En hij is echt fijn, ik heb er wel eens in gezeten 
Niet alleen achter hun rug ook gewoon in hun gezicht. Ik heb een dikke vriendin en het is echt bizar wat al er tegen haar is gezegd
Ik kan echt niet voorstellen dat je hier chill in kunt zitten
Dit!! 
Beste aankoop van het jaar
Oh dat programma over dunne mannen met dikke vrouwen is nu op tlc 
Ik ben daar te dik voor hahaha
Ja, daar heb je gelijk in.
Ja ik ook dus daarom kan ik het me niet voorstellen
Dan zit je toch helemaal opgepropt
Ik heb geen extreem lange benen, maar zelfs mijn benen zien dit niet zitten. Geen zin om mezelf in een yoga pose te vouwen.
Ik ga echt helemaal stuk om de kerstmuziek in Jill dr vlog, laf it 
Met mn 183 zit ik echt goddelijk in die grote emmer. Beste aankoop van t jaar.
Lichte gbbruikssporen noemt ze dit: een lelijk uitgezaagd gat en vieze grijze vlekken 
Ik zie geen vieze grijze vlekken hoor?
Ik denk dit?

Past dit in een douchecabine? Vraag van iemand die nu 4x per week in bad gaat en dadelijk gaat verhuizen naar een huis met alleen een douche 
Bij mij thuis wel, de douchedeur kan nog net dicht. Maar zou je moeten meten natuurlijk! Grappig dat meer mensen hier dat ding hebben haha ik ben er ook heel blij mee
Ik vind het vooral opvallend dat ze de wehkamp kledingkast nog verkoopt, terwijl ze er echt in meerdere video’s al over heeft geklaagd
Neeee je zou toch een bad krijgen!!
Alleen douche
ik vraag me af wat ik met al die tijd ga doen
Toen ik alleen een douche had zette ik een krukje buiten de douchewand en dan zette ik daar de ipad op met netflix en dan ging ik op de grond van de douche zitten. Maar dat kan alleen als je een glazen cabine hebt en je haar nat mag worden