Het andere YouTubers/bloggers topic #14

pfff vind mensen die klagen over drukte terwijl ze zelf ook meedoen aan die drukte zo vermoeiend :roll_eyes:

28 likes

Hahahaha ik kan niet meer. Het ging om een Dove pakket zie ik, drie flessen zeep oid. Sorry, maar om daarvoor naar de winkels te gaan als je hier zó tegen bent, dan ben je zelf net zo goed onderdeel van het probleem.
En dan zegt ze: het is geen uitje he en mensen gaan toch alsof het een uitje is. Zegt ze zelf ook nog: ja als er geen rij was ging ik ook wel ff naar de Primark

:new_moon_with_face::joy:

20 likes

Ik vind die video’s van Diana waarin ze een studentenkamer een make-over geeft zo leuk, jammer dat er niet meer komen!

Echt een voorbeeld van hoe spon toch heel geslaagd en totaal niet irritant kan zijn.

12 likes

Guy heeft min of meer besloten hoe de clip eruit moet zien. Leuk haha en ik vind het altijd heel aandoenlijk om te zien hoe lief Kelvin is voor Guy.
3 likes

Ja ik vind ze ook heel leuk!

2 likes

Het weer:

Cynthia:

98 likes

Kalvijn en Alwin gebruiken hetzelfde edit programma?

19 likes

Hahaha! Net als toen ze zei dat het ein-de-lijk winter was, in maart.

4 likes

Dat kind is echt het ultieme RGK

NMSMVPE

24 likes

Ik vind deze altijd heel toepasselijk, ongeveer hetzelfde idee:

42 likes

Gio en zijn ouders + zus gaan dit weekend weer naar Curacao. Hij zegt ook lachend in zijn vlog dat hij daarvoor een corona test moet doen, en dit zijn derde test al is.
Blijft ook maar afspreken met mega veel mensen en iedereen aanraken. In de vlog van vandaag ook een bezorger nog een boks geven. Zo’n slecht voorbeeld.

4 likes

Wat slecht, hij heeft echt ook veel jonge kinderen als kijker. Gaat hij daar heen voor z’n plezier of voor een campagne ofzo? Ik zie opeens veel meer stories van influencers in/over en andere reclame voor Curaçao voorbij komen, terwijl het volgens mij daar ook niet helemaal lekker gaat met Corona?

1 like

Bij Qmusic kun je een reis winnen naar Curaçao. Je mag dan gelukkig wel zelf bepalen wanneer, dus ook volgend jaar.

2 likes

Geen idee eigenlijk. Ze gaven in de vlog van gisteren een nieuwe iphone aan hun moeder, zodat ze mooie foto’s kon gaan maken op Curacao.

Ja, aan de ene kant begrijp ik ook wel dat er reclame gemaakt wordt voor het eiland want volgens mij draait de economie daar echt op toeristen, maar aan de andere kant vind ik het echt nog te snel en te risicovol nu.

2 likes

Haha maar eerlijk is eerlijk: het ziet er - op foto althans - wel proper uit!

1 like

Wie koopt dit?
Voor een tientje meer heb je een ander nieuw zitbad :face_with_raised_eyebrow:

9 likes

Dit heb ik echt heel vaak mee gemaakt in de praktijk. Dikke mensen in het ziekenhuis worden soms echt als paria’s behandeld en er worden soms echt nare dingen gezegd achter hun rug om. Ze worden ook minder serieus genomen.

Haha ja die foto had ik nog niet gezien.
Ik zou toch ook afhaken :smiley:

1 like

Ik heb een tubble en het is een topding, maar als je niet veel geld hebt snap ik best dat je zoiets overkoopt (tubble is 140 euro, nogal een prijsverschil)

1 like