Het lijkt mij dat het een lease auto is? :o
ZĂł gezellig
Daar weet ie écht wel wat vanaf hoor whaha, is zijn eigen idee waarschijnlijk ook gewoon.
Ik vond Elises video met die jeugdfotoâs enzo wel grappig, ik hoopte dat ze meer zou vertellen over haar opa en hoe dat was voor haar is zoân bekend figuurâŠ
Ik vind die auto echt fantastisch
Wie was de opa van Elise dan?
Toch?
Ik zou willen horen welk beleid verschillende partijen zouden willen voeren om de bio-industrie drastisch te veranderen. Ik heb er zelf ook geen kant-en-klare oplossing voor, het is een ontzettend complex probleem en ik kan me voorstellen dat partijen met verschillende belangen ook verschillende oplossingen zouden kunnen aandragen. Maar dĂĄt er verandering moet komen lijkt me duidelijk en ik vind het dus heel raar dat er zo weinig over gesproken wordt.
Het is evident dat de bio-industrie zoals we die nu hebben niet meer houdbaar is. Alsof de impact op het klimaat, de stikstofcrisis, de verdwijning van natuur en soorten ten behoeve van landbouwgrond voor veevoer, de boeren die klem zitten en amper het hoofd boven water kunnen houden en ga zo maar door nog niet genoeg redenen zijn hebben we dit jaar ook nog eens ervaren hoe extreem ingrijpend een virusuitbraak kan zijn.
N I K S
Misschien vindt hij het wel vurrukkuluk klinken
Hij heeft zijn woninkje in Aâdam te koop staan voor bijna 4 miljoenâŠ
Zou dat niet wat zijn fĂŒr Elise?
Waarvan hij zeker een uur naar zichzelf kijkt in het schermpje van de camera en gekke bekken trekt die zogenaamd grappig zijn.
Vind hem tot nu toe leuker als ie gewoon zân mond houdt en knap zit te wezen.
Helemaal mee eens! Maar ik denk dat we ook niet moeten vergeten dat wij maar een klein deel van de kiezers zijn die zo denken. Ik denk dat het Henk Modaal weinig kan schelen, die gaat waarschijnlijk nooit meer voor zân vlees willen betalen.
Ik was net de partij punten van GroenLinks aan het lezen, die hebben het vooral over grote bedrijven die moeten veranderen en dat er meer groene energie komt. Het is ook makkelijker om met de vinger naar Shell te wijzen dan de lokale varkensboer natuurlijk. Qua bio industrie hebben we nog een lange weg te gaan.
Ik ben het er eigenlijk wel mee eens dat grote bedrijven moeten veranderen en volgens mij is het juist ook belangrijk om niet naar de lokale varkensboer te gaan wijzen. De intensieve veehouderij is helemaal ruk natuurlijk, maar daar kunnen we boeren niet de schuld van geven. Het komt door beleid van de overheid en door banken (looking at you rabobank) dat boeren steeds maar gepusht werden hun veestapel te vergroten. Die druk was zo groot dat boeren die hun familiebedrijf niet over de kop wilden zien gaan geen andere keus hadden dan daarin mee te gaan.
Uiteindelijk zijn we er allemaal bij gebaat dat het systeem drastisch verandert, maar het is inderdaad zeer de vraag of het kiezers gaat trekken.
Kom ik weer over Bonnie hoor, maar ze tilt de halve kaassouflé toch wel naar een nieuw level. Ze krabt nu geurkaarsjes die op zijn uit om van de restjes kaarsvet een nieuwe kaars te kunnen maken
je kan veel zeggen, maar ze recyclet wel goed
Vind dat je alles heel duidelijk uitlegt, bedankt! Ja met lokale varkensboer bedoel ik ook iedere boer die veels te veel dieren houdt op weinig grond. Dat zijn allemaal potentiële virus houders denk ik. Hopelijk denken we over 100 jaar terug aan de tijd dat het nog normaal was om iedere dag vlees te eten. Maar back to youtubers!
Ik vond het een goed idee want ik heb nog restjes in mijn Jo Malone kaarsen, te duur op niet tot de laatste kruimel op te branden.
Haha dit doe ik ook altijd, stop ze in mn wax burner en kan je er zo nog 6 uur mee doen.
Wat is er?
Ik denk het feit dat ze in een kledingwinkel staat terwijl die dicht moeten zijn