Daar moest ik ook aan denken. Niet dat het goedpraat voor de rest van de tekst + de indiaan en cowboy maar het lijkt mij dat ze de merk naam op het liedje heeft gebaseerd en totaal niet heeft nagedacht verder.
Auto correct …
Ik bedoelde belachelijk…
Misschien moeten we daar dan eens vaker over na gaan denken en daarom vind ik deze discussie 
Oh excuus
klinkt als een mooie poll voor het je-moet-kiezen-topic
Ik vind het ook een goede discussie! Ik moest gelijk aan Kim K denken die een merk lanceerde en daarna pas ging denken ooh deze naam was niet zo een goed idee
Dus: Sanneke heeft na lang zaniken eindelijk een baan en zeurt nu over dat ze vroeger op moet staan om haar haren te wassen omdat die anders vet zijn en ze met een camera aan moet zitten? Zucht… (bron: haar instastories)
Ik vind vlogs kijken echt veel minder leuk geworden nu ik me alleen maar erger aan hoeveel mensen vloggers zien en hoe weinig afstand ze van anderen houden.
Dus omdat ze nu een baan heeft moet ze blij zijn en mag ze nergens meer over klagen?
Het is wel een klein beetje een first world problem toch? Maar van mij mag ze zeuren. Love zeuren.
Ik zou het niet eens klagen willen noemen wat ze doet in die stories? Wordt wel weer heel negatief neergezet hier. Ze maakt er eerder een ‘grapje’ van hoe vet haar haar is en zegt dat ze geen ochtendmens is en nu dus maar haar haar gaat wassen.
Ik heb het hier vaak genoeg voor haar opgenomen. Maar als je zo blijft zeuren als je eindelijk hebt wat je wil, is het dan ook wel een keer goed? Dat is wat ik me zo afvraag bij haar. Er is altijd wel iets.
En dit bedoel ik natuurlijk los van alle ellende waar ze zelf niks aan kan doen.
Los van de indianen/cowboy discussie… Het gaat volgens mij in het verhaal om een outlaw. Een outlaw is een vrije misdadiger, een loner. Iets anders dan een cowboy en die wordt volgens mij ook niet afgebeeld. Volgens mij waren het vroeger voornamelijk de Amerikaanse soldaten die de indianen aflachtten en niet de cowboys. Zeker weet ik het niet, dus correct me if I’m wrong.
wanneer Diana haar haar doet, dat liedje. ik hoor de hele tijd : Ik houd van vlaai
Bonnie had dat liedje ook van de week.
Mijn opa is heel veel in Azië en neemt dan wel eens kleding mee voor mijn dochter. Ook wel eens wat traditionele kleding zeg maar, vindt ze helemaal geweldig en trekt ze wel eens thuis aan. Is dat ook erg? Ik ben vast dom maar vraag het mij oprecht af
Nee 
Wie kijkt hier weleens OptimaVita? Zie haar hier bijna nooit voorbij komen, terwijl zij best veel volgers heeft en leuke video’s maakt.
Ik dacht via de thumbnail dat het Tien was!
Ligt eraan. Is het kleding gewoon uit een kleding winkel dan is er niks mis mee. Is het echt traditionele kleding dan valt het onder cultural apropriation. Ik spreek voor mezelf als ik zeg dat ik dat soort dingen thuis aantrekken niet erg vind. Misschien zelfs ook leerzaam om haar te vertellen over die cultuur en over de kleding.
Zolang het maar niet belachelijk gemaakt word zeg maar ( zoals bij carnaval)
Keek. Vind haar te truttig/saai en mijn haren gaan overeind staan van hoe zij praat.