Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Ik werk in zo’n shared office pand en we hebben bewust kopjes met onze bedrijfsnaam er vet groot op gekocht zodat niemand anders ze zou gebruiken. Na een week waren ze allemaal weg. Elke keer als je er een vindt en daarna in de vaatwasser zet weet je dat je het nooit meer terug gaat zien.

Overigens vertelde mijn vader ook dat er bij hem in de kantine veel borden en peper en zout stellen gejat werden. Hij werkt voor een van de grootste bedrijven van Nederland. Hoe heb je het lef om dingen te stelen van je werk???

3 likes

Als het “letterlijk uit elkaar valt”, ongeveer 1x per jaar!

12 likes

Ik heb het laatst gewoon gedaan… Ik had niet enorm veel, maar ik heb er best aardig wat voor gekregen.
Er zijn genoeg nu-17-jarige-meiden-die-sparen-voor-een-leuke-uitzet :wink:

WTF?!
Is dit een Meme of serieus iets wat Blond heeft ontworpen?

1 like

Wauw.

Lees nu pas ook dat verhaal van @Wuorvgnitekram over huidskleur + extra betalen en nul respons op e-mail.

Ik heb nooit wat met Blond gehad of ervan in huis maar heb idd vriendinnen die hun hele studentenkeukenkastje vol stond met die meuk.
Heb nu zin om met een permanent marker de bestaande collecties in de winkels te voorzien van snorretjes en ander leed :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Omg die tekeningen van Anne & Romy & Savannah náást die fidget spinner, dan heb je toch een gaatje in je hoofd als ontwerper

47 likes

Zwarte mensen deden er in 2017 niet toe bij Blond

4 likes

Nog idioter!

Ik weet nog dat ze in het jaar dat Anne faber was overleden dat ze zon tekening hadden gemaakt van wat er dat jaar was gebeurt . En daar hadden ze haar zo heel gezellig bij getekend met een dom tekstje erbij.

Oh spuit 11

1 like

Nooit bij stil gestaan dat blond zo totaal niet divers is in wat ze afbeelden op hun servies. Nu ik het zo zie… best shocking eigenlijk

3 likes

Beetje offtopic dit, maar wow, dat al deze dingen al (meer dan) drie jaar geleden zijn. Sommige gebeurtenissen voelen zo kort geleden.

15 likes

Ik vind het een beetje irritant dat Aimee zegt “Jaa ik zou gewoon bij de grote maten kijken en als je iets leuks vind dan kun je dat gewoon vermaken”

Lieve schat er is een hele winkel vol kleding voor slanke meiden. Laat dat ene rek voor volle vrouwen met rust.

44 likes

Why? als er meer vraag naar is dan komen er ook meer schappen met kleding voor grotere maten? Win win. Ik vind (online) soms de plussize of maturnity kleding(bij jurkjes) ook leuk. Een maat is maar een maat.

4 likes

Oh sorry, ik dacht dat het om een gewone winkel ging, niet goed ingelezen :face_with_hand_over_mouth: dan ben ik het met @Soy.peor eens.

2 likes

Nja volgens mij gaat dat niet zo. Plus het is als echt dik persoon al moeilijk genoeg om duurzame leuke kleren te vinden. Als een dunne vrouw ( Die al een kleding kast vol zooi heeft) dan die dingen weg kaapt om leuk te vermaken of leuk oversized te dragen dan is er nog minder.
Als je een maat 34/6/8 hebt dan zijn er tussen de gewone rekken ook wel kleren die wat groter zitten zoals een maar 40/2/4 maar vanaf maat 46 is er al zo weinig.

11 likes

? Dit gaat toch helemaal niet op voor iedereen die een maat groter dan xs heeft? Kan best met mijn maat 42 billen proberen in een maat 34 spijkerbroek te passen maar ik kan je vertellen dat “een maat is maar een maat” dan niet op gaat :crazy_face: En dan heb ik nog een vrij standaard en conventionele maat, als je daar buiten valt is het aanbod al helemaal schraal.

10 likes

Wauw! Laura Brijde haar e-book met 25 Spaanse recepten van haar schoonmoeder kost maar 8,95! Ik had echt verwacht dat het minstens 20 euro zou gaan kosten. Ze is er echt een paar weken fulltime mee bezig geweest.

8 likes

Ik vind de efteling heel leuk dus ik heb ze met efteling print :sweat_smile: Heerlijk zo’n mok die niet na 5 slokken leeg is.

3 likes

Heb je een review haha? Twijfel of ik hem wil kopen, vind het wel een fijn idee dat je haar schoonfamilie ermee kan steunen

Oh mijn god WTF?!?!?! Jezus wat slecht dit.