Het andere YouTubers/bloggers topic #14

‘Seeeaaauuuwww’

22 likes

Lekker romig sausie

25 likes

ALWIN! JIJ PROEFT EN HET ETEN SMAAKT! potverpielekes.

17 likes

Leuke meid!

2 likes

Haha ja wat als het leven van die inuencers echt zo zou zijn zoals op hun insta, de hele dag leven en je omgeven in lever, crème of roestkleur. Saaiii.

Leuk! Echt een chille en spontane meid

1 like

Ja ik heb hetzelfde. Ik vond haar zo leuk om te volgen gedurende de afgelopen 2 a 3 jaar, maar de laatste tijd is het inderdaad heeeeeel eentonig helaas. Jammer want volgens mij is ze nog steeds echt heel leuk, maar een vlog vullen met het 100ste lookje of de zoveelste shoplog van s.ezane is toch heel wat anders dan haar vlogs van pakweg een jaar geleden.

1 like

Leuk interview. Zeg maar.

4 likes

Zij stond vandaag in mn aanbevolen en nu ben ik verslaafd haha

11 likes

Vind zijn manier van interviewen vaak heel fijn. Hij reageert altijd heel empathisch en laat mensen tenminste uitspreken! :blush:

13 likes

Ja eens! Heb alle vorige afleveringen ook met plezier gekeken.

Dat ben ik met je eens! Vond die met Maxime Meiland ook heel erg leuk.

1 like

Jaaa. En zijn d/t-fouten in bijna elke instastory :weary:

1 like

Proefd :joy:

1 like

Paul de Leeuw of Carlo Boszhard, ken je die?
(Ik denk wie the f kent ze niet)
Maar volgens mij twijfelt ze :rofl:

1 like

Ze is (deels?) in België opgegroeid dus misschien vandaar?

3 likes

Ahh ja oké dat kan wel dan indd, maar vond het gewoon grappig ook. En een leuk interview verder.

1 like

Zie haar nu overal voorbij komen en kan dan alleen maar denken ‘pleurt op met je royalistische propaganda’ :no_mouth:

3 likes

Wow Jill was ik glad vergeten haha. Volg ik al een tijdje niet meer. Maar keek net even op haar instagram en het valt me zo op dat daar nu allemaal ‘fotoshoot’/‘perfecte’ foto’s staan. Dat ze in de stad rondloopt enzo. Vind dat zó niks voor Jill.
Reflecteert niet wie jill is heb ik het idee. De Jill die ik ken van eerdere vlogs was toch echt vooral binnen op de bank met de honden, beetje editen, beetje netflixen

Edit: bedenk me nu dat dat bij meer mensen wel zo telt. O.a bij Lotte love beauty. Maar die spreekt voor mijn gevoel nog best wat af met vriendinnen en gaat winkelen, lunchen, koffietjes doen.

Edit 2: misschien doet ze dat juist trouwens wel juist óm die foto’s te maken :joy:

8 likes

No spon??? Sureee.

En dat hoofd van haar in die bovenste stories. Niet te doen.

Waarom volg ik haar nog? Echt irritainment zij. :tired_face:

5 likes