Mee eens! En hij is soms zo droog dat het grappig is, bijvoorbeeld toen Monica haar hele outfit liet zien en besprak en hij vervolgens zei: ja ik uh draag een spijkerbroek
Elke stap in de juiste richting is er al een. Het helpt niemand als je gaat shamen omdat iemand niet alles 100% perfect eco doet. Niemand is perfect en maakt alle juiste beslissingen op dit gebied, ook ik en jij niet. Dan zouden we allemaal op een vegan boerderij zonder telefoon wonen.
Ja ik vind dat ook zo awkward de hele tijd dat ze die mannen filmt en Joey met net niet een bouwvakkersdecolleté elke keer.
Dat spon hengelen gaat me soms echt te ver. Anna-Liss heeft een studio gevonden voor haar verkoop van tweedehands kleding en dan vraagt ze in haar stories om samenwerkingen met merken/winkels wat betreft interieur. Meid, zoiets heet investeren in je bedrijf (als ze dat al zo mag noemen).
Ik zie net op Instagram dat Annemerel een e-book over haar eerste trimester heeft gemaakt en dat je dat op haar website kunt downloaden. Zoveel vragen.
Het ding is 90 pagina’s: het is een dagboek. Wie wil dit lezen?
Ongelooflijk, wat een narcisme. Kan hier echt niet bij…
Ja, natuurlijk! Voor jezelf kan zo’n document hartstikke waardevol zijn.
Maar het is gewoon letterlijk een Word-document van 90 pagina’s met wat foto’s ertussen geplakt en dan een eindeloos verslag: ma 5 oktober: ‘Vandaag werd ik wat later wakker dan normaal en deden mijn borsten pijn. Tuurtje maakte wraps met avocado en scrambled eggs als ontbijt.’
En er dan bijzetten dat het gratis! is. Ja zou mooi zijn als we ook nog geld moesten betalen voor deze onzin.
Ik zou het nog zien gebeuren, want: ‘Exclusieve content!’ ‘Authentiek!’
En dan zo’n woordendiarree krijgen…
Het wordt gewoon nog erger uitgekauwd dan hun huwelijk. Ze is zwanger, na één keer proberen. Ze is net als zoveel andere zwangere vrouwen beroerd, misselijk en onzeker. Maar ze brengt het alsof ze de uitverkorene is die ‘s nachts is meegenomen door 5 aliens en nu zwanger blijkt te zijn van onze verlosser.
Hahahah hier moest ik hardop om lachen
Ligt eraan wie het dagboek schrijft haha.
Bibi heeft onlangs een lijn met kinderponcho’s “Little Outlaw” opgezet en op de website kan je een kleurplaat downloaden van twee kinderen met die poncho aan, en daarboven staat ALLLIJFSMETTER. Nu heeft iemand op Insta Story daar wat van gezegd en reageert zij met (volgens mij) de trans-vlag. Heh? Dan is die titel van die kleurplaat toch nog steeds ongelukkig gekozen?
What. The. Fuck.
Vet leuk woordspeling met racisme
Heb de kritische comments geliked. Dank voor het delen
Huh sowieso vind ik dat logo met cowboys en indianen een beetje vreemd. Gezellig een groep die afgeslacht is naast de afslachter/kolonist zetten als logo van een kindermerk jeeej.
Ennn de foto is verwijderd. WAUW. Wat een sterk staaltje marketing.
En op de website is het veranderd naar: kleurplaat