In een normale winkel waar er meerdere dingen in die maat zijn , of anders in hun magazijn of online is niet zo gek.
Maar in een kringloop winkel waar er letterlijk maar 1 rek is met misschien maar 2 dingen in jouw maat , is het wel zuur als een slanke vrouw ( in dit geval een youtuber die al genoeg heeft) net een van die dingen neemt.
Bonnie be like: Hondenpoep is het vieste wat er is!!
Also Bonnie: verstopt cadeaus in kattenbak, laat katten op tafel zitten, ook terwijl ze eet
Oeh Spaanse recepten, interessaaaaaaant
Hol up wat
Dit is zo kut dat ik er gewoon de slappe lach van heb in mijn eentje.
Ik vind het echt leuk dat Bonnie zomaar naar een random straat in Rotterdam gaat om daar de kersversiering te bewonderen. Covidproof vlogmas entertainment 2020.
En ze doet eindelijk niet zo’n afgrijselijk wit vlak voor iets dat ze wil blurren maar een kerstkrans. Go Bonnie
OMG ik kom er nu achter dat al die oude smileys helemaal onderaan staan wat een prachtige dag is dit
Love it
What de fuck. Wie zijn die mensen die dit tekenen?
https://www.amstory.nl/meet-the-makers/blond-amsterdam/
Nou eentje heet Femke met een q en dat is alles dat je moet weten over dit duo
Holy shit, met die “rip” erbij ook
Lekker de Pijp aan het gentrifyen, top.
Dit is een van mijn lievelingsmemes
Hahah mijne ook, zat net hardop te gniffelen toen ik 'm googlede
Batsen in de hemel?
Dit doet me denken aan mn favo tiktok liedje . Met die hondjes waarbij die lip zo blijft plakken haha
Sometimes my lip gets stuck on my teeths, you think it looks weird! But I can’t help it.
Oh kun je deze nog vinden? Dat klinkt als iets wat ik heel graag wil zien.
Wth. Is dit gebruikelijk bij hen? Een jaar overzicht idd met hele rare verwijzingen, Nouri #metoo