Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Dat verteld ze zelfs in die video :nerd_face:

7 likes

Ja ik kan ook nooit een yt filmpje kijken zonder er snel doorheen te gaan dus my bad haha. Zag wel het stukje dat ze zei dat ze het zat was.

@voortaan mysterie opgelost!

1 like

Wel voorzichtig zijn want een balkon is niet berekend op het gewicht een heel zwembad. Zelfs een heel zware plantenpot is al geen goed idee. Dus ook als je hem in de herfst/winter buiten bewaart wel op z’n kop zetten!

Maar verder klinkt het als een puik plan, mits je het dus niet helemaal vol giet.

1 like

Oh zie op Co’s insta dat de vriendschap van haarzelf en Huismuts echt van lang geleden dateert. Dat is wel leuk, dacht dat ze alleen buren waren

2 likes

Het gaat om gewichtverdeling/het draagvermogen per vierkante meter. Al het gewicht van zo’n badje komt op 1 plek, waardoor het te zwaar kan worden. Je kunt het nog navragen bij je huisbaas was het draagvermogen is, maar omdat het zo’n smal bad is kan het al snel te zwaar worden.

3 likes

Ik heb 'm ook en heel blij mee! Mijn vriend lacht me nog steeds uit maar ook met het mooie weer was het zo lekker om er buiten in te zitten!

2 likes

Het is ook iets wat altijd een strijd blijft, echt. Vind het soms zo kak! Heel veel succes alvast met je strijd/traject! U can do this :heart:

1 like

Wij hebben 'm onder een ongebruikt bureau staan oeps. Je kan ook Ć  la Bonnie een haak in je trappenhuis hangen :joy:

3 likes

Ja echt suf-kutterij van de bovenste plank. :joy:

10 likes

Nou, ik krijg nu alleen maar dit soort dingen als aanbeveling, van die ongemakkelijke dansjes met tekstwolkjes

Knelly C?

Ik ben echt blij dat de mensen die ik volg geen reels maken. En de reels die in mn aanbevolen staan zijn dierenfilmpjes haha.

2 likes

Nou even, wat een verschrikking!!! Die domme dansjes echt ik kan het niet aanzien

1 like

De nieuwe Reel van Lotte is ook weer een pareltje

2 likes

Ik heb hem ook meteen besteld… twijfelde ook steeds, ook over die opblaas maar dacht fuck it. Heb ook niks verteld aan m’n vriend hahaha. Ben heel benieuwd en kan niet wachten om er lekker een serietje in te kijken.

1 like

Aimee die boucle uitspreekt als bousel :sob:

11 likes

Dit is toch wel een heel verschil, goed werk van Bonnie en Nick! https://www.instagram.com/p/CF5HxdlhGYc/?igshid=hxmwfw66esr8

Edit: hoe zorg ik dat ik de ig post laat zien ipv de link?

10 likes

Toen ze het spelde dacht ik wacht eens even… bousel?? :joy:

Hahaha, meestal als ze iets verkeerd uitspreekt snap ik nog wel wat ze bedoelt, maar hier moest ik toch wel even nadenken

2 likes

Paar entertjes

1 like