Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Nou even, wat een verschrikking!!! Die domme dansjes echt ik kan het niet aanzien

1 like

De nieuwe Reel van Lotte is ook weer een pareltje

2 likes

Ik heb hem ook meteen besteld… twijfelde ook steeds, ook over die opblaas maar dacht fuck it. Heb ook niks verteld aan m’n vriend hahaha. Ben heel benieuwd en kan niet wachten om er lekker een serietje in te kijken.

1 like

Aimee die boucle uitspreekt als bousel :sob:

11 likes

Dit is toch wel een heel verschil, goed werk van Bonnie en Nick! https://www.instagram.com/p/CF5HxdlhGYc/?igshid=hxmwfw66esr8

Edit: hoe zorg ik dat ik de ig post laat zien ipv de link?

10 likes

Toen ze het spelde dacht ik wacht eens even… bousel?? :joy:

Hahaha, meestal als ze iets verkeerd uitspreekt snap ik nog wel wat ze bedoelt, maar hier moest ik toch wel even nadenken

2 likes

Paar entertjes

1 like

In Woerden geen Corona

5 likes

Maar nog schokkender wat ligt er op dat bord

13 likes

Nasi! Laat Massa het niet zien.

8 likes

Weet niet zo goed of dit in dit topic past, maar Lize Korpershoek is nu een maand vlogger/influencer op Instagram en nu ze heeft ook samenwerkingen, maar die zijn ook echt leuk om naar te kijken. Heel creatief gedaan ook, met die katten en leuk gemonteerd. Hier kan menigeen vlogger een voorbeeld aan
nemen.

7 likes

Maar Lotte is ook gewoon influencer toch? Of claimt ze bijzondere dingen te zoeken? Denk dat heel veel van haar volgers dit gewoon het liefst zien

1 like

kingalert

What te hell, komt hij weer terug… :rofl: :upside_down_face:

2 likes

Waarom is de titel russisch.

2 likes

… en wat betekent het?

1 like

Wat is dit voor iets geks. Straks gaat hij nog beweren dat de Russische maffia achter zijn harde schijven aan zit.

13 likes

Ja whats up met zijn harde schijf, hij had er toch zoveel tea en juice op ?? Nooit meer iets gehoord.

1 like

Aimee blijft ook maar interieur prullaria kopen he

8 likes

Geen idee, ik volg haar nog niet zo lang… maar nu heeft ze wel twee samenwerkingen op Instagram en is het niet op YouTube volgens mij.