Ik zag de afgelopen weken heel veel influencers ‘ver’ van hun woonplaats, maar binnen Nederland, shoppen. Heb het gevoel dat er een grotere campagne loopt. Om je aan te moedigen, nu je niet naar het buitenland kan, om binnen Nederland rond te kijken ofzo.
Maar moet nog even afwachten dus of mijn voorgevoel klopt…
ben zo jaloers op jennie die een jacuzzi heeft gekregen ugh. niet dat ik daar plek voor heb op mijn balkon van 2 vierkante meter.
Uhm het is een hot tub hoor. Much more slow living
Jacuzzi
Hot tub
Ok het is allebei hetzelfde en Jennie heeft dit trouwens nooit gezegd hoor
haha oh ja sorry, een hot tub is ook veel meer hsp-verantwoord!
Hahaha die stockphoto
Cute dat Bonnie zo blij is met die kast hoor maar naar mijn idee heeft ze nu zo’n mega klein hang gedeelte
Dat botst dan ook weer met de boodschap van meneer Rutte om niet te gaan fun shoppen in andere steden
Ik zag het ook al bij een aantal influencers voor bij komen
“What are de mensen die er echt toe doen really wearing today”
“Stel je persoonlijke vraag aan de mensen die je wel leuk vind”
Ik ben benieuwd of Manon Tilstra al iets gedeeld heeft over hun verhuizing.
Vind het juist beetje dom, paar honderd euro uitgeven aan een kast en dan “dit is niet mijn droomkast omdat het geen hanggedeelte heeft”
Zal me niet verbazen als alleen @Lula + de rest van de mods hierin mogen posten.
Om te laten zien wie er echt toe doen.
grapje
Ahw ja ik vind het ook leuk dat ze om kleine dingen zooo blij kan zijn. Bijvoorbeeld dat ze bijna moest huilen om dat mandje voor ondergoed.
Ja bedoel meer van dat ze alleen hang gedeelte heeft in die andere kast
Vreselijk onhandig en ik snap de keus ook niet waarom het per se een smalle kast moest zijn
Waarom die hele slaapkamer vol met kasten stouwen als je een extra kamer hebt. Ik had van die extra kamer een slaapkamer gemaakt en van die slaapkamer een kleding /make up kamer.
Maar ze heeft geen extra kamer meer over toch? Alleen dat kleine bureaukamertje. Geen idee of daar wel een bed in past.
Of bedoel je die zijkamer beneden? Maar dan heb je de slaapkamer/kledingkamer op een andere verdieping. Het is denk ik gewoon niet zo’n handig huis om goed in te delen.
Jaa is misschien ook onhandig. Al zou ik gewoon naakt door mn huis heen lopen als ik een kamer heb waar ik een kleding kamer van zou kunnen maken hahaha.
Haha gelukkig hebben ze die halve maantjes op de trap geplakt, dan glij je niet naakt uit!
Ging hier laatst over nesims neuscorrectie. Op insta heeft ie nu stories erover.
Waarom kijken mensen naar Gio? Die zou echt gebanned moeten worden. Ik vind hem in zijn vlogs echt een onaangepast kut kind. 20 keer op vakantie, na 12en aankomen in een hotel en door de gangen schreeuwen, aan de lopende band, zonder er over na te denken dieren kopen bij broodfokkers.
En dan die arrogante kop die hij trekt als hij een dakloze 20 euro geeft en begint over karma. Rot op hoor.
Saaie normalo zonder enige aantrekkelijke karaktereigenschappen.
Geloof niet dat er hier op het forum veel mensen naar hem kijken.