Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Ja dat laatste klopt volgens mij wel, al was het maar omdat ze de huidige trends een beetje volgt en veel inspiratie haalt op Pinterest. Ik vind haar interieur zelf niet lelijk, maar door de troepjes en gammele goedkope meubels zou ik als merk niet snel geneigd zijn de samenwerking aan te gaan. En ik heb niks tegen goedkoop voor de duidelijkheid!

1 like

Made gaat waarschijnlijk die sponsordeal aan voor de volgers van Bonnie omdat haar kernwaarden (duurzaam, stadsleven, milennial) goed bij het merk passen. Denk dat zij er vrij weinig om geven wat er uiteindelijk exact met de producten gebeurd.

7 likes

Exact ik vind het ook niet erg smaakvol of nou ja wat ouderlijk soms idd hoewel haar kledingstijl dat wel is

Haha wat een aandacht voor Bonnie is hier toch altijd, ik smul er stiekem wel van moet ik zeggen.

3 likes

:face_with_raised_eyebrow:

Ik associeer Bonnie er ook nog steeds mee hoor, maar eigenlijk slaat dat nergens op, want een samenwerking aannemen waarbij je een shitload aan spullen voor je huis (die je niet eens nodig hebt) toegestuurd krijgt is natuurlijk verre van duurzaam. En pas had ze ook al die gesponsorde video over hoe je op een of andere shady wijze vanuit Nederland allerlei meuk uit Amerika kon bestellen.

5 likes

Ook Jessie: sonde.

12 likes

Welk interieur komt het beste overeen met jouw smaak?

• Bonnie
  • Teske
  • Liefs Lotte
  • Sarah Rebecca
  • VetGezellig
  • Monica Geuze
  • Vera Camilla
  • Mascha
  • D is for Dazzle
  • Boshut van bosbabe Jennie

0 stemmers

Ik kijk dus nooit videos van bonnie maar zie net zoveel ongelezen berichten over haar. Misschien moet ik toch eens gaan kijken :crazy_face:

Ik vind het huis van Bonnie juist leuk omdat het allemaal niet te perfect is en erg gewoon geleefd wordt. Vind het ook echt bij ze passen. Niet alles is mijn smaak maar goed ik hoef er ook niet te wonen. Ze wonen er nog niet zo lang dus er zal nog wel het een en ander gaan veranderen. Ik ben ook onlangs verhuisd en ook volledig nieuw servies gekocht en alles uit mijn studententijd weg gedaan en naar de kringloop gebracht. Was daar echt klaar mee.

16 likes

Oh ik vind Bonnies interieur wel echt leuk, met die gekleurde muren, mooie vloer en ik hou ook wel van ‘frutsels’ (vazen, kaarsen, pampasgras…) en ik vind het er héél gezellig uitzien met al die kerstverlichting. En ik ben gewoon ook wel een beetje jaloers op wat ze nu weer allemaal krijgt. Maar vind haar daardoor toch ook weer wat minder leuk idd, heb het idee dat ze nu in elke vlog weer gratis spullen laat zien?

2 likes

Ik kijk na maanden weer eens een vlog van Annemerel en het gaat alleen maar over zwanger zijn. Misschien wel logisch maar ik verwacht niet echt anders meer aankomend jaar.
Wel leuk die Q&a en hoe open ze is en hoe gelukkig ze eruit zien (@Nefertiti ze wilden het wel traditioneel doen, maar toch een eerste poging gedaan die 2 dagen voor de bruiloft was, zegt ze :crazy_face:)

6 likes

Je hebt gelijk. Ik zal het weghalen.

We overconsumeren enorm. Earth Overshoot Day is elk jaar weer eerder in het jaar. Ik vind het begrijpelijk dat @marley daar wat van vindt en zegt. Ik zou het zelf gezegd kunnen hebben.

13 likes

Ik vind de combi stoelen echt niet mooi. Snap best dat leuk is om verschillende stoelen te hebben maar dit is wel heel erg verschillend van elkaar. Ik vind het verder wel mooi allemaal maar zou persoonlijk wel andere eetkamerstoelen erbij doen.

6 likes

@marley maar mag je dan in je leven enkel nieuw servies kopen als al het oude kapot is gegaan? Ik doe echt lang met mijn spullen, maar dat zou betekenen dat je alles vanaf de eerste keer uit huis gaan, je hele leven moet bewaren.
Ik ben niet voor over consumeren, dus als ze dat vorige servies vorig jaar nieuw heeft gekocht dan is het inderdaad raar. Maar als het al een bij elkaar geraapt zooitje is of iets dat je goedkoop hebt gekocht 5/10 jaar geleden?

In dit geval hebben we het over servies. Het gaat natuurlijk over spullen in het algemeen.

1 like

Dat vul jij nu zelf in. De aarde zou ons dankbaar zijn als mensen twee keer gaan nadenken voordat ze iets vervangen en/of nieuwe spullen aanschaffen.

2 likes

Mja, het gaat hier over een influencer die voor ruim 3000 euro aan interieurspullen (waaronder twee extra sets serviesgoed) van een bedrijf opgestuurd heeft gekregen. Dat vind ik behoorlijk typerend voor de zieke consumptiemaatschappij waarin we leven.

52 likes

Ik vond het lastig, maar denk Sarah Rebecca. Saai, bij elkaar geraapte zooi maar wel praktisch en functioneel. Met hier en daar een accessoire om het nog iets gezelliger te maken. :joy::joy:

Ik wil zo graag nieuw servies. Mijn vriend en ik hebben alles samen gedaan toen we gingen samenwonen. Ik had alles lichtroze en hij alles zwart. Zo lelijk bij elkaar :rage: