Dat kind is echt het ultieme RGK
NMSMVPE
Dat kind is echt het ultieme RGK
NMSMVPE
Gio en zijn ouders + zus gaan dit weekend weer naar Curacao. Hij zegt ook lachend in zijn vlog dat hij daarvoor een corona test moet doen, en dit zijn derde test al is.
Blijft ook maar afspreken met mega veel mensen en iedereen aanraken. In de vlog van vandaag ook een bezorger nog een boks geven. Zoān slecht voorbeeld.
Wat slecht, hij heeft echt ook veel jonge kinderen als kijker. Gaat hij daar heen voor zān plezier of voor een campagne ofzo? Ik zie opeens veel meer stories van influencers in/over en andere reclame voor CuraƧao voorbij komen, terwijl het volgens mij daar ook niet helemaal lekker gaat met Corona?
Bij Qmusic kun je een reis winnen naar CuraƧao. Je mag dan gelukkig wel zelf bepalen wanneer, dus ook volgend jaar.
Geen idee eigenlijk. Ze gaven in de vlog van gisteren een nieuwe iphone aan hun moeder, zodat ze mooie fotoās kon gaan maken op Curacao.
Ja, aan de ene kant begrijp ik ook wel dat er reclame gemaakt wordt voor het eiland want volgens mij draait de economie daar echt op toeristen, maar aan de andere kant vind ik het echt nog te snel en te risicovol nu.
Haha maar eerlijk is eerlijk: het ziet er - op foto althans - wel proper uit!
Wie koopt dit?
Voor een tientje meer heb je een ander nieuw zitbad
Dit heb ik echt heel vaak mee gemaakt in de praktijk. Dikke mensen in het ziekenhuis worden soms echt als pariaās behandeld en er worden soms echt nare dingen gezegd achter hun rug om. Ze worden ook minder serieus genomen.
Haha ja die foto had ik nog niet gezien.
Ik zou toch ook afhaken
Ik heb een tubble en het is een topding, maar als je niet veel geld hebt snap ik best dat je zoiets overkoopt (tubble is 140 euro, nogal een prijsverschil)
En hij is echt fijn, ik heb er wel eens in gezeten
Niet alleen achter hun rug ook gewoon in hun gezicht. Ik heb een dikke vriendin en het is echt bizar wat al er tegen haar is gezegd
Ik kan echt niet voorstellen dat je hier chill in kunt zitten
Dit!! Beste aankoop van het jaar
Oh dat programma over dunne mannen met dikke vrouwen is nu op tlc
Ik ben daar te dik voor hahaha
Ja, daar heb je gelijk in.
Ja ik ook dus daarom kan ik het me niet voorstellen Dan zit je toch helemaal opgepropt