Ja bedoel meer van dat ze alleen hang gedeelte heeft in die andere kast
Vreselijk onhandig en ik snap de keus ook niet waarom het per se een smalle kast moest zijn
Waarom die hele slaapkamer vol met kasten stouwen als je een extra kamer hebt. Ik had van die extra kamer een slaapkamer gemaakt en van die slaapkamer een kleding /make up kamer.
Maar ze heeft geen extra kamer meer over toch? Alleen dat kleine bureaukamertje. Geen idee of daar wel een bed in past.
Of bedoel je die zijkamer beneden? Maar dan heb je de slaapkamer/kledingkamer op een andere verdieping. Het is denk ik gewoon niet zo’n handig huis om goed in te delen.
Jaa is misschien ook onhandig. Al zou ik gewoon naakt door mn huis heen lopen als ik een kamer heb waar ik een kleding kamer van zou kunnen maken hahaha.
Haha gelukkig hebben ze die halve maantjes op de trap geplakt, dan glij je niet naakt uit!
Ging hier laatst over nesims neuscorrectie. Op insta heeft ie nu stories erover.
Waarom kijken mensen naar Gio? Die zou echt gebanned moeten worden. Ik vind hem in zijn vlogs echt een onaangepast kut kind. 20 keer op vakantie, na 12en aankomen in een hotel en door de gangen schreeuwen, aan de lopende band, zonder er over na te denken dieren kopen bij broodfokkers.
En dan die arrogante kop die hij trekt als hij een dakloze 20 euro geeft en begint over karma. Rot op hoor.
Saaie normalo zonder enige aantrekkelijke karaktereigenschappen.
Geloof niet dat er hier op het forum veel mensen naar hem kijken.
Nee ik belandde er ook per ongeluk en nu heb ik spijt
Zelfde met Don, is ook zo’n vlogger. Is mijn vriends irritainment en soms kijk ik mee. Gister hebben we het maar uitgezet omdat het echt te irritant voor woorden was.
Ik vind het ook vrij bizar dat ze nu een kast zelf heeft ontworpen van anderhalve meter maar dat ze nu geen hanggedeelte heeft? Sowieso zijn planken echt the worst voor kleding, die stapels vallen altijd om en het ziet er rommelig uit. Ik zou hop die planken eruit gooien, minimaal 1 groot hanggedeelte en veel meer lades.
lades voor kleding.
Ik kijk Gio vaak tijdens het avondeten.
Samen met Enzo en dan klik ik er beetje doorheen.
‘‘Als ik hier naar kijk en dan bedenk dat mijn onderbroeken hierin zitten dan zou ik kunnen huilen’’ Bonnie 
Huilend van ellende ja met zo’n kast
Neeee ik vind het lief dat ze er zo blij mee is en begrijp eigenlijk ook niet wat er nou weer mis is met die kast
Ja dat gaat dus al niet
hij is te ondiep voor hangers haha!
Ooh haha jeetje dat had ik even gemist. Nou dan had ik hem in een andere kamer geplaatst haha, waar die wel dieper kan!
Hij kán daar toch oon gewoon dieper? Die slaapkamer is niet klein ofzo. Ze wilden het gewoon niet leek het?
Ben het hier echt ZO mee eens. Ik bezwijk af en toe weer ff voor een vlog over dat aquarium van 'm maar irriteer me altijd helemaal kapot. Zo’n naar ventje. Echt ongekend dat hij zoveel volgers heeft, vooral omdat hij ook (itt Enzo Knol bijvoorbeeld) echt een gigantisch slecht voorbeeld is. Bah.
Hahaha ja zoiets herinner ik me nog! Er was ook een topic voor de iets minder fashionista’s dat over kleding ging, en zij heeft dat ooit ook voor de grap geterroriseerd met de andere echte fashionista’s haha. Ze spraken ook heel neerbuigend over het andere topic. Maar dat is echt 10 jaar geleden, dus daar beoordeel ik haar nu ook niet meer op