Oh ik hou echt van stuk
Maar fuck enzo
Yessssssssssss Team Stuk én Enzo
Jij bent gewoon jaloers omdat ik zo mooi ben.
Ah Bretman Rock (kijkt iemand hiernaar?) vertelt dat het uit is. Daarom geen “good morning daddy” filmpjes meer iedere ochtend
Oh dat is echt naar en je zat ook in de video? Zonder toestemming?
Dit verbaasd me. Zeker na hun geschiedenis. Ineens een feest in enzo zijn tuin e.d.
Er zal wel een flink geldbedrag tegenover staan van ome John.
Ik denk dat Lotte gewoon een soort leegte aan het opvullen is met al dat geshop. Dat is dan weer ironisch want in haar appartement is er geen leegte meer te vinden. Alles volgepropt met meuk.
Maar het is een nieuw seizoen! En die trui had ze nog niet in het bordeaux! Als ze zo doorgaat, heeft ze een aparte kamer nodig voor al haar kleding. Elke kast gaat te klein worden met haar tempo. (weet nu wel niet meer hoeveel ze gekocht heeft)
Dit is allang uitgepraat tussen hun. Ver voor jachtseizoen al.
En flinke kijkcijfers denk ik, iedereen wilt al vanaf seizoen één Enzo. Juist omdat het niet lekker loopt tussen hen.
Liep*
Er is echt al een tijd geen ruzie meer tussen StukTV en Enzo.
Foto van eerder dit jaar, hier zijn ze bij Enzo thuis.
Hoe oud zijn die stuktvmensen? Krijg er de kriebels van.
Rond de 30
Ze zijn meerderjarig. Dus lekker van je stoel glijden meid! Hoef je je niet voor te schamen.
Ok ik weet dat in.ge bobba hier een beetje verboden onderwerp is, maar ik zag tussen mijn Instagram aanbevolen accounts staan dat haar paar weken oude dochter al een eigen Instagram account heeft Weliswaar om kleding te verkopen maar misschien vind ik dat juist nog wel gekker, dat kan toch ook gewoon zonder foto van het hoofd? Flat lay oid!
Ergens tussen de 28 en 35. Dat is in elk geval mijn tinderrange en daarmee kom ik er eentje af en toe tegen hahaha
Ik vind hen creepy, er is iets met die foto . Over hun stijl zal ik maar zwijgen
Kleding doorverkopen van je baby/kind is niet perse heel raar hoor, zijn heel veel mensen die dat via een apart account doen (kastjevanmila bijvoorbeeld). Maar wel apart dat ze een foto van dat kind er voor gebruikt. Meestal is het een foto alleen van de kleding.