijven met tegels en badkamerspullen enz.

1 like

Ik vond hem ook vervelend, maar na het luisteren van de podcast van Milan vind ik hem ineens een schatje. Hij is eigenaar van Tegeldepot

1 like

Ik ben stiekem benieuwd of ik hem (en Don) keertje ga zien als ik keertje naar de trein loop (of juist net uit de trein kom). :rofl: Ze halen vet vaak sushi op een plek waar ik langsloop steeds. Vraag me niet waarom ik dit weet.

Ik vond die podcast zo irritant. De manier waarop hij praatte over zichzelf. “ja, je komt dan van die jonge jongens tegen, ja je bent wat ouder dan die jongens, maar je voelt je wat jonger”

Oke Bonnies huis ( ofnja hoe ze het hebben geverfd enzo ) is niet helemaal mijn smaak. Maar het ergste is dat dat huis straks vol staat met karige plastic herfst versiering 


7 likes

Ik ben de vlog van Jennie aan het kijken en ik sluit me volleeeedig aan bij de opmerking dat ze zo fluistert???

2 likes

I feel offended😂

1 like

Volgens mij komt dat omdat ze gewoon nog een beetje moet wennen. Denk dat het vooral ‘voorzichtig’ praten is uit onzekerheid? Vond haar niet fluisteren nu, maar vind haar in insta stories veel minder voorzichtig praten. Ik ging zelf van de week even een poging doen tot ‘vloggen’* en ik merkte dat ik dat zelf ook een beetje deed omdat het onnatuurlijk voelde om hard te praten tegen niks. Terwijl ik soms zelf hoor dat ik minder hard moet praten in het echt (als ik naast diegene sta haha).

Verwacht dat het geleidelijk minder zal worden!

*oké, praten voor een camera zodat ik het kan delen met vrienden en familie

1 like

Ah joh als jij gelukkig word van plastic kastanjes en pompoenen gewoon overal neer pleuren hoor!
Maar niet vloggen want dan ga ik zeggen hoe lelijk het staat bij de rest van je middelbare school huis :joy:

4 likes

:joy::joy::joy::orange_heart:

2 likes

Ik vind het geluid van Wil en Tien ook altijd zo vreselijk hol en zacht klinken.