Zal ik gewoon die witte tafel kopen van Bonnie voor een 10tje zodat in mijn grootste influencer voorbeeld zondag kan ontmoeten?

(Jk I won’t)
Zal ik gewoon die witte tafel kopen van Bonnie voor een 10tje zodat in mijn grootste influencer voorbeeld zondag kan ontmoeten?

(Jk I won’t)
Dubbele longontsteking: ga maar afvallen
Gebroken voet: ga maar afvallen
Heftige bloeding: ga maar afvallen
Als iemand die morbide obese is geweest en nu niet meer kan ik je echt vertellen dat je als dik persoon als minderwaardig behandeld wordt. Ook door artsen.
Ik heb een huisarts gehad die dat soort uitspraken deed. Ik ben daar uiteindelijk weggegaan en heb nu een hele fijne huisarts.
Vind het wel echt naar om te lezen wat mensen allemaal te horen krijgen
Buiten die nare huisarts om heb ik me verder nooit anders behandeld gevoeld.
Ik heb ondertussen ook een andere huisarts die wel fijn is gelukkig. Maar het is bizar dat het nodig is om te switchen van huisarts omdat je anders als dik persoon geen adequate zorg krijgt.
Dat is zeker zo. Super bizar dat dit soms zo gebeurt idd!
Heb je nou binnen een half uur besloten dat je ‘m ging kopen
laf it (en ben benieuwd hoe je het gaat vinden)
Ik heb deze ook nadat ik een paar maanden geleden ben geinfluenced door het show je laatste aankopen topic. Hij is zo heerlijk! Terwijl ik in dat ding zit kijk ik altijd een serie. Mijn vriend lachte me eerst uit, maar zit inmiddels ook wekelijks in dit ding 
Ik kijk nooit Jessie haar filmpjes maar haar Action make up filmpje kwam voorbij dus die heb ik net gezien. Voor mij de grote vraag, waarom zijn haar wenkbrauwen zo oranje??
Dat verteld ze zelfs in die video 
Ja ik kan ook nooit een yt filmpje kijken zonder er snel doorheen te gaan dus my bad haha. Zag wel het stukje dat ze zei dat ze het zat was.
@voortaan mysterie opgelost!
Wel voorzichtig zijn want een balkon is niet berekend op het gewicht een heel zwembad. Zelfs een heel zware plantenpot is al geen goed idee. Dus ook als je hem in de herfst/winter buiten bewaart wel op z’n kop zetten!
Maar verder klinkt het als een puik plan, mits je het dus niet helemaal vol giet.
Oh zie op Co’s insta dat de vriendschap van haarzelf en Huismuts echt van lang geleden dateert. Dat is wel leuk, dacht dat ze alleen buren waren
Het gaat om gewichtverdeling/het draagvermogen per vierkante meter. Al het gewicht van zo’n badje komt op 1 plek, waardoor het te zwaar kan worden. Je kunt het nog navragen bij je huisbaas was het draagvermogen is, maar omdat het zo’n smal bad is kan het al snel te zwaar worden.
Ik heb 'm ook en heel blij mee! Mijn vriend lacht me nog steeds uit maar ook met het mooie weer was het zo lekker om er buiten in te zitten!
Het is ook iets wat altijd een strijd blijft, echt. Vind het soms zo kak! Heel veel succes alvast met je strijd/traject! U can do this 
Wij hebben 'm onder een ongebruikt bureau staan oeps. Je kan ook à la Bonnie een haak in je trappenhuis hangen 
Ja echt suf-kutterij van de bovenste plank. 
Nou, ik krijg nu alleen maar dit soort dingen als aanbeveling, van die ongemakkelijke dansjes met tekstwolkjes
Knelly C?
Ik ben echt blij dat de mensen die ik volg geen reels maken. En de reels die in mn aanbevolen staan zijn dierenfilmpjes haha.