Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Je vergeet dat er ook elke week minstens 1 bezoek aan de beren in staat

1 like

Oh wat leuk dat ze er zo open over is, leuk om te lezen ook hoe zoiets gaat.

3 likes

Ja alsof dat konijn die levenswijze heeft uitgevonden.
Hopelijk trekt Jennie het zich niet aan.

31 likes

Jeetje wat stom zeg, wat kun je daarop ook reageren (anders dan Jennie hier al -heel netjes- doet)

1 like

Heeft het zonnige konijn moeten betalen om te kunnen posten op dat forum?

Ze heeft de briljante ideeën van dat konijn gejat (ook al kwam ze er eerder mee dan konijn).

3 likes

Maar we weten toch niet wat er precies in dat gesprek is gezegd, of wel? Misschien zei hij wel “oh jee wat vervelend” en was dat niet empathisch genoeg.
Mijn vader is ook dood maar ik kan me maar moeilijk een tindergesprek inbeelden waar dat aan bod zou komen eigenlijk, maar goed iedereen rouwt natuurlijk anders.

In het Engels noemt men dat “throwing shit at the wall to see what sticks”. Echt een mooi gezegde.

18 likes

Nee natuurlijk weten we dat niet, maar hoe Sanne het neer zet is het “mijn vader is overleden” “ik moet morgen werken”

1 like

Wow dan ben je ver van het pad gehupt als zonnig konijn.

2 likes

Die beschuldigingen van Konijn zijn wel heel erg vergezocht :thinking: Ook wel erg naĂŻef dat ze vergeten was dat dit Jennie haar werk is. Influencen.

2 likes

Als :sparkles: hsp :sparkles: voelt konijn anders feilloos aan hoe dingen echt zitten hoor!

12 likes

Ik ben echt van weinig mensen zo fan als van de ouders van Bonnie. Volgens mij hebben zij echt veel lol samen.

56 likes

Ik word net wakker en lig te gieren in mijn bed over ĂŒberhaupt dat hele gesprek met sunnybunny. Echt waar gaat het heen. Gelukkig heeft Jenny een jacuzzi om in te ontspannen.

10 likes

Oh daar heb ik hier al eerder over geklaagd :stuck_out_tongue:

Haha Nick in de vlog van vandaag. :joy: Bonnie wil misschien de deurknoppen van de kast zwart spuiten. “Jij stopt nooit met spuiten, een beetje zoals ik in mijn tienerjaren.”

116 likes

Hahaha, ja daar was ik ook net. Heerlijk dat ze dat er in laat.

1 like

Hahahaha heerlijk die opmerkingen van Nick altijd :rofl:

2 likes

Ik krijg flashbacks naar mn eigen pax kast waar ik 3 avonden mee bezig ben geweest :hot_face:. Ik vind hun huis wel mooi geworden met al die kleuren op de muur. Ziet er fris uit

Neee hahha wat erg, auditie?!

4 likes

hahaha tbh, ik deed vroeger op girlscene mee in van die ‘vind je mij knap genoeg om model te zijn’ topics. Dan deelde je foto’s van je 14-jarige fabulous self waarop je heel modellerig keek en dan vertelden andere meiden je of je wel of niet knap genoeg was. Dus laten we wat we vroeger in onze tienerjaren op fora deden ook met een korreltje zout nemen :wink:

Beetje dit dus :joy:

72 likes