Er zit een soort rondje op de plek waar je zit, bijna een soort dun plastic kussen? Wel een soort zitje. Het veert een beetje, maar het is natuurlijk wel gewoon hard plastic dus ik weet niet of het tegen rugklachten helpt. Het ligt er denk ik aan hoe lang je bent maar je kunt achterover tegen de rand leunen of gewoon rechtop zitten. En waar je voeten staan zitten een soort antislip ribbels.
Die allian.z reclame begint ook overal op te duiken. Bij mij creëert zo’n overkill echt het averechtse effect: net een reden om vooral NIET zo’n verzekering te nemen.
Ik vind het wel anders voelen dan gewoon op de grond zitten. Maar het is inderdaad heel minimaal! En als je echt rugklachten hebt doet het daar vast niet veel voor. Maar je zit wel in lekker warm water
In heel mijn leven krijg ik te horen als ik naar de huisarts ga: het zal wel komen door je overgewicht. Maakt niet uit waar ik voor ga.
Mijn meest recente is dat ik 5 jaar geleden ineens last kreeg van hartkloppingen en paniek aanvallen toen ik gestopt was met de pil. En de dokter zegt doodleuk: je bent te dik, ga maar zwemmen dan word het wel beter.
Nu 5 jaar verder en na al die jaren dit soort gesprekken verder begon ook mijn oog uit te puilen.
Wat bleek? Ik heb een schildklier ziekte.
Ze hebben nooit onderzoek gedaan naar wat dan ook. De conclusie is altijd, je bent te dik succes er mee.
Dit is een terugkerende klacht, maar hoe is dit
een outfitfoto?? Je ziet toch echt totaal niets. Het is ook niet alsof er een andere foto bij staat waarop je de jurk wel ziet en dat dit voor erbij is, dit is alles.
Ja dat is natuurlijk wel goed want dat hadden we nog niet gezien
Nee maar wel een tuin om hem in te zetten
Dat zitbad he… hoe kom je daar in godsnaam uit.
Omgooien en eruit glibberen
hahaha iemand die nieuwe vlog van josh al gezien, hoe alexis dat ‘sorry mama’ zo zegt zonder te praten hahaha zo cute
ja sorry ik ben echt alexis fangirl
Ik ook! Die meid is echt het beste ever, forever blij ei
Zal ik gewoon die witte tafel kopen van Bonnie voor een 10tje zodat in mijn grootste influencer voorbeeld zondag kan ontmoeten?
(Jk I won’t)
Dubbele longontsteking: ga maar afvallen
Gebroken voet: ga maar afvallen
Heftige bloeding: ga maar afvallen
Als iemand die morbide obese is geweest en nu niet meer kan ik je echt vertellen dat je als dik persoon als minderwaardig behandeld wordt. Ook door artsen.
Ik heb een huisarts gehad die dat soort uitspraken deed. Ik ben daar uiteindelijk weggegaan en heb nu een hele fijne huisarts.
Vind het wel echt naar om te lezen wat mensen allemaal te horen krijgen Buiten die nare huisarts om heb ik me verder nooit anders behandeld gevoeld.
Ik heb ondertussen ook een andere huisarts die wel fijn is gelukkig. Maar het is bizar dat het nodig is om te switchen van huisarts omdat je anders als dik persoon geen adequate zorg krijgt.
Dat is zeker zo. Super bizar dat dit soms zo gebeurt idd!
Heb je nou binnen een half uur besloten dat je ‘m ging kopen laf it (en ben benieuwd hoe je het gaat vinden)
Ik heb deze ook nadat ik een paar maanden geleden ben geinfluenced door het show je laatste aankopen topic. Hij is zo heerlijk! Terwijl ik in dat ding zit kijk ik altijd een serie. Mijn vriend lachte me eerst uit, maar zit inmiddels ook wekelijks in dit ding
Ik kijk nooit Jessie haar filmpjes maar haar Action make up filmpje kwam voorbij dus die heb ik net gezien. Voor mij de grote vraag, waarom zijn haar wenkbrauwen zo oranje??