Monica in haar begindagen
hahaha ik dacht precies hetzelfde
Deze man is te goed voor deze wereld. En ja ik snap best dat hij met dit soort dingen views krijgt enz maar hij doet er wel iets goeds mee. Hij doneert dus alles wat hij hier koopt.
MrBeast
Regelmatig? Volgens mij alleen bij akkefietjes (corona, rotown, etc). Ik gok dat dat 1x per maand is ofzo, denk dat 't allemaal wel meevalt hoeveel Bonnie verwijderd, als je kijkt naar ander YouTubers
Feit is gewoon dat ze een hele grote fanbase heeft
Ik denk wel dat het ook zichtbaarder is, en daarom frequenter lijkt, omdat ze zelf bepalen en dus minder video’s kunnen maken als ze minder lekker in hun vel zitten.
Ik zat ook een tijd slecht in mijn vel met werk, maar kon niet ‘zomaar’ (het is voor hun ook niet zomaar, ze verliezen ook inkomsten enzo) minder gaan werken.
Ik denk dat de aard van het werk (en mogelijk corona) vast een rol speelt maar dat doordat ze actie kúnnen ondernemen het ook sneller dan bij een andere baan buiten en open is.
Teske en Mert hebben het geslacht bekend gemaakt
Ze krijgen een zoontje!
die reactie van Mert! zo leuk haha
Woow echt onwijs tof dat hij het doet! Ik dacht wel arme shop owners haha hele winkel leeg alles weer inkopen en inrichten
Ik dacht ik geef de nieuwste vlog van Dee een kans maar in de eerste minuut heeft ze het er al over dat ze een serie niet heeft kunnen afkijken voordat de serie door Netflix offline wordt gehaald en daarom gaat kijken of ze het ergens illegaal kan gaan downloaden. Ik heb de vlog meteen maar weer afgezet.
Ik zou met alle liefde de winkel opnieuw inrichten en nieuwe spullen moeten inkopen. Als iemand alle inventaris in één keer opkoopt levert het volgens mij zoveel meer geld op dan wanneer je alles los moet zien te verkopen en dan veel verkoopt in de sale of met aanbiedingen.
Jaa dat absoluut dat het nu meer geld op leverde. Ik zag meer voor mij dat die winkels de komende weken nog zo heel sneu leeg/half leeg zijn en de shopowner er zo beteuterd tussen
Maar kan natuurlijk ook zijn dat het binnen 3 dagen weer vol hebben hangen.
Ik gok zo dat de eigenaren wel weten dat het weer naar een goed doel gaat dus ik denk ook dat ze het met alle liefde doen want ze krijgen toch gewoon geld voor alles.
Iemand de make up cup gekeken met nikkie? Ik vind het echt heel leuk! Ook leuk om te zien dat er zoveel jongens mee doen en dat kinderen op die leeftijd zich al zo durven te onderscheiden!
In het Beautyblogtopic ging het er even over vgm
Ja ik zag het net! Vind het met haar altijd lastig in welk topic ze hoort
Zij is toch alleen maar beauty?
Ja maar geen blog, daarom vind ik het lastig, maarja bloggen gebeuren die andere sowieso al amper
Bloggen is dood!