Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Die Jipp Heldoorn stond ineens bij mijn aanbevolen maar jeetje, waarom zou je Q&A’s opnemen met je 4/5/6-jarige kids. Ik snap het niet. Oh en wat een geld joh al die paarden

1 like

Bonnie mag dan misschien randjes van regels opzoeken soms, ik geloof niet dat ze illegaal feest.

3 likes

Niks verbaast me meer bij haar tbh

7 likes

Overdreven.

8 likes

Ik vind sfeerbeelden zo niet boeiend, meteen doorspoelen die hap

7 likes

Niks van dit haha. Het is juist leuk als iemand iets gaat ondernemen

1 like

HF heeft me meerdere keren benaderd (maar nooit een bedrag benoemd), ik heb tot nu toe altijd afgeslagen.

Dus geen idee!

Overigens ben ik wel fan van HF.

1 like

Ah jammer. Ga eens akkoord, for the sake of science en voor ons :full_moon_with_face:

26 likes

Waarom heb je het afgeslagen als je wel fan bent?

2 likes

Omdat iedereen zo’n hekel heeft aan de HF spon haha. Ik hecht veel waarde aan m’n reputatie :sweat_smile:

54 likes

Haha ik keek ff vlogje van Mascha en ja hoor in de comments eronder stond dat Bonnie dezelfde HF maaltijd maakte in haar vlog :joy: There is no escaping!

Ik volg Kurtis Conner, hij doet comedy videos en heeft vaak HF spon ik vind het helemaal niet storend? Anderzijds bij Raw Beauty Kristi vind ik het wel irritant want zij zet er altijd zo’n cliché “mMmMmMMmMMMMM lekkerrrr!!!” stukje bij en ik hou nie van eetgeluiden!!!

3 likes

Verhuis vlogs

1 like

Ik trek het zooooo slecht dat Allie altijd proeven & smaken door de war haalt, haha.
(Niet kijken als je niet tegen eetgeluiden kan)

5 likes

Ik moet echt stoppen naar zijn filmpjes te kijken want ik irriteer me aan zijn non-analyses. “Het smaakt…ja naar kruidige frietsaus!” over een zak chips met de smaak ‘kruidige frietsaus’.

36 likes

Hahhaqh echt he. En toch denk ik telkens ik ben ook gek dat ik geen proef kanaal heb. Gewoon betaald vreten.

8 likes

Same. Maar ik zou als ik mezelf zou filmen, tijdens het editen al zo hard cringen dat ik het acuut afbreek en het idee laat varen lol.

8 likes

Beetje zoals deze analyse over de croissant

1 like

IMG-20210115-WA0041

Jongens, help me. Er is iets wat raar is aan deze foto… Lippenstift onder de lip om groter te laten lijken? Dat huidkleurige lijntje er onder (nabewerking? Toch kleiner gemaakt?). Ik kom er niet uit, help a sister out :grin:

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 2).