Was effe aan het rondkijken op die website
Vincent? Ik dacht dat Lotte je aansprak op een feestje en zij een relatie had met Tom?  Zogenaamd geschreven door een journalist. Knap staaltje (gewoon compleet verzonnen) journalistiek
 Zogenaamd geschreven door een journalist. Knap staaltje (gewoon compleet verzonnen) journalistiek

Was effe aan het rondkijken op die website
Vincent? Ik dacht dat Lotte je aansprak op een feestje en zij een relatie had met Tom?  Zogenaamd geschreven door een journalist. Knap staaltje (gewoon compleet verzonnen) journalistiek
 Zogenaamd geschreven door een journalist. Knap staaltje (gewoon compleet verzonnen) journalistiek
Wat een bagger
Ik snap bij Bonnie nooit zo goed dat ze Vlogmas elk jaar weer zo ophyped en dan heel de maand december vlogt maar dan stopt als het daadwerkelijk kerst is. Die dagen wil je toch JUIST als climax van het hele concept erbij hebben?
Er is al een maand niks online gekomen op YT van de Verbon zusjes?
Ik vraag me echt af waar ze hun geld mee verdienen (Ok Tara werkt sinds kort bij rocycle)
Ik denk niet van die 3 scruncies die ze verkopen ?
Vond ze vroeger wel leuk om te volgen eigenlijk.
En lifeofyvonne vind ik ook wat vreemd, ook altijd zoān random stoere praatvideo met een of ander vaag verhaal. En ze heeft een soort bult op haar lip, van de injecties dan denk ik. Ze is wel een mooie meid, vind ik zonde.
Kwam speciaal naar dit topic om te kijken of het iemand anders al was opgevallen⦠maar idd wtf ga je naar een laser kliniek én ga je er ook nog eens mee lopen promoten?!
Dat ze Corona heeft gehad wist ik ook helemaal niet! Heb die video met Co niet gekekenā¦
Die drumsolo van nick in de nieuwe vlog van Bonnie, moest echt lachen 
Haha wordt in het mommybloggerstopic uitgebreid besproken!
Gelukkig heeft het andere tiger zusje vandaag een heeeeeeeeeeeerlukke borrrrrrel met vrienDEN en een waaaaaaaaaaaahnzinnige jalopeno dip uit de MAGnetronn met de goedkoopste cheddar uit de ah.
Gelukkig kreeg ze ervoor betaald
Haha dit vond ik ook zo misplaatst. āHeerlijk een borrel met mijn vrienden, ik hou er zo van!ā Lekkere timing wel
Ik word helemaal onrustig ban dat huis van Lotte. Zoveel spulletjes overal en ook de muren en meubels voelen op de een of andere manier heel druk.
Jaš Vooral die gele kleur in de woonkamer? Dat zwart en blauw/grijs is toch meer dan genoeg? Nu lijkt het alsof er 929484 jaar is gerookt en dat de muren daarom lekker gelig geworden zijn. Haar bureau lijkt me ook zo laag? Lijkt wel alsof het een kinderbureau is. Wel heel fijn voor haar dat ze een eigen plek heeft. Vond het ook wel sneu dat Joey de eerste avond dat ze beneden konden bankhangen meteen de deur uit ging?
Ik vind het liedje in het begin van Lotteās vlog echt heel gek?
Edit: niet het liedje zelf natuurlijk, maar wel dat ze die gebruikt voor haar vlog.
Nog een edit: Jill gebruikt hem ook alā¦
De blauwe kleur komt helemaal niet tot zijn recht door dat geel, echt zonde want als basis kan dat wel mooi zijn.
Misschien komen die kleuren ook anders over op camera. Toen ik een foto maakte van mijn muren zag het er op beeld ook zooo anders uit dan in het echt
Kijken jullie de videoās van life of Yvonne? Ik vond de video die ze vandaag plaatste met een advies voor Bridget Maasland zo raar⦠hele gekke vibes krijg ik er van.
Ah die meid die haar verhaal over een gekke ex heeft uitgemolken incl cliffhangers
Dit gevoel heb ik ook bij Duitse kerstmarkten. Heb je de hele tijd zoān leuke kerstmarkt staan en dan is het daadwerkelijk kerst en dan staat alles er vet treurig bij.
Misschien vond Lotte het wel leuk om eens een avondje alleen te zijn?
Eens over die kleuren. Komen zo raar over op beeld. Al dat gele/beige. Wel schattig hoe enthousiast ze waren over die zwevende tv en tv meubel.