Huh hoezo is Vita nou weer vanochtend naar de laserkliniek gegaan, dat mag toch helemaal niet open zijn nu?
Op de site van de laserkliniek staat:
WIJ ZIJN OPEN
Change Laserclinic valt met haar (para)medische contactberoepen onder reikwijdte van de wet BIG. Hierdoor zijn wij uitgezonderd van verplichte sluiting en mogen wij gewoon open zijn.
Pfft
Inclusief forum jongens, zouden ze daar dan een anti-maatregelen ipv caronatopic hebben?
Ohja want okselhaar is pathologisch
Maarja botox en fillers mogen ook doorgaan haha
Volgens mij is dit zon coach truc. Ik ken iemand die āeen ondernemer isā ( even erbuiten laten wat ze precies doet haha) maar zij heeft een bussines coach en ik zie haar hetzelfde doen als die coaches die hier wel eens worden gepost.
Zoals vage reviews posten, benoemen dat ze heeel druk is en dat soort dingen. Maar uiteindelijk zie je vrij weinig van wat ze nou eigenlijk doet. Volgens mij is dat coach gedoe gewoon een hoop fake it till you make it.
Euh inderdaad. Dat verhaal over Pim, hoe erg ze met haar haar speelt continu (doe ik ook soms maar gelukkig film ik mezelf niet)
Hier staat 100k; of mis ik context?
100k de tering
Hahaha neejoh sowieso heeft zij een tweede insta gemaakt om zichzelf te DMen
Wat zijn high end klanten? Ik snap hier echt he-le-maal niks van
Dotan 2.0
Zeg dat maar niet tegen Debbie
Ze is er maaaaanden mee bezig geweest maar ik snap nog steeds niet waar het over gaat. Een platform voor wat? Om elkaar te steunen ofzo?
Ik zag op insta ook een story van Delia (skin master = huid therapeute) die open mag blijven omdat ze met declaraties werkt (?) dus medisch (ik denk notaās ivm de verzekeraar). Daarna belde de gemeente dat ze toch dicht
moest maar omdat ze al schriftelijke toezegging had gehad, en men het niet zeker wist, mag ze ātot nader orderā openblijven totdat de gemeente het goed heeft uitgezocht.
Jaa dat snap ik wel. Maar vita gaat gewoon voor cosmetisch, dus vind ik wel idioot
@floreales Haha ja denk om samen te vibreren, lekker vrouwen onder elkaar mmmmmm
Pfff Vita zoekt ook maar continu de grenzen van de regels op he⦠is hier eigenlijk al genoemd dat ze corona heeft gehad? Vond het best gek hoe ze dat even tussen neus en lippen noemde in de video van Co, heeft ze op haar eigen socials volgens mij nooit gezegd. Verbaast me overigens niks gezien hoe goed (not) ze zich aan de regels hield/houdt.
In de nieuwe vlog van Josh zegt ze wel 4 keer ādat ze niet haar mening zal geven over de nieuwe maatregels, want anders wordt het zoān politieke vlogā, maar vervolgens geeft ze eindeloos haar mening. Rutte gebruikte namelijk de ākindjesā om de ouders thuis te houden, maar nu konden ze niet werken. En mocht zij het oplossen. En nog meer bagger.
Maar als mensen zoals Josh zich nou even aan de eerdere maatregels had gehouden, en met haar personeel veel meer thuis had gewerkt, en de anderhalve meter had gehouden, en zo voort, dan was dit allemaal niet nodig geweest.
Zij zou toch moeten weten hoe belangrijk deze maatregelen nu zijn zou je denken⦠(ik schat influencers duidelijk niet goed in
)
Huuuh meen je! Nee nooit gehoord in haar eigen vlogs! Tjonge
Elise was zo teleurgesteld dat ze het niet had
En Vita heeft het niet eens uitgemolken