Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Ik ben echt van weinig mensen zo fan als van de ouders van Bonnie. Volgens mij hebben zij echt veel lol samen.

56 likes

Ik word net wakker en lig te gieren in mijn bed over ĂŒberhaupt dat hele gesprek met sunnybunny. Echt waar gaat het heen. Gelukkig heeft Jenny een jacuzzi om in te ontspannen.

10 likes

Oh daar heb ik hier al eerder over geklaagd :stuck_out_tongue:

Haha Nick in de vlog van vandaag. :joy: Bonnie wil misschien de deurknoppen van de kast zwart spuiten. “Jij stopt nooit met spuiten, een beetje zoals ik in mijn tienerjaren.”

116 likes

Hahaha, ja daar was ik ook net. Heerlijk dat ze dat er in laat.

1 like

Hahahaha heerlijk die opmerkingen van Nick altijd :rofl:

2 likes

Ik krijg flashbacks naar mn eigen pax kast waar ik 3 avonden mee bezig ben geweest :hot_face:. Ik vind hun huis wel mooi geworden met al die kleuren op de muur. Ziet er fris uit

Neee hahha wat erg, auditie?!

4 likes

Ik zag de afgelopen weken heel veel influencers ‘ver’ van hun woonplaats, maar binnen Nederland, shoppen. Heb het gevoel dat er een grotere campagne loopt. Om je aan te moedigen, nu je niet naar het buitenland kan, om binnen Nederland rond te kijken ofzo.
Maar moet nog even afwachten dus of mijn voorgevoel klopt

1 like

ben zo jaloers op jennie die een jacuzzi heeft gekregen :sob: ugh. niet dat ik daar plek voor heb op mijn balkon van 2 vierkante meter.

15 likes

Uhm het is een hot tub hoor. Much more slow living

Jacuzzi

Hot tub

image

Ok het is allebei hetzelfde :stuck_out_tongue: en Jennie heeft dit trouwens nooit gezegd hoor

41 likes

haha oh ja sorry, een hot tub is ook veel meer hsp-verantwoord!

8 likes

Hahaha die stockphoto :joy:

8 likes

Cute dat Bonnie zo blij is met die kast hoor maar naar mijn idee heeft ze nu zo’n mega klein hang gedeelte

1 like

Dat botst dan ook weer met de boodschap van meneer Rutte om niet te gaan fun shoppen in andere steden :sweat_smile:
Ik zag het ook al bij een aantal influencers voor bij komen

2 likes

“What are de mensen die er echt toe doen really wearing today”

“Stel je persoonlijke vraag aan de mensen die je wel leuk vind”

41 likes

Ik ben benieuwd of Manon Tilstra al iets gedeeld heeft over hun verhuizing.

1 like

Vind het juist beetje dom, paar honderd euro uitgeven aan een kast en dan “dit is niet mijn droomkast omdat het geen hanggedeelte heeft”

18 likes

Zal me niet verbazen als alleen @Lula + de rest van de mods hierin mogen posten.

Om te laten zien wie er echt toe doen.

grapje

7 likes

Ahw ja ik vind het ook leuk dat ze om kleine dingen zooo blij kan zijn. Bijvoorbeeld dat ze bijna moest huilen om dat mandje voor ondergoed.

3 likes