Ik ben echt van weinig mensen zo fan als van de ouders van Bonnie. Volgens mij hebben zij echt veel lol samen.
Ik word net wakker en lig te gieren in mijn bed over ĂŒberhaupt dat hele gesprek met sunnybunny. Echt waar gaat het heen. Gelukkig heeft Jenny een jacuzzi om in te ontspannen.
Oh daar heb ik hier al eerder over geklaagd 
Haha Nick in de vlog van vandaag.
Bonnie wil misschien de deurknoppen van de kast zwart spuiten. âJij stopt nooit met spuiten, een beetje zoals ik in mijn tienerjaren.â
Hahaha, ja daar was ik ook net. Heerlijk dat ze dat er in laat.
Hahahaha heerlijk die opmerkingen van Nick altijd 
Ik krijg flashbacks naar mn eigen pax kast waar ik 3 avonden mee bezig ben geweest
. Ik vind hun huis wel mooi geworden met al die kleuren op de muur. Ziet er fris uit
Neee hahha wat erg, auditie?!
Ik zag de afgelopen weken heel veel influencers âverâ van hun woonplaats, maar binnen Nederland, shoppen. Heb het gevoel dat er een grotere campagne loopt. Om je aan te moedigen, nu je niet naar het buitenland kan, om binnen Nederland rond te kijken ofzo.
Maar moet nog even afwachten dus of mijn voorgevoel kloptâŠ
ben zo jaloers op jennie die een jacuzzi heeft gekregen
ugh. niet dat ik daar plek voor heb op mijn balkon van 2 vierkante meter.
Uhm het is een hot tub hoor. Much more slow living
Jacuzzi
Hot tub

Ok het is allebei hetzelfde
en Jennie heeft dit trouwens nooit gezegd hoor
haha oh ja sorry, een hot tub is ook veel meer hsp-verantwoord!
Hahaha die stockphoto 
Cute dat Bonnie zo blij is met die kast hoor maar naar mijn idee heeft ze nu zoân mega klein hang gedeelte
Dat botst dan ook weer met de boodschap van meneer Rutte om niet te gaan fun shoppen in andere steden 
Ik zag het ook al bij een aantal influencers voor bij komen
âWhat are de mensen die er echt toe doen really wearing todayâ
âStel je persoonlijke vraag aan de mensen die je wel leuk vindâ
Ik ben benieuwd of Manon Tilstra al iets gedeeld heeft over hun verhuizing.
Vind het juist beetje dom, paar honderd euro uitgeven aan een kast en dan âdit is niet mijn droomkast omdat het geen hanggedeelte heeftâ
Zal me niet verbazen als alleen @Lula + de rest van de mods hierin mogen posten.
Om te laten zien wie er echt toe doen.
grapje
Ahw ja ik vind het ook leuk dat ze om kleine dingen zooo blij kan zijn. Bijvoorbeeld dat ze bijna moest huilen om dat mandje voor ondergoed.