Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Ik vind vlogs kijken echt veel minder leuk geworden nu ik me alleen maar erger aan hoeveel mensen vloggers zien en hoe weinig afstand ze van anderen houden.

4 likes

Dus omdat ze nu een baan heeft moet ze blij zijn en mag ze nergens meer over klagen?

19 likes

Het is wel een klein beetje een first world problem toch? Maar van mij mag ze zeuren. Love zeuren.

Ik zou het niet eens klagen willen noemen wat ze doet in die stories? Wordt wel weer heel negatief neergezet hier. Ze maakt er eerder een ā€˜grapje’ van hoe vet haar haar is en zegt dat ze geen ochtendmens is en nu dus maar haar haar gaat wassen.

7 likes

Ik heb het hier vaak genoeg voor haar opgenomen. Maar als je zo blijft zeuren als je eindelijk hebt wat je wil, is het dan ook wel een keer goed? Dat is wat ik me zo afvraag bij haar. Er is altijd wel iets.

En dit bedoel ik natuurlijk los van alle ellende waar ze zelf niks aan kan doen.

1 like

Los van de indianen/cowboy discussie… Het gaat volgens mij in het verhaal om een outlaw. Een outlaw is een vrije misdadiger, een loner. Iets anders dan een cowboy en die wordt volgens mij ook niet afgebeeld. Volgens mij waren het vroeger voornamelijk de Amerikaanse soldaten die de indianen aflachtten en niet de cowboys. Zeker weet ik het niet, dus correct me if I’m wrong.

2 likes

wanneer Diana haar haar doet, dat liedje. ik hoor de hele tijd : Ik houd van vlaai

Bonnie had dat liedje ook van de week.

2 likes

Mijn opa is heel veel in Aziƫ en neemt dan wel eens kleding mee voor mijn dochter. Ook wel eens wat traditionele kleding zeg maar, vindt ze helemaal geweldig en trekt ze wel eens thuis aan. Is dat ook erg? Ik ben vast dom maar vraag het mij oprecht af

7 likes

Nee :neutral_face:

1 like

Wie kijkt hier weleens OptimaVita? Zie haar hier bijna nooit voorbij komen, terwijl zij best veel volgers heeft en leuke video’s maakt.

4 likes

Ik dacht via de thumbnail dat het Tien was!

2 likes

Ligt eraan. Is het kleding gewoon uit een kleding winkel dan is er niks mis mee. Is het echt traditionele kleding dan valt het onder cultural apropriation. Ik spreek voor mezelf als ik zeg dat ik dat soort dingen thuis aantrekken niet erg vind. Misschien zelfs ook leerzaam om haar te vertellen over die cultuur en over de kleding.
Zolang het maar niet belachelijk gemaakt word zeg maar ( zoals bij carnaval)

3 likes

Keek. Vind haar te truttig/saai en mijn haren gaan overeind staan van hoe zij praat.

2 likes

Ja ik ook! ><

2 likes

Ik kan dat ā€˜truttige’ dus wel waarderen, lekker nuchter :slightly_smiling_face:

1 like

Had de gezusters Tilstra al niet hoog zitten maar Manon Tilstra deelt een filmpje van FvD dat cijfers geen aanleiding geven tot een lockdown :woman_facepalming:t3:

10 likes

Nu heb ik zin in pudding kruimelvlaai… :laughing:

2 likes

Ja ze is iig niet te betichten van sneaky spon of idiote lifestyle inflatie (Jeep? Huis in A’dam? Iemand?) door het cashen als influencer.

1 like

Paulien deelde een aantal maanden geleden ook zoiets, icm ā€œgezond verstand gebruiken en niet onnodig angst aanjagenā€. Meteen ben ik haar gaan ontvolgen, ik heb persoonlijk geen behoefte aan dat soort mensen.

7 likes

Even een kijkje genomen, maar holy crap wat deelt zij voor een onzin, 75% is het ook nog eens eens met haar poll ook. Haar instagram pagina dus haar keuze, maar zeeeeer blij dat ik dit soort onzin niet in mijn aura heb.