Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Oh! Dat is wel bijzonder ja, tenzij een winkel op afspraak open mag? Maar wellicht zeg ik nu iets heel doms.

Ik vind het wel een goed idee maar vreemd dat ze alle geuren door elkaar doet. De kans bestaat toch dat dat samen een hele vieze geur wordt?
Ik dacht dat ze ze inderdaad in een brander zou doen zoals @Vanjie maar toen zei ze dat ze er één nieuwe kaars van wilde maken.

3 likes

Ik heb dit ook geprobeerd en is elke x mis gegaan, kaarsen maken op deze manier is moeilijk haha!

1 like

Dat lijkt mij nou ook. Net zoals kleuren mengen, wordt altijd poepbruin.

1 like

En het lijkt me ook dat bij het smelten om er één kaars van te maken de geur al grotendeels vervliegt?
Maar ik vind het leuk dat ze het probeert.

Je weet toch dat de regels niet voor influencers gelden :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Ook echt de 1e dag van de lockdown, domme doos.

11 likes

Haha lease is toch gewoon huur? Dan zou er toch niet staan verkocht of wel? Dus lijkt me gewoon in 1 x betaald, maar dat kan toch gewoon als je je huis misschien heeeeeel goed verkoopt - in deze gekke markt - en heel veel geld hebt gespaard? :grinning:

Je kan ook een leaseconstructie afspreken dat je een bepaald bedrag alvast betaalt en de rest via een leasecontract. Gebeurt best vaak.

Ohhhh ok! Ik dacht zo’n geldbedrag is op zich wel te doen als je gewoon geld hebt, wat niet onrealistisch is, mensen hebben geld :yum:

2 likes

Ik dacht eigenlijk dat Wouter al zo’n auto had? Zie foto hieronder.
Of zegt hij daar ook iets over in de vlog? (Heb ik niet helemaal gekeken, sorry)
Wel mooi dat Elise een spon deal heeft met een zogenaamd “groene” bank en roepen dat ze zich steeds meer met het milieu bezighouden, maar vervolgens wel overal de auto voor pakken en dan nu zo’n ding kopen/leasen. Geloofwaardigheid spat er weer van af…

11 likes

Hij had al een jeep ja, maar toen verkocht vanwege de komst van de kinderen dacht ik

Ik vind Lotte echt een lieverd maar wat is ze een Miep? Zeg je dat zo? Ze zeurt en klaagt echt veel over de kleinste dingen… ze kan echt niets hebben.

4 likes

Die auto is groter dan mijn huis.

9 likes

ik kan het niet vinden op haar insta, met welke dan?

Ze noemde het een keer in dr stories en dacht ook een keer in een vlog.

Edit: volgens mij valt Bunq ondertussen wel onder het rijtje van groene banken, dus ik was te voorbarig met mijn vorige comment. Sorry Bunq.
Neemt niet weg dat die auto natuurlijk nergens op slaat als je al een auto hebt, in het centrum van Amsterdam gaat wonen én pretendeert het milieu belangrijk te vinden. Maar dat is mijn mening :wink:

1 like

Ik vind heel die vibe in haar laatste vlog zo raar. Ze wil heel de tijd mensen filmen die precies niet gefilmd willen worden. :joy:

Oh en dat zwevend tv meubel. Ik zou echt schrik hebben dat het opeens allemaal op de grond dondert.

1 like

Zou ik ook graag zo willen houden.

23 likes

Niet dat je dat van enkele minuten videos kunt afleiden, maar de vriend van Monica lijkt me echt een goeie gast. Vind het ook leuk om te zien dat ze echt heel gek op hem is. Sowieso een toffere dynamiek dan met haar ex(en)… (Of is dat not done om te zeggen :grimacing: )

20 likes

Ja ik vind hem ook echt leuk! Hij heeft in 1 vlog al meer woorden gezegd dan Lars in een jaar tijd haha. Vind het ook echt leuk om te zien dat ze zo veel lol hebben samen en ze echt gelukkig lijkt.

3 likes