Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Nee over een jeep nu, try to keep up!

64 likes

Kunnen ze met die Jeep weer lekker door parkeergarages scheuren. :clap:t2:

19 likes

Allebei in een aparte auto tegen elkaar racen #lockdownhobbies

3 likes

Maar geen twintig euro betalen voor een parkeerticket hè!?!?! DOE E-VEN NORMAAL

49 likes

Meid, zelfs DER-TIG! Echt WALLLLLGELIJK.

32 likes

Haha ik zou hier niet mee hoeven rijden als ik geld tóe kreeg :joy: zou liever een picanto willen hoor

4 likes

O nee bedoelde meer bevestigend op jou!

1 like

Oohhh ik zou het zo genant vinden om in zo’n patsauto te rijden :eek:

2 likes

Haha zelfs al zou ze het durven, een gemiddeld grachtje met tegenliggers over wordt al krap met zo’n geval, laat staan parkeren in die smalle vakken :rofl:

PS: ik ben niet jaloers, vind de kleur niet mooi en zou voor dat geld iets praktischer kiezen

5 likes

Op welke gracht heb je tegenliggers…? Behalve fietsen

Wat?

(Screenshot van ons Jennie)

5 likes

Als je lang nadenkt zit er wel een punt in

Maar ze zegt dat het de oorzaak is? Is dat zo?

Bedoelde fietsers inderdaad, vind op de grachten autorijden vreselijk dus in mijn hoofd is een fietser echt een megaobstakel en past dat allemaal nooit :see_no_evil:

1 like

hahaha dit is echt zo’n auto waar Barbie (die pop, niet de levende) in rondrijdt

5 likes

Heel logisch toch?

1 like

Eens!

Makkelijk met parkeren ook in Amsterdam denk ik

2 likes

Was echt mijn droom om zo’n auto voor mijn Barbie te hebben vroeger

3 likes

We weten de exacte oorsprong van dit virus niet, dus dat kan ik niet zeggen. Maar nieuwe virussen bij mensen zijn eigenlijk altijd overgesprongen van dieren (ze zijn niet spontaan ontstaan bij mensen), en keuzes die wij maken rond dieren spelen zeker een rol bij dit soort dingen. Als wij het leefgebied van wilde dieren inperken (door steeds verder bossen te kappen en steden uit te breiden bijv.), komen we dichterbij en zullen dingen makkelijker overspringen. En verder is intensieve veehouderij echt een gigantische broedplaats voor allerlei mutanten van virussen en daarnaast ook van antibioticaresistente bacteriën, en dat laatste is ook geen feest.

58 likes